Ako sa v roku 2022 umiestniť vysoko na Googli:

Ako sa v roku 2022 umiestniť vysoko na Googli:

Ak ho používate správne, optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) je skvelý spôsob, ako prilákať zákazníkov na vaše online platformy.

Na dosiahnutie najvyššieho výkonu vyžaduje SEO pozornosť mnohým metrikám vrátane návštevnosti webových stránok, zdieľaní na sociálnych sieťach a spätných odkazov .

S jeho neustále sa vyvíjajúcou povahou sa však ukazuje, že zostať na vrchole najnovších trendov je veľkou výzvou.

Toto sú 4 SEO trendy , o ktorých musíte vedieť v roku 2022, aby ste si podľa nich mohli pripraviť svoju stratégiu.

 

1. Hlasové vyhľadávanie
Vďaka inováciám, ako sú Siri od Apple, Alexa od Amazonu a Google Assistance, technológia hlasového vyhľadávania prešla dlhú cestu.

Niet pochýb, ako sa technológia zlepšuje, stáva sa čoraz populárnejšou.

V skutočnosti štatistiky hlasového vyhľadávania odhaľujú , že každý mesiac sa uskutoční jedna miliarda hlasových vyhľadávaní a 72 % ľudí tvrdí, že hlasové vyhľadávanie sa stalo súčasťou ich každodennej rutiny.

Vzhľadom na to je dôležité zvážiť svoje kľúčové slová a optimalizovať ich pre hlasové vyhľadávanie . Ak to chcete urobiť, zamyslite sa nad dlhšími frázami, ktoré ľudia používajú v každodennej konverzácii; hlasové vyhľadávanie funguje lepšie s frázami, ktoré znejú prirodzene.

Ľudia môžu napríklad hlasovo vyhľadávať „aké sú nové marketingové trendy v roku 2020?“, ale pri písaní to skrátiť na niečo ako „marketingové trendy 2020“.

Výrazy hlasového vyhľadávania ako také musia byť dlhšie a podobné ľuďom, na rozdiel od zadávaných kľúčových slov vo vyhľadávačoch.

 

2. Video
S online videom, ktoré sa len zväčšuje a zdokonaľuje, je takmer zrejmé, že je to cesta vpred.

Stačí sa pozrieť na YouTube , ktorý má teraz viac ako 2 miliardy používateľov – takmer ⅓ celého internetu!

Ak ste teda ešte nezačali vytvárať žiadne videá, pravdepodobne by ste mali.

V skutočnosti spoločnosť Cisco predpovedala, že videoobsah prekoná všetky ostatné formy obsahu, pokiaľ ide o spotrebu – ak vás toto nepresvedčí, potom si nie som istý, čo áno.

Možno sa pýtate, ako možno optimalizovať obsah videa ?

Na začiatok sa uistite, že názov a popis vášho video kanála boli napísané správne. nielen napchať sa kľúčovými slovami, ale poskytnúť prehľadný prehľad.

Pokiaľ ide o službu YouTube, kľúčové slová sú nevyhnutné a môžete využiť funkciu automatického dopĺňania stránky .

Začnite napríklad písať tému a uvidíte, čo sa objaví vo vyhľadávacom poli – to vám poradí, aké kľúčové slová ľudia na YouTube hľadajú.

 

3. Optimalizované obrázky
Online obrázky sú tu už nejaký čas, no masívne sa vyvinuli.

Google tiež dlho trvá na správnej optimalizácii obrázkov, takže môžeme len predpokladať, že je to súčasť ich dlhodobého plánu.

Zjednodušene povedané, uistite sa, že obrázky, ktoré používate, majú vysokú kvalitu a že názov súboru bol prispôsobený tak, aby bol relevantný pre samotný obrázok, ako aj označenie obrázka tak, aby bol zarovnaný so zodpovedajúcou stránkou.

Okrem toho zaistite používanie značiek alt, ako aj pridávanie obrázkov do mapy vašej lokality, čím uľahčíte prehľadávačom klasifikáciu obrázkov.

 

4. Výpisy lokálneho vyhľadávania
Keď premýšľame o internete, možnosti sú nekonečné, pretože máme prístup k informáciám o akejkoľvek spoločnosti bez ohľadu na to, v ktorej krajine sídli.

Faktom je, že väčšina ľudí používa vyhľadávače na nájdenie tovarov alebo služieb, ktoré sú pre nich lokálne , tj kaderníci .

Preto je miestne SEO dôležité teraz viac ako kedykoľvek predtým, najmä s nárastom počtu vyhľadávaní bez kliknutí . sú to vtedy, keď bola otázka používateľa zodpovedaná v samotnom SERP , takže používateľ nemusí klikať na stránku.

Väčšina vyhľadávaní s nulovým kliknutím sú v podstate miestne vyhľadávania zobrazené v SERP a nazývané ako lokálny balík.