Content marketing – návratnosť a stratégie

Content marketing – návratnosť a stratégie

Content marketing je jedným z podstatných kritérií úspechu predaja na internete. Správne využívanie content – alebo obsahového marketingu nie je len módny trend. Správny obsah má preukázateľné silný potenciál návratnosti.
Niektoré podnikatelia si stále myslia, že obsahový marketing nemá zmysel pre ich odvetvie, ale mýlia sa. Investovaním do kvalitného obsahu môže pomôcť k rastu v akomkoľvek segmente.

Návratnosť

Obsahový marketing má vysokú návratnosť investícií. Ak je váš obsah správny, a publikovaný v mnohých tematických stránkach, uvidíte návratnosť v podobe zlepšenia znalosti o značke, zvýšení návštevnosti, angažovanosti zákazníkov a samozrejme aj konverzií a získavaní zákazníkov.
Každá z týchto oblastí má potenciál vrátiť všetky peňažné a časové náklady, ktoré ste investovali do budovania správnej obsahovej stratégie. Je to ideálny spôsob, ako maximalizovať efektívnosť marketingových nákladov.

Výhody pre iné stratégie

Content marketing aktívne ovplyvňuje mnohé z vašich iných marketingových stratégii. Dobre zvolená obsahová stratégia môže zvýšiť návštevnosť organického vyhľadávania.
Dobrá obsahová stratégia môže úspešne napomôcť vašej marketingovej kampani v oblasti sociálnych médií a poskytne vám cenné zdroje, ktoré môžete šíriť svojim sledovateľom. Kvalitný obsah vstupnej stránky zvýši počet konverzií  v platenej reklame.

Rozmanitosť médií

V reklamnej kampani pre obsahové stránky existuje v súčasnosti desiatky možností pre médiá a distribučné kanály. Ak sa vám nepáči písanie článkov, môžete doplniť svoju stratégiu o ďalší vizuálny obsah, napríklad infografiky, videá alebo vizuálne kurzy.

Konkurenčná príležitosť

Obsahový marketing je konkurenčný svet. Vaši najbližší konkurenti sa už teraz môžu zapájať do stratégie marketingu obsahu a využívať trendové témy, udalosti a príležitosti, ktoré vám. Čím viac času budete investovať do obsahového marketingu, tým lepšiu konkurenčnú výhodu budete mať.