6 spôsobov, ako optimalizovať obsah blogu pre SEO

Optimalizácia vyhľadávacieho nástroja je umenie šplhať sa až na vrchol stránok s výsledkami vyhľadávacieho nástroja. Či už prevádzkujete malú firmu, pridruženú webovú stránku alebo veľkú digitálnu spoločnosť, SEO by mala byť jednou z vašich hlavných marketingových priorít.

SEO úzko súvisí s obsahom. Obsah je koniec koncov všetko, čo vytvárate od titulkov a popisov až po články, videá a reklamy.

Obsah priateľský k SEO je optimalizovaný pre používateľov aj pre vyhľadávacie nástroje. Aj keď existuje približne 200 faktorov, ktoré spoločnosť Google očakáva, že to uznáte, budete musieť venovať pozornosť iba niektorým z nich, aby bol váš blogový obsah hodný spoločnosti Google.

Predtým, ako budem pokračovať, chcem, aby ste uznali skutočnú dôležitosť SEO a významné výhody, ktoré môže poskytnúť vášmu podnikaniu. Tu je niekoľko zaujímavých štatistík:

Google prijíma každú sekundu viac ako 74 000 vyhľadávaní.
Zhruba 70% digitálnych marketingových pracovníkov uvádza, že SEO je efektívnejšie ako PPC, pokiaľ ide o získavanie potenciálnych zákazníkov a zvýšenie predaja.
75% odborníkov v oblasti SEO verí, že obsah je najdôležitejším aspektom pri vytváraní stránok priateľských k SEO.
82% digitálnych marketingových pracovníkov tvrdí, že zlepšenie SEO je povstalecký trend, a 42% je presvedčených o jeho významnom náraste.
Priemerne 75% používateľov vyhľadávacích nástrojov ignoruje reklamy PPC a zameriava sa na organické výsledky
Organické vyhľadávanie získava 51% návštevnosti webových stránok v porovnaní s 5% zo sociálnych sietí, 10% z PPC a 34% z iných zdrojov.
Keď začnete hodnotiť svoj obsah, uvedomíte si, že tieto štatistiky sú pravdivé a že investovanie vašich zdrojov do SEO je prospešné nielen z krátkodobého hľadiska, ale aj z dlhodobého hľadiska.

Teraz, keď viete o „veľkom počte“ a dôležitých štatistikách, pozrime sa na niektoré z najúčinnejších spôsobov optimalizácie obsahu blogu pre SEO.

Určenie relevantných kľúčových slov
Optimalizácia obsahu blogu pre relevantné kľúčové slová nie je o zaplnení vašich blogových príspevkov čo najväčším počtom kľúčových slov.

V skutočnosti môže tento postup poškodiť váš výkon SEO, pretože Google a zvyšok vyhľadávacích nástrojov to vnímajú ako vypĺňanie kľúčových slov (t. J. Snažia sa umiestniť vysoko vo vyhľadávacích nástrojoch pridaním veľkého množstva kľúčových slov)

Ak to zvážite, pridanie príliš veľkého počtu kľúčových slov ovplyvní aj zážitok vašich čitateľov. Spoločnosť Google chce, aby ste objavili úmysel návštevníkov vašich webových stránok, pretože keď niekto vstúpi na vaše stránky, mal by byť schopný nájsť riešenie, ktoré hľadá.

Preto sa musíte vložiť do topánok zákazníka a prísť s naozaj relevantnými kľúčovými slovami.

Pokiaľ ide o obsah blogu, mali by ste sa zamerať na jedno alebo možno dve dlhé kľúčové slová. Zvyšok kľúčových slov by mal byť sémantický. Namiesto toho, aby ste sa sústredili na desať kľúčových slov, sústreďte sa na jedno alebo dve kľúčové slová, aby ste zvýšili dopad svojho príspevku.

Prečo kľúčové slová s dlhým chvostom?

Sú konkrétnejšie a menej konkurencieschopné. Napríklad „ako stratiť brušný tuk“ je oveľa špecifickejší ako „stratiť tuk“.

Prieskum kľúčových slov možno vykonať manuálne (brainstorming) alebo ho automatizovať. Mali by ste sa pozrieť na niektoré z najpopulárnejších nástrojov na výskum kľúčových slov a používať tie, ktoré najlepšie vyhovujú vašim potrebám.

Vytvorte jedinečný a kvalitný obsah
Spoločnosť Google a ostatné vyhľadávacie nástroje uprednostňujú jedinečný obsah. Jedinečný neznamená nevyhnutne originál.

„Na slnku nie je nič nové.“ O veciach, o ktorých by ste chceli písať, sa už diskutovalo. To však neznamená, že nemôžete pridať skutočne zaujímavé roztočenie.

Ak napríklad desať konkurenčných blogov vysvetľuje, ako vytvoriť webovú stránku, môžete si preštudovať ich body a vytvoriť si blogový príspevok, ktorý je komplexnejší a užitočnejší ako všetkých desať blogov, pričom pridáte niektoré prvky, o ktorých sa ešte nehovorilo.

Aké sú charakteristiky „kvalitného obsahu?“

jedinečný
informatívny
Hodnotný
SEO-friendly
Žiadne gramatické a pravopisné chyby
Čítateľný a stráviteľný (žiadne bloky textu)
Relevantné pre cieľových čitateľov
Spokojuje potreby a rieši problémy
Poskytuje užitočné odkazy na ďalšie zdroje
Optimalizujte svoje webové adresy, názvy metadát a popisy metaznačiek
Vždy, keď vytvoríte nový blogový príspevok, musíte optimalizovať tri dôležité prvky.

URL
Webová adresa musí byť ľahko použiteľná. Napríklad v blogovom príspevku, ktorý vysvetľuje, ako napísať obsah priateľský k SEO, namiesto toho, aby ste predvolene ponechali svoju webovú adresu „www.mywebsite.com/a2fsns28jfmshay“, premenujete ju na „www.mywebsite.com/SEO-friendly-content“

Do adresy URL zahrňte svoje hlavné kľúčové slovo a udržujte ho stručné a stručné.

Názov meta
Názov metaznačky je nadpisom vášho výsledku vyhľadávania. Preto vždy, keď ľudia vyhľadávajú výraz, musí byť váš meta titul atraktívny a musí obsahovať primárne kľúčové slovo. Je to prvý prvok, ktorý si všimnú používatelia, takže sa uistite, že je dobre optimalizovaný!

Popis meta
Opis meta má významnú úlohu. Väčšina používateľov prehľadáva výsledky vyhľadávacieho nástroja. Keď nájdu relevantný názov meta, pokračujú a prečítajú si popis meta. Ak chcete z toho vyťažiť maximum, uveďte svoje hlavné kľúčové slovo (faktor hodnotenia SEO), pričom text zostane atraktívny.

Vytvorte štruktúru prepojenia
Interný odkaz je hypertextový odkaz, ktorý ukazuje na inú stránku na tej istej webovej stránke. Spoločnosť Google chce, aby ste mali dobrú internú štruktúru prepojenia, pretože používateľom pomáha nájsť relevantnejšie informácie na vašom webe. Ak použijete interné odkazy správne, nemusia hľadať riešenia inde; preto sa vaša miera okamžitých odchodov zníži.

Napríklad, ak jeden z vašich blogových príspevkov vysvetľuje „ako byť zdravý“, môžete svojich používateľov poslať na ďalšie relevantné blogové príspevky z vášho webu, ktoré vysvetľujú „ako zdravé variť“ alebo „ako správne cvičiť“.

Do päty svojej webovej stránky môžete pridať aj interné odkazy a pridať príslušné miniaplikácie, ktoré zobrazujú relevantné navrhované alebo predchádzajúce články.

Vytvorte vždyzelený obsah
Stále zelený obsah je obsah, ktorý nikdy nevyprší. Napríklad, ak píšete o tom, „ako sa milujete“, blogový príspevok, ktorý uverejníte, bude vždy relevantný, pretože ľudia to budú vždy potrebovať.

Vytvorenie stále zeleného obsahu prinesie nasledujúce výhody:

V blízkej budúcnosti budete môcť hodnotiť čas bez toho, aby ste sa museli klásť na hodnotenie.
Stála a pasívna prevádzka budete mať úžitok dlho potom, čo ste uverejnili svoj blogový príspevok.
Generujete potenciálnych zákazníkov a predaje v pasívnom režime, pretože vaše neustále narastajúce časti obsahu vám prinesú pasívnu návštevnosť.
Urobte svoj obsah mobilným a rýchlo sa načítava
V súčasnosti 62% používateľov internetu väčšinou používa svoje mobilné telefóny na vyhľadávanie informácií online. To je viac ako polovica.

Pri nastavovaní analytických prvkov na svojom blogu budete môcť vidieť presné percento používateľov, ktorí si váš blog čítajú pomocou telefónov alebo tabletov.

Ak vytvoríte obsah, ktorý je správne optimalizovaný pre mobil, budete môcť poskytnúť vynikajúcu používateľskú skúsenosť. Ak tak neurobíte, používatelia sa odrazia a spoločnosť Google vás potrestá.

V prvom rade potrebujete responzívny dizajn. Kľúčom je použitie responzívnej šablóny alebo uistenie sa, že váš webový dizajnér rozumie mobilnej odozve.

Po druhé, je potrebné, aby bol váš obsah interaktívny a ľahko čitateľný. Použite krátke vety a urobte svoj text „priedušným“. Použite Hemingwayapp na vyhodnotenie skóre čitateľnosti vášho obsahu.

Nakoniec sa váš obsah musí načítať rýchlo. Používatelia nemajú dostatok času a trpezlivosti na čakanie minút na načítanie vašich stránok. Tento komplexný článok vám ukáže, ako zvýšiť rýchlosť načítania vašich stránok.

Write a Comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *