Aké sú moderné SEO trendy

Aké sú moderné SEO trendy

V počiatku SEO,  bola webová hodnota založená na používaní kľúčových slov v rámci obsahu stránky.
Bez sofistikovaných algoritmov vyhľadávacích nástrojov bolo kľúčové slovo najjednoduchším spôsobom na zoradenie stránok.
Logika bola jednoduchá: čím viac sa na webovej stránke používala kľúčová fráza, tým pravdepodobnejšie to bola stránka, na ktorej sa skutočne nachádzala.
Bohužiaľ, SEO používatelia tej doby využívali tento systém a používali kľúčové slová neprirodzene tým, že nadmerne používali cielené kľúčové slovo, aby sa zaradili vyššie.
Táto metóda je v súčasnosti známa ako plnenie kľúčových slov.
To spôsobí, že stránky budú zaradené do kľúčových fráz, a to aj vtedy, keď stránka na túto tému nemá čo ponúknuť.
Nový spôsob, ako pozrieť a vyhodnotiť stránky na tom, čo a čo nie je potrebné, by malo ísť nad rámec analýzy samotného obsahu.
Spoločnosť Google začala v roku 1996 prostredníctvom partnerstva medzi svojimi zakladateľmi Larrym Page a Sergejom Brinom.
Hodnotiaci algoritmus vyhľadávača bol založený na algoritme PageRank, vyvinutom a pomenovanom po stránke, kým študoval vyhľadávanie informácií na Stanfordskej univerzite.
Hlavnou myšlienkou bolo používať prepojenie medzi webovými stránkami ako poradie.
Archívna stránka O spoločnosti Google uvádza, že:
Služba PageRank funguje tak, že počíta počet a kvalitu odkazov na stránku, aby určila hrubý odhad, aký význam má daná webová stránka. Základným predpokladom je, že dôležitejšie webové stránky pravdepodobne získajú viac odkazov z iných webových stránok.
Je to veľmi technický dokument a čitatelia môžu potrebovať pokročilejšie programovanie a matematické vedomosti, aby ich pochopili v celom rozsahu.
Namiesto čítania všetkých podrobností o tom, ako spoločnosť Google analyzuje a vyhodnocuje odkazy, môže byť lepšie pochopiť, prečo tento algoritmus na prvý pohľad dokonca hľadá odkazy.
Interné, prichádzajúce a odchádzajúce typy odkazov
Odkaz alebo hypertextový odkaz je objekt, na ktorý sa dá kliknúť na webovej stránke, ktorá vedie z jednej strany na druhú. Odkazy sa môžu viditeľne zobrazovať ako text, obrázky alebo tlačidlá.
Môžeme klasifikovať odkazy na základe cieľa odkazu, či vedú používateľov na inú stránku na tej istej stránke alebo na inej webovej stránke.
Vnútorné odkazy sú prepojenia medzi stránkami vo vašom vlastnom webe.
Vyhľadávače to určujú pohľadom na názov domény; ak odkazy na stránke odkazujú na iné stránky tej istej domény, považujú sa za interné odkazy.
Ak z nejakého dôvodu bola vaša webová stránka vytvorená tak, aby mala viac ako jednu doménu, vyhľadávače ju budú vidieť ako externý odkaz.
Príklad vnútorných prepojení
Prichádzajúce odkazy sú odkazy, ktoré pochádzajú z iných webových stránok alebo z iného názvu domény.
Príklad prichádzajúcich odkazov
Odchádzajúce odkazy sú tie odkazy na vašich webových stránkach, ktoré odkazujú na webové stránky s iným názvom domény.
 
Prirodzené prepojenia z vysoko kvalitných stránok pre väčšie SEO výhody
Z troch typov odkazov sú prichádzajúce odkazy tie, ktoré majú najväčší benefit pre SEO, ale sú aj tie najťažšie získať.
Stránky s vysokou kvalitou sú ako priatelia, s ktorými prejdete na poradenstvo: sú dôveryhodní, dôveryhodní a majú určitú autoritu v tejto téme.
Kedykoľvek sa niektorá webová stránka prepája na inú webovú stránku, tvorca obsahu, ktorý odkaz používal, to z nejakého dôvodu.
Často sa im páči stránka, na ktorú odkazujú, pretože majú informácie, ktoré podporujú alebo stavajú na informáciách na prvej stránke.
Na druhej strane niektorí autori odkazujú na stránky z opačného dôvodu; môžu sa spájať so stránkou, s ktorou chcú kritizovať alebo s ktorou nesúhlasí.
Avšak oba tieto odkazy sú dobré pre stránku, na ktorú sa odkazuje. Či je obsah milovaný alebo opovrhovaný, vyvolal silnú reakciu, ktorá naznačuje kvalitný obsah.
Ak obsah stránky hovorí niekto, znamená to autoritu, dôveryhodnosť a / alebo dôveryhodnosť.
Odkazy na stránkach sú teda ako hlasy dôvery, dôveryhodnosti a autority.
Čím viac odkazov dostane stránka, tým viac hlasov dostane, čo môže zlepšiť ich hodnotenie.
Avšak množstvo odkazov, ktoré dostane stránka, nie je dôležité.
Spoločnosť Google tiež hodnotí kvalitu odkazov.
Nikto nepáči falošných priateľov
Niekedy si okamžite identifikujete falošných ľudí. Inokedy to nie je tak jednoduché.
To isté platí, keď spoločnosť Google hľadá webové stránky. Odkazy, ktoré sa zdajú byť hlasom dôvery, môžu byť ľahko sfalšované pomocou nasledujúcich vecí:
Online fóra.
Komentáre k blogu.
Návštevné knihy.
Wiki.
Profily sociálnych médií.
Článok adresárov.
Stránky typu O & O.
Sociálny bookmarking.
Tieto sa nazývajú umelé odkazy.
Google niekedy identifikuje, že odkazy sú falošné hneď, ale nie vždy. Google môže chvíľu trvať na identifikácii umelých odkazov.
Tieto umelé odkazy majú pre stránky negatívne dôsledky.
Poradie týchto stránok s umelými odkazmi môže byť poškodené rôznymi faktormi hodnotenia, ktoré monitorujú kvalitu odkazov, aktualizácie algoritmov alebo dokonca manuálne akcie od spoločnosti Google.
Aby sme mali dobré prirodzené väzby, stránka potrebuje kvalitný obsah, ktorý je dôveryhodný, dôveryhodný a autoritatívny.
To umožňuje stránkam získať kvalitné, prirodzené odkazy z iných webových stránok, ktoré im pomôžu pri ich hodnotení.
Prichádzajúce odkazy sú stále dôležité aj po aktualizácii Penguin Google
V posledných rokoch spoločnosť Google zaviedla rad dôležitých aktualizácií algoritmov. Jednou z týchto dôležitých aktualizácií bol Penguin.
Aktualizácia Penguin Google sa stala neodmysliteľnou súčasťou základného algoritmu.
Aktualizácia Penguin umožňuje spoločnosti Google lepšie zhodnotiť kvalitu odkazov.
Po tejto aktualizácii niektorí SEO odborníci mali dojem, že odkazy už nezáleží; to však nie je.
Odkazy sú dôležité pri hodnotení a stále majú rovnaké hodnoty ako predtým.
Odkazy slúžia ako odraz kvality obsahu stránky, pokiaľ sú prirodzené.
Aktualizácia Penguin uľahčila spoločnosti Google identifikáciu umelých odkazov.
Odkazy boli vždy dôležitými faktormi hodnotenia; metódy získavania odkazov sa však vyvinuli, najmä po príchode aktualizácie Penguin.
Každý si myslí, že nie SEO, nemajú cez Anchor Text
Jedným z dôležitých aspektov prichádzajúcich odkazov, ktoré vyhľadávače venujú pozornosť, je ukotvený text odkazu.
Text kotvy je text, na ktorý sa dá kliknúť, alebo alternatívny text obrázka v obrázkových odkazoch.
Text kotvy pomáha poskytnúť vyhľadávacím nástrojom predstavu o téme cieľovej stránky.
Z historického hľadiska to bolo zneužité a umožnilo sa prepojenie bombardovania, ktoré jednoducho používa presnú frázu, ktorú chcete zaradiť do všetkých textov ukotvenia prichádzajúcich odkazov z tisícok webových stránok bez ohľadu na kvalitu alebo relevanciu stránky.
Mnohé predchádzajúce aktualizácie spoločnosti Google riešili tento problém, vrátane aktualizácie Penguin, kde prehnané ukotvenie kľúčového slova sa môže javiť ako neprirodzené a môže negatívne ovplyvniť hodnotenie.
Už od aktualizácie Penguin sa intenzívne venuje prirodzenému ukotveniu textu vo vašich prichádzajúcich odkazoch.
Tu je niekoľko vecí, ktoré si môžete dať pozor, ktoré by mohli ohroziť vaše úsilie o budovanie odkazov:
Samozrejme, keď ľudia pridávajú odkaz na stránku navštevujúcu vašu webovú stránku, často bude text kotvy vašou značkou alebo názvom firmy. Ak je váš kotvový text zameraný na kľúčové slovo viac v kvantite ako značkový kotvový text, môže to spôsobiť problémy. Najlepšie je mať viac značkových kotvových textov.
Nie každý si myslí, že je to isté a je veľmi nepravdepodobné, že veľa ľudí bude používať presne ten istý kotvový text. Pokiaľ budete aj naďalej optimalizovať ten istý text kotvy, keď sa pokúsite získať odkazy z iných stránok a začne sa stať väčšinovým kotvovým textom a nie je to vaša značka, je to veľmi neprirodzené. Je dôležité vidieť nejakú rozmanitosť v ukotvenom texte, dokonca vrátane generického textu kotvy, ako je tu kliknúť, navštívte tu, webové stránky atď.