Zvýšili sme návštevnosť a predaj webu, zameraného na predaj dekorácii

Problém

Na stránke chýba originálny a relevantný obsah. Prevažná väčšina stránky pozostávala z opisov produktov poskytnutých výrobcami, ktoré sa použili aj na mnohých konkurenčných stránkach.

Tento nedostatok pôvodného obsahu viedol k výraznému deficitu odkazov smerujúcich na stránky (nazývaných tiež spätné odkazy), keď sa porovnával s väčšími konkurentmi, ktorí aktívne vytvárali jedinečný obsah, ktorý prilákal veľké množstvo odkazov.

Výsledkom bolo, že stránka mala ťažké časové hodnotenie pre kľúčové slová, ktoré priamo nesúviseli s jej vlastnou značkou. Bez významného hodnotenia veľkého množstva neoznačených kľúčových slov s vysokou mierou konverzie prišla o veľký objem online predaja.

Riešenie

Seoobchod.sk využil  dvojitý prístup na zlepšenie hodnotenia organického vyhľadávania na stránke.

Najprv – vytvorte veľké množstvo jedinečného a užitočného obsahu, ako sú príručky kupujúcich a články s návodmi, aby ste vytvorili centrá obsahu na témy zmysluplné pre zákaznícku základňu spoločnosti.

Po druhé – Získavanie spätných odkazov „biely klobúk“, aby ste získali spätné odkazy na tento obsah z autoritatívnych webových stránok.

Výsledky

Šesť mesiacov po spustení služby zaznamenala spoločnosť za apríl 2019 15-percentný nárast v organickom vyhľadávaní a 30-percentný nárast v medziročnom predaji spolu s 29-percentným nárastom celkového predaja.

Pokračovalo vytváranie obsahu a vytváranie odkazov. Medzi aprílom a novembrom 2019 zaznamenala stránka viac ako 44% nárast počtu kľúčových slov, ktoré zaradila medzi 20 najlepších výsledkov organického vyhľadávania Google.

Vyhľadávače považujú odkazy na webové stránky za najdôležitejší faktor, pokiaľ ide o významné hodnotenia. Tento trend pravdepodobne nebude čoskoro ukončený. Dokonca aj malý počet odkazov získaných z vysoko kvalitných a serióznych webových stránok môže významne ovplyvniť hodnotenie organického vyhľadávania.

Bez užitočného, ​​pútavého a originálneho obsahu však môže byť takmer nemožné získať spätné odkazy z užitočných zdrojov. Skvelý obsah prirodzene priťahuje skvelé spätné odkazy, ale aktívna kampaň zameraná na budovanie odkazov môže drasticky zvýšiť rýchlosť akumulácie spätných odkazov, rýchlejšie riadiť kvalifikovanú návštevnosť a zvyšovať predaj.