Originálne texty pre jednotlivé kategórie produktov sú dôležité

Originálne texty pre jednotlivé kategórie produktov sú dôležité

Stránky kategórie sú stránky najvyššej úrovne, ktoré obsahujú zoznamy produktov. Stránky kategórií umožňujú používateľom prehliadať. Odtiaľ používateľ môže kliknúť na konkrétny produkt. Diskutovaná otázka vzniká vtedy, keď obchodník používa identický obsah zo stránok produktov na stránkach kategórií. Otázkou je, ako spoločnosť Google spracováva duplicitný obsah?
Ako Google zaobchádza s duplicitným obsahom na kategóriách a stránkach produktov
„Čo sa všeobecne deje v takom prípade, nájdeme ten istý útržok na viacerých stránkach na vašich webových stránkach a to je úplne v poriadku … Čo sa však stane, keď niekto hľadá niečo práve v tomto útržku, potom sú všetky tieto rôzne stránky druh konkurujúcich vo výsledkoch vyhľadávania a pokúsiť sa vybrať jednu z týchto stránok, aby sa ukázala a pokúsila sa zistiť, ktorá z nich je najrelevantnejšia …
Takže to môže znamenať, že stránky vašej kategórie môžu vidieť väčšiu návštevnosť, ale to by sa stalo na úkor stránok s podrobnosťami o produkte, ktoré by mali menej návštevnosti.
Takže to je niečo, o čom sa v podstate môže rozhodnúť a premýšľať o vašich webových stránkach … vidieť, že je rozumné prinášať viac informácií na vyššej úrovni v rámci webových stránok za cenu tých stránok vyššej úrovne, ktoré sú oveľa viac, keď ľudia skutočne hľadajú podrobné informácie. Alebo je zmysluplné, aby sme to oddelili a jasne povedali, že ide o detailné informácie a to je oveľa všeobecnejšie informácie na vyššej úrovni. “
Čo je najlepšie pre používateľov, kategóriu alebo stránku s produktmi?
Je bežnou praxou použiť útržok informácií zo stránky produktu a použiť ju na stránku kategórie, ktorá obsahuje popisy všetkých produktov na jednej stránke. To umožňuje používateľom jednoducho prechádzať produkty, ktoré spadajú do rovnakej kategórie a je to dobrá funkcia pre používateľov.
Keď používateľ vyhľadáva typ produktu (a nie konkrétny produkt), stránka kategórie by bola dobrá zhoda. Obsah tejto stránky by teda mal byť postavený tak, aby sa zaradil medzi všeobecnejšie typy dopytov, ktoré sú vhodné pre tento druh produktu. Navyše je dôležité, aby bola stránka kategórie dobre organizovaná, aby používateľ ľahko porovnával produkty a rozhodol sa, či chcú lacnejší model, model určitej farby, model s viac či menej funkčnými funkciami atď. že funkcia, ktorá umožňuje používateľom jednoducho prehľadávať viacero produktov, je signálom dobrej kvality (prečítajte si tu o stratégiách založených na príručkách kvality).
Je zrejmé, že ak používateľ chce konkrétny produkt, informácie na stránke produktov budú podrobnejšie. Z tohto dôvodu je zmysluplné uvádzať všetky dostupné voľby farieb, hodnotenia používateľov, čísla modelov, hmotnosť, veľkosť, informácie o preprave a všetky ďalšie relevantné informácie.
 
Možné A / B testovanie
navrhuje testovanie A / B, je vhodné na zisteniel, ktoré stránky sú pre vašich používateľov najlepšie. Navrhuje odosielanie návštevnosti do kategórií v jednej oblasti a posielanie používateľov na produktové stránky v inej sekcii.
Ale aby sme to dosiahli pre organickú návštevnosť, museli by sme zablokovať Google zo stránok produktov na prvom testovacom a kategórií stránok v druhom teste. To je nepraktické a pravdepodobne nepotrebné, pretože nemôžete kontrolovať, kde spoločnosť Google odosiela návštevnosť vašich stránok, aby ste mohli testovať A / B, čo je pre používateľov najlepšie. Blokovanie služby Google z jednej časti vašej stránky nezaručuje, že spoločnosť Google začne odosielať návštevnosť do druhej sekcie. Je to riskantná cesta k testovaniu stránky A / B.
Môžete však testovať správanie používateľa A / B s PPC (Pay Per Click advertising) a v priebehu času rozvíjať predstavu o tom, čo používatelia uprednostňujú špecifické frázy kľúčových slov.
„… zvyčajne môžete takisto vyskúšať A / B, kde si vezmete niektoré z vašich kategórií alebo niektorých produktov a vy vyskúšajte to, necháte to bežať pár mesiacov a porovnáte to s niektorými kategóriách, v ktorých ste ho nastavili inak a vidíte, kde užívatelia reagujú inak.
Prichádzajú na vaše stránky, robia to, čo od nich očakávate? Alebo sú to skákanie, idú späť alebo hľadajú niečo iné, skoncujú s prehliadaním detailných stránok tak ako tak, a možno to môžete skrátiť a len ich poslať priamo na stránky s podrobnosťami, ale to je niečo, čo si určite vyskúšate. “
Možno ideálnym prístupom je premýšľať o stránkach kategórií ako o všeobecnej stránke, ktorá má prilákať používateľov, ktorí skúmajú určitý produkt, ale nie konkrétny produkt. To znamená vyššiu úroveň a všeobecný typ obsahu. Používatelia tak môžu porovnávať funkcie a prechádzať cez jednotlivé produkty. Na stránkach produktov môže obchodník použiť konkrétnejší jazyk, ktorý je vhodný na diskusiu o konkrétnej značke a modeli.