Masonry

Ak ste vo svete marketingu vo vyhľadávacej sieti relatívne nový, možno ste počuli, ako sa na marketingových stretnutiach vrhá pojem „obsah SEO“. Táto príručka pre začiatočníkov je navrhnutá tak, aby zodpovedala tri otázky: Čo je „obsah SEO“? Aké typy SEO obsahu existujú? Aká je moja obsahová stratégia SEO? Ak máte...

Neprepadajte panike z vyhlásenia, ktoré urobíme, ale banner domovskej stránky je jedným z najdôležitejších nástrojov, ktoré môžete použiť na budovanie značky, a ak sa použije nesprávne, môže skutočne poškodiť vašu značku a konverzný pomer. Ak je však použitý správne, môže vám ohromne pomôcť pri konverzii používateľov...

Mesačné SEO nie je pre všetky stránky, ale môže to byť riešenie pre konkrétnych klientov, ktorí chcú so SEO začať bez záväzku veľkej zmluvy. V pláne z mesiaca na mesiac sú dobré aj zlé veci. Ak vlastníte web, ktorý sa zameriava hlavne na miestnych klientov,...

Ak si kladiete túto otázku, pravdepodobne ste položili aj túto otázku: „Potrebujem digitálny marketing?“ Ide o to, že digitálna revolúcia nenechala žiadny priestor pre túto otázku. Každý, kto nedokáže rozpoznať vplyv digitálneho marketingu, zaplatí veľkú cenu stratou peňazí a času, alebo ešte horšie, podnikaním. Či už...

Stratégiu a nastavenie laserovo zameranej kampane naplánujeme s konkrétnym cieľom - či už ide o získavanie potenciálnych zákazníkov pre vaše podnikanie, predaj alebo vytváranie kvalitnej návštevnosti. Nech už sú vaše ciele akékoľvek, môžeme spravovať vašu kampaň AdWords spôsobom, ktorý vám poskytne najlepšiu hodnotu prenosu za...

Digitálny marketing sa rýchlo rozvíja a využíva obrovský zázrak na to, aby ponúkol zákazníkom obrovské výsledky. Digitálna inovácia a webové médiá fungujú a rozširujú svoje značky prostredníctvom SEO Trenčín. Je to výhodné pre všetky druhy organizácií, či už sú malé alebo obrovské.   V prípade, že hľadáte...

Každá PR spoločnosť pracuje na dosiahnutí spoločného cieľa, a to zabezpečiť mediálne pokrytie značky. V tomto procese zohráva dôležitú úlohu tlačová správa, pretože zdieľa zaujímavé príbehy, ktoré uľahčujú každému podniku pripojenie k cieľovej skupine. Existuje veľa dôvodov na vydanie tlačovej správy, ako napríklad oznamovanie, zdieľanie...

Remarketing je technika digitálneho marketingu, ktorá spočíva v použití štatistík, ktoré ste uložili o rôznych segmentoch publika, aby ste im prispôsobili reklamy konkrétnejšie. Existuje viac spôsobov, ako kedykoľvek predtým, ako využiť remarketing a kde kedysi to bola novinka alebo doplnková funkcia pre mnoho reklamných platforiem, teraz...

Tlačová správa je odvekou formou komunikácie značky. Jeho účelom bolo sprostredkovať informácie o konkrétnej udalosti - alebo o akejkoľvek záležitosti považovanej za zaujímavú - do médií v nádeji, že novinár napíše novinový článok založený na príbehu obsiahnutom v tlačovej správe alebo ho aspoň nejakým spôsobom...