20 júl 5% zobrazení služby Moja firma na Googli výsledkom je akcia zákazníka
Nová štúdia o 45 000 miestnych podnikoch ukazuje, ako zákazníci vyhľadávajú a komunikujú so záznamami služby Moja firma na Googli.
Nový výskum spoločnosti BrightLocal skúma trendy služby Moja firma na Googli pre 36 rôznych odvetví v 4 krajinách.
Štúdia si kladie za cieľ vytvoriť štandardy pre zobrazenie profilu, vyhľadávanie, akcie, fotografie, výzvy a celkový rast.
Tu sú niektoré z kľúčových zistení štúdie.
Priemerný obchod sa nachádza viac ako 1000-krát za mesiac
V priemere sa podnik nachádza v 1 009 vyhľadávaniach mesačne. To je približne 33-krát denne.
Každý deň tak máme 33 príležitostí na to, aby zanechali pozitívny dojem na zákazníkov so záznamom služby Moja firma na Googli.
Z týchto vyhľadávaní je 84% vyhľadávaní vyhľadávania, ktoré sú skôr dotazmi pre obchodnú kategóriu než špecifický názov podniku.
Väčšina (75%) vyhľadávaní miestnych firiem sa vykonáva vo vyhľadávaní, pričom zvyšných 25% je v službe Mapy Google.
Priemerná miera konverzie 5%
Podnik dostáva každý mesiac v priemere 59 akcií zo svojho zoznamu Moja firma na Googli
Ako sa uvádza v názve, to znamená, že približne 5% zobrazení zoznamu služby Moja firma na Googli má za následok žiadosť o kliknutie na webovú stránku, volanie alebo smerovanie.
Oficiálne šablóny reklám Google
Vyberte svoj priemysel. Prevezmite šablónu svojej kampane. Prispôsobené kľúčové slová s presnou zhodou a konvertovanie reklamnej kópie s vysokou mierou prekliknutia.
Pozitívna korelácia medzi obrázkami a zobrazeniami
Viac obrázkov v zozname Moja firma na Googli pozitívne koreluje s prijímaním ďalších zobrazení.
Stredný počet obrázkov pre hotely je 150, čo je najvyššia zo všetkých obchodných kategórií. Hotely sú tiež vedúci v zobrazení zoznamu, pričom najvyšší stredný pohľad na vyhľadávanie (13 042) a mapy (14 434).
Pre porovnanie, medián počtu obrázkov vo všetkých kategóriách je 11, zatiaľ čo priemerný počet zobrazení je 943.
Vyhľadávania a kliknutia sú vyššie
Pri porovnávaní prehľadov služby Google My Business od roku 2017 do roku 2018 sa v štúdii zistilo, že priame vyhľadávanie vzrástlo o 38%, zatiaľ čo vyhľadávania pri vyhľadávaní vzrástli o 6%.
Okrem toho podniky získali v roku 2018 o 29% viac kliknutí na webové stránky zo svojich zoznamov GMB a o 22% viac hovorov.
Jedinou metrikou, ktorá klesla, boli smerové požiadavky, ktoré klesli o 13%.