Optimalizácia mojej firmy na Googli je veľmi účinná pre lokálny marketing

Optimalizácia mojej firmy na Googli je veľmi účinná pre lokálny marketing

Čo pre vás znamená odkaz?

„Kvalitné odkazy je skutočne ťažké získať. Horšie je, že ak existujú škodlivé weby, ktoré na vás odkazujú a ktoré neboli odopierané? existujúci súbor disavow a odporúčame stránky, ktoré by ste mohli pridať alebo odstrániť, aby ste maximalizovali svoj vlastný kapitál za odkazy

ZAČÍNAME →

Čo pre vás znamená odkaz?

Optimalizácia služby Moja firma na Googli, nie optimalizácia webových stránok, sa v roku 2020 považuje za najcennejšiu službu miestneho marketingu.

Podľa ročného prieskumu miestneho vyhľadávacieho priemyslu je optimalizácia na mieste druhá najhodnotnejšia služba miestneho marketingu.

Prieskum 475 miestnych obchodníkov sa zameiava na obchodné praktiky, tvorbu cien, plat a služby ponúkané miestnymi obchodníkmi.

Podľa prieskumu je päť najhodnotnejších služieb:

Optimalizácia mojej firmy na Googli

Optimalizácia na mieste

Správa povesti

Správa citácií

Dizajn webových stránok

Optimalizácia služby Moja firma na Googli je tiež najčastejšie ponúkanou službou miestnych obchodníkov, pričom viac obchodníkov ponúka optimalizáciu GMB ako tradičné SEO.

Medzi päť najčastejšie ponúkaných služieb miestnych predajcov patria:

Optimalizácia GMB

SEO audity / analýza

Optimalizácia na mieste

Reporting / analytics

Správa citácií

Podľa prieskumu je budovanie prepojení jednou z menej často ponúkaných služieb, pričom ju ponúka iba polovica miestnych obchodníkov. Existuje teda príležitosť vyniknúť ako miestny obchodník, ak chcete odlíšiť svoje ponuky služieb od ostatných.

Bezplatný prehľad reklám Google nájde vylepšenia za 60 sekúnd

Na základe skutočných údajov z vašich vlastných kampaní.

SEO je najlepšie na prilákanie nových klientov

Aj keď nejde o najvýhodnejšiu službu alebo o najhodnotnejšiu službu, miestni obchodníci tvrdia, že SEO je najlepšia online taktika na prilákanie nových klientov. Obsahový marketing, LinkedIn a PPC boli citované ako ďalšie cenné online kanály.

Vďaka veľkému rozpätiu sa ústne slovo považuje za najhodnotnejší kanál pre všetkých víťazných klientov. Miestne obchodné skupiny a priemyselné konferencie sa tiež považujú za hodnotné spôsoby, ako získať klientov.

Rebríčky Google sa týkajú firiem najviac

Lokálne marketingové metriky, ktoré miestne firmy najviac oceňujú, sú rebríčky Google. Podľa prieskumu sú rebríčky Google pre podniky ešte dôležitejšie ako noví zákazníci a noví potenciálni zákazníci.

Päť najdôležitejších metrík miestneho marketingu, ktoré podniky oceňujú, sú:

Rebríčky Google

Noví zákazníci

Nové kontakty / otázky

Organická premávka

Počet nových recenzií

Pri príprave mesačných správ pre klientov sa zamerajte na zvýraznenie vyššie uvedených metrík.