Blog Page

Obsahový marketing a SEO: nápady na stratégie

Máte skvelý nápad na nový obchod. Máte hotové produkty, webová stránka je postavená, koncepty sú vírivé; ale kde sú všetci zákazníci? Viete, že vaše publikum je vonku – pravdepodobne ste dokonca strávili niekoľko hodín skúmaním a identifikáciou – ale nezdá sa, že by našli vašu stránku ani vaše produkty. Čo robíš? To je miesto, kde […]

Linbuildingové idei

Počul som veľa diskusií v komunite SEO, ktorá spochybňuje hodnotu prepojení . Súčasné SEO trendy sa zdajú byť naklonené so zameraním na technické aspekty SEO a odchod odkaz ako nápad – alebo nie myšlienka vôbec. Myslím, že technické SEO je nesmierne dôležité a veľký technický SEO profesionál stojí za každý cent, ktorý zarobia. Ale neschopnosť […]

5% zobrazení služby Moja firma na Googli výsledkom je akcia zákazníka

Nová štúdia o 45 000 miestnych podnikoch ukazuje, ako zákazníci vyhľadávajú a komunikujú so záznamami služby Moja firma na Googli. Nový výskum spoločnosti BrightLocal skúma trendy služby Moja firma na Googli pre 36 rôznych odvetví v 4 krajinách. Štúdia si kladie za cieľ vytvoriť štandardy pre zobrazenie profilu, vyhľadávanie, akcie, fotografie, výzvy a celkový rast. […]

Black Hat SEO vs White Hat SEO: Čo sú a ako fungujú

Biely klobúk a čierny klobúk optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) techniky sú vo svojom jadre, zamerané na to isté: dobré výsledky pre webové stránky vo vyhľadávačoch. Obidve techniky majú za cieľ získať vyššie poradie stránok, keď niekto zadá vyhľadávací dopyt alebo niekoľko rôznych dopytov. Ak má stránka vysokú viditeľnosť – to znamená, že sa nachádza na […]