Prečo nezastaviť SEO počas COVID-19

seo počas covid 19

Prečo nezastaviť SEO počas COVID-19

5 odôvodnených príčin, prečo by ste nemali zastaviť úsilie SEO počas COVID-19

Globálna pandémia známa ako COVID-19 ovplyvňuje takmer všetky časti života na celom svete.

Keď sa globálna ekonomika spomalí v dôsledku tejto choroby, firmu presúvajú stratégie, zhromažďujú hotovosť a pripravujú sa na najhoršie.

Realita je však taká, že firmy môžu prosperovať.

V tejto novej globálnej norme budú víťazi a porazení.

A mnohí z víťazov investujú značné prostriedky do SEO marketingu.

SEO marketing vo vyhľadávačoch môže produkovať hotovosť

Počas ekonomických prestojov je hotovosť kráľom.

Jedinou marketingovou technikou, ktorá vytvára lepšiu návratnosť investícií než marketing vyhľadávacích nástrojov, je zoznam prihlásených e-mailov.

Zoznamy prihlásených e-mailov nerastú na stromoch.

Musia byť vytvorené generovaním dopytu – a marketing vyhľadávacích nástrojov je jedným z najlepších spôsobov, ako vytvoriť výnosný zoznam prihlásených e-mailov.

Marketing vo vyhľadávačoch, platený aj organický, sa dostáva k spotrebiteľovi, keď je v stave núdze.

Marketing vo vyhľadávačoch vytvára predaj a vedie práve preto, že spotrebiteľ je pri vyhľadávaní vášho produktu alebo služby prepojený s vašou značkou.

Ľudia stále potrebujú výrobky a služby, aj keď sú v karanténe 14 dní.

V skutočnosti, keď ľudia zostanú doma, moja stávka je, že budú hľadať viac.

Aj keď celkový predaj vášho produktu alebo služby klesne kvôli ekonomike alebo pandémii, môžete niektoré zo svojich strát vyrovnať investovaním do komplexného marketingového programu vyhľadávacích strojov.

Vyhľadávanie je merateľné

Ak ste veľa inzerovali, ale máte rozpočtovú krízu, je rozumné, že svoje úsilie presuniete k spotrebiteľom s okamžitým úmyslom nákupu.

Marketing vo vyhľadávačoch to robí len to, ale čo je dôležitejšie, môžete dokázať, či ste úspešní.

Na rozdiel od snáh „brandingu“ je ľahké zistiť, či je marketing vyhľadávacích nástrojov efektívny.

Všetko, čo musíte urobiť, je pozrieť sa na predaj alebo potenciálnych zákazníkov vo svojej analýze.

To vám umožní v prípade potreby zmeniť rozpočet a úsilie.

Správanie kupujúcich v najbližších mesiacoch určite prejde významnými zmenami.

Je dôležité, aby sa vaše marketingové úsilie mohlo vyvíjať na základe údajov.

Marketing vyhľadávacích nástrojov je svojou povahou reaktívny.

Kompetentní obchodníci vo vyhľadávačoch reagujú na údaje a zodpovedajúco menia taktiku.

Predajca vyhľadávacích nástrojov môže presunúť rozpočet na frázy kľúčových slov so silnejším úmyslom kupujúceho alebo propagovať obsah, ktorý osloví aktuálnu náladu spotrebiteľa.

Ale na konci dňa, keď nemáte veľký rozpočet, musí byť každé euro, ktoré utratíte, efektívny.

Vďaka marketingu vo vyhľadávačoch môžete veľmi rýchlo vedieť, či pre vás eurá pracujú.

Keď je nedostatok, ľudia vyhľadávajú

Už existuje náznak, že v blízkej budúcnosti bude ťažké nájsť nejaký tovar.

Bezplatný prehľad reklám Google nájde vylepšenia za 60 sekúnd

Na základe skutočných údajov z vašich vlastných kampaní.

Predstavil by som si, že prvý záznam elektronického obchodu pre „toaletný papier“ má teraz práve cenu zlata.

Ak je tovar obmedzený, spotrebitelia ho vyhľadajú.

Ak tovar nie je k dispozícii, spotrebitelia hľadajú alternatívy.

Ak môžete byť vo výsledkoch vyhľadávania, keď ľudia hľadajú vzácny tovar alebo služby, vaša firma môže byť príjemcom neočakávaných.

Typy nedostatku, ktoré môžeme vidieť v nasledujúcich mesiacoch, sú vo väčšine našich životov bezprecedentné.

Obchodníci hľadajúci vyhľadávacie nástroje budú hľadať príležitosti na:

  • Využite nedostatok konkrétnych položiek.
  • Začnite pracovať na hodnotení týchto položiek a tiež na klasifikácii v témach okolo týchto položiek.
  • Mnoho odborníkov v oblasti SEO vybuduje kampane zamerané na vytváranie odkazov okolo alternatív pre produkty, ktoré sú neúmerne drahé a je ťažké ich nájsť.

Tí, ktorí môžu zarábať na SEO, budú lepšie, pretože náklady na kľúčové slová okolo vzácnych položiek sa s rastúcim dopytom pravdepodobne zvýšia.

Ľudia stále potrebujú produkty a služby

Napriek tomu, čo si niektorí z mojich ľudí z Facebooku pravdepodobne myslia, svet sa neskončí.

Ľudia stále potrebujú výrobky a služby.

A ako som už uviedol, SEO marketing , platený aj organický, je najlepším spôsobom, ako osloviť zákazníkov pomocou nákupu.

Nehovorím, že marketing vyhľadávacích nástrojov je vždy rýchla oprava. Kampaň s reklamami Google však môžete uviesť do prevádzky za pár hodín alebo menej.

Nakoniec sa všetko vráti do normálu

Nakoniec sa veci normalizujú.

Môže to byť iné a môže existovať nová normálna situácia, ale svet sa bude stabilizovať.

A marketing vyhľadávacích nástrojov bude stále jedným z najúčinnejších spôsobov, ako osloviť spotrebiteľov.

Tí, ktorí implementujú efektívne marketingové programy pre vyhľadávače počas prestojov, budú pripravení na vyčistenie, keď sa veci normalizujú.

Najmä tie, ktoré investujú do optimalizácie vyhľadávacích nástrojov.

Aj keď môžete vidieť výsledky SEO v krátkom časovom období, celková účinnosť SEO sa nestane cez noc.

Efektívne fungovanie kampane SEO vyžaduje určitý čas.

Ale v čase, keď sa zaoberáme globálnym pandémiom, by podnik mohol vytvoriť kampaň SEO, ktorá bude dosahovať výsledky v nasledujúcich rokoch.

A tieto výsledky by mohli priniesť príjmy, ktoré vaše podnikanie potrebuje, aby sa dostali cez nevyhnutné ťažké časy, ktoré sa blížia.

Preto vyzývam všetky firmy, aby pokračovali alebo začali agresívne marketingové úsilie vo vyhľadávačoch.

Marketing vo vyhľadávačoch je najúčinnejším spôsobom, ako predať svoje produkty.