Content Marketing Ako zostaviť publikum, ktoré vytvára váš digitálny obchod

Content Marketing Ako zostaviť publikum, ktoré vytvára váš digitálny obchod

Ak máte záujem marketingovať svoju firmu online (a kto nie je v tomto bode?), Nemôžete uniknúť počutiu o marketingu obsahu. Je to všade, kam vyzeráš alebo počúva.
Obsahový marketing znamená vytváranie a zdieľanie cenného voľného obsahu s cieľom prilákať a konvertovať vyhliadky do zákazníkov a zákazníkov do opakujúcich sa nákupcov. Typ obsahu, ktorý zdieľate, úzko súvisí s tým, čo predávate. inými slovami, vzdelávate ľudí tak, aby vedeli, ako vám a dostatočne veriť, že s vami obchodujete.
Čo však obsahový marketing skutočne znamená pre vaše podnikanie? Čo je odlišné od toho, čo už robíte na predaj svojich produktov a služieb?
Zaregistrujte sa do služby My.Copyblogger.com
Zaregistrujte sa pre My.Copyblogger.com
Content Marketing vs. Tradičné Copywriting aký je rozdiel?
Obsahový marketing používa blogy, podcasty, video a stránky sociálnych médií ako vozidlo.
Copywriters píšu magnetické titulky, presvedčivé vstupné stránky a konverzné e-maily.
Dve úplne iné veci, však?
V akejkoľvek inteligentnej online marketingovej stratégii spolupracujú.
Obsahový marketing používa dnes 86% podnikov. Ale efektívne marketing obsahu? Nie je tak ľahké nájsť.
Efektívny marketing obsahu Využíva všetku presvedčivú silu najlepšieho copywritingu
Ak používate osvedčené postupy kopírovania na vytvorenie obsahu online, nájdete čitateľov:
Prihláste sa na váš obsah
Zdieľajte to s ostatnými
Opakujte to mnohokrát a budete mať verné publikum pre váš digitálny obchod.
Je tu veľké publikum pre takmer každú tému pod slnkom. Existuje však rovnaké množstvo spoločností a značiek, ktoré sú pre nich konkurenčné.
Potrebujete správny vzorec, aby ste vynikli, zostaňte na vrchole a stále rozširujte svoju základňu.
Optimálna kombinácia Copywritingu a marketingových stratégií pre váš obsah

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.