Aký je problém s kľúčovými slovami?

Aký je problém s kľúčovými slovami?

Takmer dve tretiny distribútorov B2B uvádzajú, že ich obsahové marketingové programy sú „oveľa úspešnejšie“ alebo „o niečo úspešnejšie“, ako boli pred rokom.
Takže to, čo vedie toto uptick v úspechu v marketingovom obsahu?
Ako ukazuje tento graf CMI, obchodníci vyrábajú kvalitnejší obsah, prispôsobujú svoje stratégie pozitívnym výsledkom a zlepšujú svoju schopnosť merať výsledky.
Áno, a 46 percent sa jednoducho rozhodlo tráviť viac času tým, že ich obsah pre nich pracuje.
Prostredníctvom contentmarketinginstitute.com
Časť týchto marketingových víťazstiev môže byť vysledovaná späť k firmám, ktoré sa silnejšie podieľajú na výskume kľúčových slov, ktoré sa realizujú vo forme cielených stratégií obsahu a lepšej návratnosti investícií.
To nás privádza k bežne nepochopenej súčasti procesu výskumu kľúčových slov: porozumenie obtiažnosti kľúčových slov a jej použitiu.
Tak ako sa obtiažnosť kľúčového slova pripája k organickým výsledkom?
Čo je problém s kľúčovými slovami?
Obtiažnosť kľúčových slov je meranie toho, ako ťažké bude pravdepodobne prekročiť iné výsledky vyhľadávania, ktoré momentálne zaradia do dopytu.
Hoci termín „obtiažnosť kľúčových slov“ je teraz akceptovaným priemyselným štandardom, rôzni obchodníci a digitálne nástroje môžu definovať ich vlastným spôsobom v závislosti od vlastných algoritmov a ukazovateľov, ktoré sa započítavajú do jednotného skóre obtiažnosti kľúčového slova.
Napríklad Moz’s Difficulty Score hodnotí a zváži okrem iných faktorov autoritu domény a autoritu stránok organických zoznamov, ktoré sa zobrazujú na prvej strane súborov SERP. Ale aj s touto definíciou, zakladateľ Mozu Rand Fishkin pripúšťa zmeny v spôsobe, akým sa vypočítajú ťažkosti:
Cez moz.com
V podstate ťažkosti s kľúčovými slovami vám pomôžu predpovedať, či je pravdepodobné, že prekročíte konkurenciu. Čím je toto číslo vyššie, tým ťažšie bude, aby sa váš blogový príspevok objavil na jednej zo stránok SERP (alebo na druhej strane alebo na druhej strane).
Problémy Skóre nad 60 (v mierke 1-100) je zvyčajne ťažké konkurovať všetkým veciam, zatiaľ čo skóre v 20. alebo 30. rokoch môže ponúknuť viac rebríčkových príležitostí pre priemerné miesto. Majte však na pamäti, že KD je relatívna vo vzťahu k doménovej autorite, takže ak vaša stránka má hodnotu DA 80, je 60 KD skutočne veľmi ľahko konkurencieschopné.
Rozdiel medzi obtiažnosťou PPC a organickým kľúčovým slovom
Klasifikácia obtiažnosti kľúčových slov ako organickej metriky je prvoradá, pretože mnohé nástroje na trhu používajú podobnú terminológiu, ktorá v skutočnosti zodpovedá platenému vyhľadávaniu, nie organickému.
Bolesť hlavy, viem.
Zatiaľ čo skúsený obchodník môže byť schopný odhaliť rozdiely medzi týmito dvomi spôsobmi, rozhranie daného nástroja nemusí robiť úplne jasné, čo to hlási: PPC ťažkosti alebo organické ťažkosti.
Služba SearchMetrics napríklad organizuje „objem vyhľadávania“ vedľa seba s hodnotou „CZK“, ktorá je na povrchu jemná, pretože jeden meria úroky, ostatné náklady. Ale začínajúci obchodník môže interpretovať CPC ako relevantnú metriku, ktorá určuje ťažkosti s organickým kľúčovým slovom, čo nie je prípad.
Plánovač kľúčových slov Google to zobrazuje takto:
V platenom vyhľadávaní alebo v PPC je cena za kliknutie (benchmark) pre porovnateľnosť kľúčového slova na základe sumy v dolároch, ktorú by ste museli v službe AdWords ponúknuť. Takže v istom zmysle CPC meria obtiažnosť kľúčových slov, len v rámci organickej sféry.
Ako vypočítať obtiažnosť kľúčového slova pre organické použitie
Budete potrebovať nástroje.
Ale nastavenie, ktoré na chvíľu pozastaví, veda za obtiažnosť kľúčových slov naozaj príde na:
Doménová autorita.
Autorita stránok.
Počet domén sprostredkovania.
Relevantnosť obsahu pre vyhľadávací dopyt.
Hĺbka obsahu najvyšších výsledkov pre vyhľadávací dopyt.
Niektoré nástroje presahujú tieto základné ukazovatele; niektoré používajú len málo. Nástroj pre prehliadač kľúčových slov Ahrefs v skutočnosti nezahŕňa celkovú SEO na stránke (napr. Dĺžka obsahu, signály správania používateľov, kľúčové slovo s presnou zhodou v metadátach atď.), Ale zameriava sa výlučne na profily spätných odkazov výsledkov jednej stránky.