Anatómia dobrého obsahu

Anatómia dobrého obsahu

Anatómia dobrého obsahu
Nezáleží na tom, v akom odvetví alebo na ktorom pracujete, kvalitný obsah je 100% možný. Nie je to však niečo, čo môžete rapídne naraziť.
Podľa môjho názoru vytváranie kvalitného obsahu vyžaduje niekoľko krokov.
Téma
Téma samozrejme je kľúčom k tomu, aké publikum marketingujete.
A publikum sa musí na túto tému skutočne starať vášnivým spôsobom.
Nie takým spôsobom ako „to je trochu cool“ a potom na to úplne zabudnú. Musia byť viac ako „wow! Som naozaj rád, že som to prečítal! “
Poďme tomu čeliť. Vaše články jednoducho nebudú čítať zhora nadol v dnešnom svete, pretože pozornosť je príliš nízka. Navyše tam je príliš veľa obsahu a ľudia sú ľahko rozptýlení.
Bolo by naozaj naivné veriť, že vytvoríte tento obsah, ktorý 90% ľudí bude čítať celú cestu. To sa jednoducho nestane.
Ak je však táto téma veľmi relevantná, naozaj významná a dáva ľudí do správneho rámca mysle, budete mať na rukách veľkého víťaza.
Musíte presvedčiť svojho publika, aby povedal „wow, to je naozaj zaujímavé a chcem čítať viac. To môže skutočne pomôcť mojej firme alebo mojim problémom „, rozumiete tomu, o čom hovorím.
To je presne to, čo fotografujete počas procesu vytvárania obsahu.
Tento druh obsahu je naozaj ťažké nájsť.
A na každých 10 kusov obsahu, ktoré robíte, aj keď budete postupovať podľa najlepších postupov, iba jeden z nich sa dostane do takej miery, až kým naozaj nedostanete túto patovú plochu a vytočíte.
Ako vytvoriť tému naozaj rezonuje s cieľovým publikom
Ak chcete vytvoriť tému, ktorá bude rezonovať so svojím publikom, musí byť vykonateľná, musí byť jedinečná a niečo, čo čitateľ nemôže nájsť nikde inde (napr. Interná prípadová štúdia, analýza údajov, osobné skúsenosti – môže byť vašou alebo jednou z členovia tímu, atď.)
Spisovateľ a editor kópie
Spisovateľom obsahu môžete byť vy, niekto, ktorého si najmete, výskumník údajov, niekto, s kým ste sa stretli, ktorý je odborníkom vo vašom odvetví alebo niekto iný.
Ak je mäso a zemiaky s obsahom najvyššej kvality, dobre preskúmané a vy ste si vybrali dobrú tému, pravdepodobne budete mať niečo dobré.
Existuje veľa vecí, ktoré robia dobrý spisovateľ. A najjednoduchší spôsob, ako objaviť spisovateľa, je čítať ich obsah. Budete vedieť, či si myslíte, že sú dobrým spisovateľom alebo nie.
Čo sa týka kopírovacieho / kopírovacieho editora, môže byť aj v niektorých prípadoch spisovateľom, ak máte to šťastie a nájsť niekoho, kto môže upraviť svoju vlastnú kópiu.
Situácia Keď správny Copywriter / Copy Editor dokáže priniesť to najlepšie zo svojho článku
Ak spisovateľ, ktorý si najmete, nezabezpečí čitateľovi prvú vetu tým, že s ňou nerozpamätá, ani s otázkami, možno budete potrebovať pomoc dobrého editora copywriter / copy.
Alebo nie sú to pekné formátovanie vecí, ktoré by čitateľ mohol vynechať a pozrieť sa na veci v kusoch s veľkým počtom kusov, môžete určite ťažiť z pomoci dobrého copywriter / copy editor.
Ak spisovateľ nevytvára anekdoty, ktoré nasávajú čitateľa do príbehu a odčítajú čitateľa od monotónnych faktov a príkladov, pravdepodobne potrebujete skutočne dobrého copywriter / kopírovacieho editora, aby ste priniesli to najlepšie v článku.
Veľký copywriter / copy editor môže priniesť článok do života! A len si pamätajte, že všetci skvelí spisovatelia nie sú vždy skvelými copywritermi.
Takže premýšľajte o tom, že niekoho podobného uvediete do svojho tímu. Alebo ak máte v pláne dostať sa dostatočne veľký, premýšľajte o tom, že do vášho tímu pridáte viacerých copywriter / editor kópií.
Sú to ľudia, ktorí dokážu vytvoriť skvelé formátovanie a všetko, čo som spomínal, pomáha priniesť skvelú kópiu do života.
Okrem toho sa ubezpečuje, že obsah je bezchybný, čo je tiež veľmi dôležité.
 
Grafický dizajnér
Ďalšou kľúčovou súčasťou tvorby kvalitného obsahu je skvelý grafický dizajnér.
Keď sa pozriete na WordPress, typický vzorec je teraz jedna náhodná fotka v hornej časti článku a jeho ľavica oprávnená. Potom uvidíte odsek za odsekom veľkého dlhého textu oddeleného podkapitolami.
To je to, čo vidím znovu a znovu, keď sa pozriem na typické blogy WordPress.
A podľa môjho názoru je to celkom, celkom barf!
Články musia mať život, osobnosť a branding. Musia byť farebné a potrebujú mať obrázky, ktoré zachytávajú a zachytia pozornosť čitateľa.
Ak nie ste grafický dizajnér a nebudete tráviť čas robiť tieto články vizuálne príťažlivé a vizuálne viac užitočné, potom sa vám chýba na skvelú príležitosť vyrobiť naozaj vysoko kvalitný kus obsahu.