18 sep Content Marketing Ako zostaviť publikum, ktoré vytvára váš digitálny obchod
Ak máte záujem marketingovať svoju firmu online (a kto nie je v tomto bode?), Nemôžete uniknúť počutiu o marketingu obsahu. Je to všade, kam vyzeráš alebo počúva.
Obsahový marketing znamená vytváranie a zdieľanie cenného voľného obsahu s cieľom prilákať a konvertovať vyhliadky do zákazníkov a zákazníkov do opakujúcich sa nákupcov. Typ obsahu, ktorý zdieľate, úzko súvisí s tým, čo predávate. inými slovami, vzdelávate ľudí tak, aby vedeli, ako vám a dostatočne veriť, že s vami obchodujete.
Čo však obsahový marketing skutočne znamená pre vaše podnikanie? Čo je odlišné od toho, čo už robíte na predaj svojich produktov a služieb?
Zaregistrujte sa do služby My.Copyblogger.com
Zaregistrujte sa pre My.Copyblogger.com
Content Marketing vs. Tradičné Copywriting aký je rozdiel?
Obsahový marketing používa blogy, podcasty, video a stránky sociálnych médií ako vozidlo.
Copywriters píšu magnetické titulky, presvedčivé vstupné stránky a konverzné e-maily.
Dve úplne iné veci, však?
V akejkoľvek inteligentnej online marketingovej stratégii spolupracujú.
Obsahový marketing používa dnes 86% podnikov. Ale efektívne marketing obsahu? Nie je tak ľahké nájsť.
Efektívny marketing obsahu Využíva všetku presvedčivú silu najlepšieho copywritingu
Ak používate osvedčené postupy kopírovania na vytvorenie obsahu online, nájdete čitateľov:
Prihláste sa na váš obsah
Zdieľajte to s ostatnými
Opakujte to mnohokrát a budete mať verné publikum pre váš digitálny obchod.
Je tu veľké publikum pre takmer každú tému pod slnkom. Existuje však rovnaké množstvo spoločností a značiek, ktoré sú pre nich konkurenčné.
Potrebujete správny vzorec, aby ste vynikli, zostaňte na vrchole a stále rozširujte svoju základňu.
Optimálna kombinácia Copywritingu a marketingových stratégií pre váš obsah