Masonry

Príležitosť nahliadnuť do nového desaťročia je vzrušujúca. A skľučujúca. Najmä pre marketing, kde sa zdá, že sa mení všetko rýchlo - a zmeny sú rovnako silne diskutované - ako SEO. V priebehu posledného desaťročia sa prostredie SEO zmenilo mnohými spôsobmi, často v medziach zavedenia nových...

Negatívne SEO je v priestore SEO kontroverzná téma. Počujete o tom veľa, ale stáva sa to tak často? Aké ľahké je zničiť poradie konkurenta? Mali by ste sa obávať? Ako viete, že sa vás niekto snaží vyradiť zo SERP s negatívnym SEO? Je niečo, čo...

Mnoho obchodov používa vo svojich návrhoch bannery alebo billboardovú grafiku. Prečo sú tieto grafiky také dôležité a prečo by ste ich mali často meniť? Tu je 5 dôvodov, prečo by ste mali pravidelne meniť návrhy bannerov svojich webových stránok: Vytvorte pozitívny prvý dojem a uistite sa,...

Všetci vieme, aké dôležité sú interné odkazy z pohľadu používateľa aj pre to, aby sa vaša stránka lepšie umiestnila v službe Google. Možno však budete občas chcieť interné odkazy odstrániť. Aj keď je proces vo WordPress pomerne jednoduchý, ťažšou časťou môže byť zistenie, či máte interné...

Často sa ma pýtajú, prečo je marketingový plán dôležitý? A odpoviem tým, že vám pomôžem rásť v podnikaní oveľa rýchlejšie a nákladovo efektívnejšie, ako keby ste ho nemali. Zabezpečí sa tým, že nebudete strácať čas a peniaze na činnosti, ktoré nie sú v súlade s vašimi cieľmi. Poskytne...

Dnes je značka všetko. Zákazníci preferujú značky, ktorým najviac dôverujú, a nemajú problém venovať im svoju pozornosť (a peniaze). Ako teda môžu malé firmy získať silnú značku a získať verných zákazníkov? Odpoveď: marketing. Ak prevádzkujete malú firmu, viete, aký dôležitý je marketing. Každá správa, ktorú vytvárate ako značka, je nejakou...

Optimalizácia vyhľadávacieho nástroja zahŕňa množstvo rôznych úloh a častí, z ktorých každá je rovnako dôležitá pre silu vášho webu. Spätné odkazy sú základným aspektom SEO, pretože pomáhajú budovať doménu vašich webových stránok a autority stránok, ktoré priamo prispievajú k hodnoteniu výsledkov vyhľadávania. Dôležitosť spätných odkazov...

Je jednoduché nakupovať drahé odkazy, ak máte na to rozpočet. Webové stránky s vysokou autoritou domény, ktoré vám poskytnú spätné odkazy, môžu pomôcť pri hodnotení, ale niekedy môže investícia prevážiť nad prínosom. Namiesto toho, aby ste kupovali iba drahé odkazy, existuje mnoho ďalších možností prepojenia, ktoré sú priaznivejšie pre...

Koncept Google „E-A-T“ (odbornosť, autorita a dôveryhodnosť) sa za posledné roky stal v komunite SEO aktuálnou témou a zdrojom mnohých mýtov a mylných predstáv. Jednou z najdôležitejších otázok a záhad, ktoré obklopujú E-A-T, je to, či a do akej miery je priamym faktorom v algoritmoch spoločnosti Google. Spoločnosť Google však dôsledne zohráva...