Black Hat SEO vs White Hat SEO: Čo sú a ako fungujú

Biely klobúk a čierny klobúk optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) techniky sú vo svojom jadre, zamerané na to isté: dobré výsledky pre webové stránky vo vyhľadávačoch. Obidve techniky majú za cieľ získať vyššie poradie stránok, keď niekto zadá vyhľadávací dopyt alebo niekoľko rôznych dopytov. Ak má stránka vysokú viditeľnosť – to znamená, že sa nachádza na jednej strane, alebo niekde blízko – ľudia častejšie navštevujú túto stránku, preto by mala stránka vidieť vyššiu návratnosť investícií.

Biely klobúk vs čierny klobúk SEO
Je však veľký rozdiel medzi nimi; taktika čierneho klobúka sa používa na hru systému, zatiaľ čo biely klobúk praktizuje prácu v rámci systému na dosiahnutie najlepších a trvalo udržateľných výsledkov. Jedným z nich je dieťa, ktoré podvádza školu; druhý je študent, ktorý sa snaží zlepšiť svoje vedomosti a kvalitu práce, aby získal tie najlepšie známky.

Čo je to Black Hat SEO?
Čierny klobúk SEO je súbor nelegálnych alebo neetických postupov, ktoré jednotlivec alebo skupina jednotlivcov zamestnávajú v snahe zlepšiť výsledky vyhľadávačov pre webové stránky alebo skupinu webových stránok.

Stratégia čierneho klobúka maximalizuje krátkodobé zisky pre webové stránky využitím medzier, obmedzení alebo slepých miest v algoritmoch vyhľadávačov. Často to znamená, že užívatelia majú zlé praktiky.

čierny klobúk seo odpadky
Tieto praktiky sa časom menia, pretože vyhľadávače sa stávajú múdrymi pre systémy čierneho klobúka. Tu sú niektoré z najbežnejších techník nachádzajúcich sa v balíku kariet:

Plnenie kľúčových slov: Webové stránky chcú hodnotiť určité kľúčové slová. Kľúčové slovo nádcha zahŕňa vytváranie webových stránok a obsahu s nadmerným objemom kľúčových slov v snahe poslať zosilnené kľúčové slovo signály do vyhľadávačov. To má urobiť webové stránky hodnosť aj pre kľúčové slová.
Skrytie kľúčových slov: Podobne ako pri napĺňaní kľúčových slov, skrytie kľúčových slov zahŕňa zmenu farby písma textu, aby bolo neviditeľné pre ľudské oči. Neviditeľné kľúčové slová by mali oklamať vyhľadávač do poskytovania webovej stránky a stránky, do ktorej patrí, vo vyhľadávačoch.
Odkazy na spamovanie v poliach Komentáre a Príspevky: Internet je sieť hypertextových odkazov. Ak chcete vyskúšať a manipulovať vyhľadávače s odkazmi, čierny klobúk SEO praktici boli známe vložiť odkazy na webové stránky v komentári poliach blogu a na fórach, veriť, že tieto odkazy budú posielať pozitívne signály do vyhľadávačov.
„Schémy prepojení“: spoločnosť Google podrobne popisuje rôzne schémy odkazov, ktoré sú v rozpore s pokynmi pre správcov webu. Patrí medzi ne používanie automatizovaných programov na vytváranie odkazov na webovú stránku, ponúkanie niekoho bezplatného produktu výmenou za pozitívny prehľad a prepojenie a „nadmerné výmeny odkazov“, na ktorých si webové stránky navzájom bezplatne vymieňajú odkazy.
Zavádzajúce presmerovania: Ak je webová stránka zastaraná alebo porušená, správca webu môže presmerovať používateľa na inú stránku. Zavádzajúce presmerovanie odošle používateľa na stránku, na ktorej vidí iný obsah, než aký môže čítať webový prehľadávač vyhľadávacieho nástroja.
Auto Content / Scraped Content: Toto je obsah vytvorený botom, ktorý je často bláznivý, s úmyslom oklamať vyhľadávacie nástroje.
Cloaking: Podobne ako zavádzajúce presmerovania, maskovanie zahŕňa zobrazovanie odlišného obsahu užívateľovi ako vyhľadávačom.
Existuje mnoho ďalších praktík čierneho klobúka, to všetko s rovnakým cieľom: oklamať vyhľadávače, aby webovú stránku lepšie hodnotili, než si zaslúži.

Prečo ľudia stále používajú Black Hat SEO techniky?
Ľudia používajú čierny klobúk taktiky za predpokladu, správne alebo nesprávne, že môžu oklamať vyhľadávače.

Algoritmy majú slepé miesta. Stratégie čierneho klobúka sú využívané na to, aby využili slepé miesta na rýchle vyhratie a jednoduché peniaze. Ľudia, ktorí používajú techniky čierneho klobúka, nechcú ponúkať užívateľom internetu žiadnu hodnotu. Títo jednotlivci nemusia brať do úvahy dôsledky, alebo sa nestarajú o následky, alebo si myslia, že pôsobia takým spôsobom, aby sa vyhli následkom.

Black Hat SEO a Google Algoritmus aktualizácie
Vzhľadom k tomu, Google kontroluje viac ako 90 percent podiel na trhu vyhľadávačov, čierny klobúk SEO taktiky sú primárne zamerané na manipuláciu Google. Spočiatku to bol problém pre spoločnosť Google, až kým gigant vyhľadávacieho nástroja v roku 2012 nezverejnil aktualizáciu algoritmu Penguin.

Tučniak odrážal nový spôsob myslenia na strane spoločnosti Google. Ak ste Google, zistíte, že najlepší spôsob, ako minimalizovať alebo dokonca zničiť čierny klobúk SEO je robiť časté aktualizácie na celý algoritmus, ktorý robí čierny klobúk taktiky neúčinné.

čierny klobúk SEO tučniaky
Tučniak vzal do úvahy manipulačné taktiky a zaviedol algoritmus na potrestanie webových stránok, ktoré sa na nich podieľali. Ak ste boli webmaster alebo SEO špecialista na webové stránky, ktorá bola v čiernom klobúku taktiky v apríli 2012, ste zažili zmenu mora, keď tučniak zrazil vaše webové stránky z dohľadu. Zrazu, prevádzka klesla a príjmy tanked.

Odvtedy spoločnosť Google vykonala oveľa viac aktualizácií; nejaké obrovské, niektoré nie tak obrovské. Spoločnosť Google vykonáva aktualizácie, aby sa pokúsila zlepšiť používateľskú skúsenosť (UX) a zamestnala ľudí, ktorí hodnotia kvalitu vyhľadávania, ktorí hodnotia stránky na základe súboru pokynov.

Tieto hodnotenia pomáhajú informovať a trénovať algoritmy spoločnosti Google. Vzhľadom k tomu, čierny klobúk SEO nie je optimalizovať UX, každá aktualizácia Google ide proti čiernej hat SEO taktiky. Napríklad algoritmus Panda, ktorý v priebehu štyroch rokov zaznamenal 28 aktualizácií, zmenšuje webové stránky na stránkach s výsledkami vyhľadávacích nástrojov (SERP), ktoré majú zlú kvalitu obsahu a príliš veľa reklám.

Cieľom je odmeniť webové stránky, ktoré užívateľom ponúkajú kvalitný zážitok.

Ako Black Hat SEO bolí webové stránky
Webové stránky, ktoré sa zaoberajú čiernym klobúkom SEO, môžu trpieť niekoľkými druhmi trestov:

V oboch prípadoch spoločnosť Google neinformuje webové stránky. Webové stránky, ktoré sú zakázané alebo deprioritizované, sa musia sami dozvedieť, či vyhľadávajú svoje vlastné stránky v službe Google alebo prostredníctvom oznámení vo svojej konzole vyhľadávania Google.

Čo je to biely klobúk SEO?
Biely klobúk SEO je súbor by-the-knihy, etické, technické a estetické postupy, ktoré jednotlivec alebo skupina jednotlivcov zamestnávajú v snahe zlepšiť výsledky vyhľadávačov pre webové stránky alebo skupiny webových stránok. Biely klobúk SEO opisuje väčšinu najlepších postupov SEO od renomovaných spoločností.

Biely klobúk SEO knihy
Biely klobúk praktiky sa zameriavajú na zlepšenie kvality webovej stránky. Sústredia sa aj na zasielanie správnych signálov spoločnosti Google, aby vyhľadávač mohol rozpoznať účel a autoritu stránky.

Špecialisti na biely klobúk zohľadňujú pokyny spoločnosti Google týkajúce sa kvality, pokyny iných vyhľadávacích nástrojov a základné kamene dobrého používateľského komfortu. Tým sa optimalizujú webové stránky pre účely ľudského aj vyhľadávacieho algoritmu.

Biele Hat SEO techniky
Biely klobúk SEO začína analýzou webovej stránky a jej konkurentov. Zámerom je nájsť medzery a problémy so signálmi, ktoré vaše stránky posielajú do vyhľadávačov. Cieľom je odstrániť tieto problémy tak, aby vyhľadávače a používatelia našli vaše stránky užitočné pre ich účely.

Analýza môže napríklad zistiť, že váš konkurent má viac informatívnych blogov zameraných na kľúčové slovo alebo súbor kľúčových slov, pre ktoré sa snažíte zaradiť. Tento obsah je dôležitý, pretože je veľmi dôležitý pre vaše miesto. Prax písania autoritatívne články vo vašom nika sa nazýva obsah marketing.

Zameranie spoločnosti Google na užitočnosť obsahu znamená, že dobre premyslená stratégia marketingu obsahu je jedným z najväčších SEO zvýhodnení, ktoré môžete urobiť sami. V tejto situácii, kde je obsahový marketing nedostatočný, vám biely klobúk SEO špecialista pomôže vytvoriť viac obsahu na uspokojenie otázok, ktoré používatelia môžu mať vo vzťahu k vašim kľúčovým slovám.

Tu je niekoľko základných techník bieleho klobúka:

Optimalizácia obsahu: Môžete optimalizovať akýkoľvek obsah na vašej stránke tak, aby vyhovoval jeho účelu. Obsah musí byť v prvom rade prepojiteľný obsah, ktorý pomáha pritiahnuť záujem používateľov, pretože je informatívny a dokonca zábavný. Optimalizácia obsahu je o vytváraní nového obsahu a prehodnocovaní starého obsahu s cieľom prilákať cieľové publikum. Vyhľadávače zaregistrujú zvýšenie relevantného, ​​autoritatívneho a kvalitného obsahu, čím zodpovedajúcim spôsobom odmeňujú vaše stránky.
Technické SEO: Meta-štruktúra vášho webu, interné odkazy, značky a používanie kľúčových slov sú len niektoré z aspektov, ktoré určujú jeho technickú hodnotu. SEO audit hodnotí všetky technické problémy a šance na zlepšenie. Lokality, ktoré zvyšujú svoju technickú zásluhu, sa často stretávajú s takmer okamžitým zvýšením úrovne SERP.
Vytváranie odkazov: Vytváranie odkazov je o zdieľaní užitočného obsahu s inými webovými stránkami. Spoločnosť Google a iné vyhľadávacie nástroje vyzerajú pozitívne na relevantných odkazoch, ktoré pomáhajú nasmerovať používateľov na stránky, ktoré hľadajú, zo zdrojových stránok a blogových príspevkov. Namiesto toho, aby sa zapojili do advertorial, spájania kľúčových slov optimalizovaných pre kľúčové slová, ktoré spoločnosť Google odrádza, sa budovanie odkazov na biely klobúk zameriava na zdieľanie informácií s cieľom povedať používateľom a vyhľadávačom, kde patríte do širšieho kontextu internetu.

Write a Comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *