Trendy webového dizajnu 2019

Moderný dizajn webu znamená lepšiu interakciu s publikom a viac konverzií. Pri sledovaní populárnych značiek uvidíte, že zlepšujú svoje webové stránky. Ak ste skončili s vašimi webovými stránkami, ste mimo hry.

Ako vstupujeme do roku 2019, je načase sa pozrieť, aké trendy nás tu čakajú.

Trh webového dizajnu je preplnený novými technológiami a dizajnovými nástrojmi. Rovnako ako nikdy predtým sme schopní vyvinúť zložité rozloženia a použiť rôzne efekty. Napriek tomu nástroje už nie sú na starosti – to všetko prichádza k podnikaniu.

Podnik chce rozvíjať webové stránky rýchlejšie a uľahčuje ich používanie (UX). Každý sa snaží zlepšiť konverzie. To sú hlavné body, ktoré budú definovať trendy webového dizajnu v roku 2019.

Mikro animácie (a interakcie)

Komplexné animácie sú v minulosti. Sú časovo náročné a ťažko sa zavádzajú. Malé podniky si to nemôžu dovoliť, veľké spoločnosti nemajú čas na to.

Vítame mikro animácie a interakcie. Drobné body interakcie s vašimi návštevníkmi (všetci dizajnéri UX hovoria o). Mikro animácie pomáhajú upútať pozornosť a zvyšovať počet konverzií.

Pozornosť na detaily je to, čo odlišuje webovú stránku výnimky od bežného. Mikro animácie vám pomôžu získať spätnú väzbu, komunikovať a navigovať so svojimi zákazníkmi.

Mikro-interakcie sa dajú ľahko vytvoriť a nezmení tak veľa webových stránok. Inteligentne umiestnené, stanú sa dobrým spúšťačom pre konverzie. A vieme, že aj jednoduchá animácia CSS tlačidla “Kúpiť teraz” môže niekedy zmeniť.

Rýchlosť a výkon

Výkon sa nakoniec stal trendom. Všetky obľúbené webové stránky sú pozoruhodné pre lepší výkon. Lepší výkon znamená lepšie hodnotenie SEO a znižuje frustráciu.

Akonáhle počujeme o nedostatku výkonnosti, funguje to ako blokátor na výber témy alebo nástroja. To je dôvod, prečo je každá dobrá motív WordPress optimalizovaná pre výkon.

Ak hľadáte nástroj na návrh webových stránok, pozrite sa na tie, ktoré vytvárajú čistý výstup HTML. Čistý kód HTML zabezpečí, že vaše webové stránky sa načítajú oveľa rýchlejšie.

Pokúste sa vyhnúť ohromeniu vášho webu s množstvom obsahu – váš výkon môže trpieť.

Rozdelenie obsahu

Existuje mnoho ocenených webových stránok, ktoré vertikálne rozdeľujú usporiadanie.

Split funguje ako dve nezávislé časti, ktoré sa zameriavajú na rôzne ciele. Textový obsah, ktorý vám poskytuje informácie o spoločnosti alebo službách. A emotívna časť pozostávajúca z obrazov a grafiky, ktoré vytvárajú emocionálnu väzbu.

Rozdelenie vám pomôže poskytnúť obom typom používateľov to, čo chcú. Tí, ktorí hľadajú ďalšie informácie, ju budú ľahko čítať. Zatiaľ čo chladné publikum sa bude môcť sústrediť na grafickú časť.

Jedinečné prvky

Každý podnik chce, aby ich webové stránky vyčnievali z davu. Máme len pár sekúnd, aby sme urobili dojem, takže chceme mať na pamäti.

Značkové prvky vám pomáhajú líšiť sa od konkurencie a vytvárať emocionálnu väzbu. Predstavte si tlačidlo, ktoré dokonale zapadá do vášho loga. Alebo prezentácia, ktorá používa odrážky z vašej značky. Týmito prvkami bude vaša webová stránka úplná a profesionálna.

Nevýhodou tohto trendu je, že budete musieť urobiť nejaký vlastný vývoj (a možno aj najať webového vývojára). Napokon, na konci sa vyplatí mať jedinečnú webovú stránku.

Ak pracujete s nástrojmi na návrh webových stránok a staviteľmi, vyhľadajte nástroj, ktorý môžete rozšíriť. Vytvorte si vlastnú sadu prvkov, ktoré vyhovujú vašej značke.

Jednostránkové weby

Žijeme v dynamickom prostredí. Ľudia nemajú veľa času na strávenie na webových stránkach. Vaša výnimka nie je.

Jednostránkové rozloženia sú obľúbené pri vytváraní vstupných stránok s vysokou mierou konverzie. V roku 2019 sa viac stránok bude pozerať týmto smerom a možno konvertovať ich bežné webové stránky na vstupné stránky.

Vstupná stránka vám umožňuje zaostriť na jeden problém naraz a riadiť predajnú cestu. Je tiež oveľa jednoduchšie a rýchlejšie spustiť webovú stránku s jednou stránkou a škálovať ju potom.

Sticky Notifications

Ste fanúšikom GDPR? ? Som trochu frustrovaný v súvislosti so všetkými pravidlami upozornení a cookies.

Zlou správou je, že v roku 2019 uvidíme oveľa lepšie upozornenia. Biznis zaznamenal veľkú hodnotu v vyskakovacích oknách s upozornením na ukončenie a v upozorneniach. V priemere môžu vyskakovacie vyskakovacie okná zvýšiť mieru konverzie o 20%.

Ak používate WordPress, existuje veľa doplnkov, ktoré môžete použiť na nastavenie upozornení a vyskakovacích okien. Tiež by som vám odporučil pozrieť sa do tých, ktoré vytvárajú vlastné typy príspevkov. To vám umožní vytvoriť lepšie upozornenia pomocou tvorcov webových stránok.