Čo je marketingová komunikačná stratégia?

Čo je marketingová komunikačná stratégia?

Marketingová komunikácia pomáha rozvíjať povedomie o značke, čo znamená, že spotrebitelia prekladajú informácie o výrobkoch do vnímania atribútov produktu a jeho postavenia na trhoch. Podniky využívajú aj marketingovú komunikáciu na zachovanie súčasnej zákazníckej základne produktu a na upevňovanie vzťahov so zákazníkmi a dodávateľmi. Marketingová komunikačná stratégia definuje plán podnikania na šírenie informácií o produktoch a rozvoj povedomia o značke.
Navrhnite efektívnu marketingovú komunikačnú stratégiu s jednou alebo viacerými komponentmi marketingovej komunikácie. Reklama umožňuje, aby sa produkt dostal k veľkému publiku prostredníctvom masového trhu alebo cielenia na trhu. Osobný predaj umožňuje spoločnosti komunikovať výhody produktu priamo zákazníkovi v maloobchodnom prostredí. Priamy marketing umožňuje osloviť zákazníkov bez média tretej strany; Príklady zahŕňajú katalógy a priamu poštu. Podpora predaja poskytuje zákazníkovi motiváciu kupovať produkt spoločnosti, napríklad spoločnosť, ktorá robí charitatívny príspevok pri každom predaji.
Podniky zamestnávajú stratégie celkovej marketingovej komunikácie. Spoločnosť jasne prezentuje svoje produkty spolu s predpokladanými výhodami pre zákazníkov. Podnikanie ukazuje, prečo je jeho výrobok nadradený produktom podobných konkurentov. Spoločnosť využíva hodnotenia zákazníkov na zvýraznenie hodnoty produktu. Podnikanie často vytvára dobrú vôľu zákazníka tým, že vyvíja newsletter o téme zameranej na výhody pre zákaznika.
Dobre zvolená stratégia marketingovej komunikácie využíva jednu alebo viac komponentov na šírenie odchádzajúcej správy spoločnosti. Stratégia vhodná pre trh zvyšuje šance spoločnosti presne preniesť výhody produktu a pozitívne ho prijme zákazník. Podnikania profituje z dobrej vôle zákazníka, keď sa používajú príbehy spoločnosti.
Majiteľ firmy musí použiť marketingovú komunikačnú stratégiu vhodnú pre každý produkt. Ak spoločnosť predáva šperky, zákazníci môžu napríklad oceniť diamantový prsteň a jasnosť diamantu pred inými šperkami. Klenotníctvo nechce používať stratégiu zameranú na jeho nadradenosť voči svojim konkurentom. Toto porovnanie môže znížiť hodnotu šperku pre zákazníka. Podnik by sa mal sústrediť na výhody, ktoré zákazník získa nákupom od daného obchodníka.