Dobrý marketing pritiahne viac zákazníkov

Dobrý marketing pritiahne viac zákazníkov

Každá firma zameraná na predaj potrebuje neustály príliv potenciálnych zákazníkov. Sú palivom pre interný predaj, obchodných zástupcov, webové obchody alebo webové aplikácie. Bez nových potenciálnych zákazníkov predaj slabne, zvyšuje sa tlak na marketing. Dobrý marketing predstavuje nutnosť pre každú úspešnú firmu.

 

Proces musí mať jasný cieľ

Získavanie nových zákazníkov je základom zdravej a udržateľnej marketingovej politiky. S tým súhlasí každý podnikateľ alebo obchodník. Noví zákazníci si k vám musia nájsť cestu. Nákupný proces vzniká, akonáhle niekto potrebuje produkt alebo službu. Táto osoba môže požiadať o referencie od svojich priateľov alebo rodiny, môže spustiť vyhľadávanie Google alebo ho môže prilákať vaša reklama. Potenciálny zákazník je preto vždy koncovým bodom procesu vyhľadávania, kde sa stanete zvolenou stranou alebo jednou z vybraných strán. Lead generation marketing je súhrnný názov pre všetky akcie, ktoré vaša spoločnosť alebo značka podnikne počas tohto procesu, aby ste sa dostali do užšieho výberu „potrebných“. Aby ste nezískali iba potenciálnych zákazníkov, potrebujete sofistikovanú a dôslednú marketingovú stratégiu.

 

Kto sú to potenciálni zákazníci?

Potenciálny zákazník je vyčísliteľná a merateľná akcia potenciálneho zákazníka. Môžu byť preto vyjadrené počtom (napr. Potrebujeme 100 potenciálnych zákazníkov za mesiac) a sú merateľné. To posledné je mimoriadne dôležité, pretože meranie a nastavovanie je neoddeliteľnou súčasťou stratégie generovania potenciálnych zákazníkov.

 

Zarezervujte si termín

Požiadajte o ďalšie informácie

Začnite skúšobné obdobie

Zaregistrujte sa na udalosť

Príďte na miesto predaja

Zarezervovať ukážku

 

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Prihláste sa na odber bulletinu

Prečítajte si článok

Sledujte náš webinár

Stiahnite si ebook

Poslať ďalej priateľovi

Prvý zoznam predstavuje vyjadrenie konkrétnej potreby nákupu a môže sa považovať za prvenstvo. Každý, kto si dohodne schôdzku, začne skúšobné obdobie a navštívi predajné miesto, takmer určite má potrebu nákupu a má svoju spoločnosť na svojom radare.

Druhý zoznam sa skôr podobá výzvam na akciu v rámci marketingového programu, ale zatiaľ nie je potenciálnym zákazníkom. Inými slovami, ešte nie sú pripravení vstúpiť do režimu predaja. Stále musia v marketingovom programe „dozrieť“ o niečo ďalej. Ich nákupná potreba ešte nie je dostatočne konkrétna.

Model AIDA je jednou z mnohých techník vizualizácie polohy marketingových akcií vo vzťahu ku konkrétnemu nákupu. Ďalej uvidíte najzákladnejšie znázornenie marketingového lievika, kde povedomie, záujem, túžba a konanie nasledujú v nákupnom procese. Proces nákupu potenciálneho zákazníka môže pri kúpe automobilu vyzerať takto:

 

Povedomie: prečítajte si články o nových automobiloch

Záujem: vyhľadať informácie o určitom type auta

Túžba: vytvoriť simuláciu na webe

Akcia: Vyžiadajte si skúšobnú jazdu od predajcu automobilov v tejto oblasti => toto je vodítko

 

 

Čítali ste to: potenciálne zákazníci sú poslednou časťou sofistikovaného podporného aktu. V každej predchádzajúcej fáze marketingového procesu budete musieť byť prítomní, atraktívni a atraktívni, aby vás naviedli na ďalší nákupný proces.

 

Marketingové techniky, ktoré generujú potenciálnych zákazníkov

Technika generovania elektród neexistuje. Na vygenerovanie dostatočného počtu potenciálnych zákazníkov budete vždy potrebovať kombináciu techník. Iba tak si môžete byť istí, že pokrývate celý ekosystém vašich rôznych cieľových skupín. Venujete všetku energiu vytváraniu potenciálnych zákazníkov prostredníctvom Instagramu? Potom už len oslovíte svojich sledovateľov na Instagrame a všetkým ostatným zostanete neznámi (a nemilovaní). Venujete sa všetkým reklamám na Googli (SEO alebo Google Adwords)? Potom oslovíte iba tých, ktorí majú záujem a / alebo túžbu a ktorí nemajú averziu k online reklamám. Sila dobrej marketingovej politiky generovania potenciálnych zákazníkov preto spočíva v kombinácii marketingových techník na rôznych médiách, ktoré priťahujú rôzne typy potenciálnych zákazníkov.

 

Najdôležitejšie techniky sú:

Novinky na webe. Na tomto mieste pravidelne prinášate správy o svojich produktoch, službách alebo sektore. Tento článok je príkladom zaujímavého článku na webovej stránke. Spravodajské články sú výkonnými generátormi potenciálnych zákazníkov. Prilákajú návštevníkov prostredníctvom spoločnosti Google, vzbudia v nich dôverua sú obklopené generátormi výziev na akciu a potenciálnych zákazníkov, ako sú formuláre, tlačidlá četu alebo telefónne čísla.

Cieľové stránky na webových stránkach. Cieľové stránky sú miesta na vašom webe, ktoré sú napísané z hľadiska konkrétneho vyhľadávacieho dopytu v službe Google. Napríklad hľadanie agentúry pre digitálny marketing na Google vás dovedie na túto stránku, ktorá je napísaná čisto na tento účel. Nie je k dispozícii z bežnej navigácie na našom webe. Cieľové stránky sú veľmi dôležitým doplnkom komerčných stránok a stránok so správami na vašom webe. Obsahuje váš web tieto 3 typy stránok profesionálnym spôsobom? Váš web je potom vedúcim strojom.

Zacieľte na skupiny zamerané na svoje webové stránky. Zaujímavým doplnkom, ktorý môže v spoločnosti Google dosiahnuť vysoké skóre a prilákať potenciálnych zákazníkov, je zverejnenie stránok, ktoré oslovujú konkrétne cieľové skupiny.

Súbory na stiahnutie na vašom webe. Súbory na stiahnutie sú zaujímavé a poučné dokumenty, ktoré sa dajú stiahnuť na vašom webe. Bežným príkladom sťahovania sú kontrolné zoznamy; biele knihy a elektronické knihy. Súbory na stiahnutie Google rýchlo zaznamenáva (a indexuje) a umiestňuje ich vysoko vo výsledkoch vyhľadávania. Napríklad často používané hľadanie „Kontrolný zoznam na napísanie marketingového plánu“ vedie na túto stránku na našej webovej stránke, kde je možné prevziať kontrolný zoznam. Vyhliadky potom začnú pracovať s „vašim“ dokumentom a umiestnia vás na popredné miesto v užšom zozname, keď konkrétne hľadajú poskytovateľa.

Marketingová automatizácia. Tento technický výraz predstavuje sériu individuálnych e-mailov, ktoré niekto dostane po stiahnutí alebo registrácii na webovej stránke. Po stiahnutí dostane táto osoba ďalšie informácie alebo odkazy na informácie, ktoré ju vo vopred určenom poradí „zahrejú“.

Presmerovanie. Určite to poznáte: po návšteve webových stránok alebo webového obchodu o nejaký čas neskôr uvidíte reklamu sledovaného produktu na svojom facebookovom profile alebo v banneri, keď navštívite spravodajskú stránku. Po každej návšteve webovej stránky sa používajú súbory cookie, aby sme vás mohli sledovať na internete. Pre inzerentov je preto hračkou snažiť sa vás neustále stimulovať na ceste ku konkrétnemu potenciálu.

Reklama vo vyhľadávačoch (SEO). Neskóreujete (zatiaľ) v službe Google organicky, keď záujemcovia zadajú relevantný vyhľadávací dopyt? Potom je vhodné umiestniť reklamu Google do zoznamu výsledkov vyhľadávania. Sú vždy na vrchole zoznamu. Spravidla odkazujú na vstupnú stránku webu, ktorá obsahuje „generátor potenciálnych zákazníkov“, ako napríklad formulár, tlačidlo rozhovoru alebo telefónne číslo.

Reklama v sociálnych médiách. Je vaša komunita sociálnych médií príliš malá na to, aby generovala potenciálnych zákazníkov? Potom je užitočné použiť sociálne reklamy. Na základe sofistikovaného algoritmu potom Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter alebo YouTube umiestnia vašu reklamu do profilu potenciálnych zákazníkov. Rovnako ako v prípade SEA sa odporúča, aby boli tieto reklamy čo najcielenejšie a aby ich odkazovali na cieľovú stránku na vašom webe.

Recenzie. „Hovorí sa„ najlepšia reklama “. Uistite sa, že ako generátory potenciálnych zákazníkov využívate spokojných zákazníkov. Povzbudzujte ich, aby dávali ponuky alebo recenzie, inzerovali z ústneho podania, … aby generovali potenciálnych zákazníkov. Ako? Požiadajte ich priamo, aby napísali recenziu na Facebook alebo Google. Napíšte recenziu na svoj web sami a požiadajte zákazníka, či ho môžete uverejniť. Darujte zákazníkom kupón „povedzte to priateľovi“. V tomto článku si môžete prečítať ďalšie tipy, vďaka ktorým sa vaši zákazníci stanú veľvyslancami.

Už som to spomenul na začiatku tohto článku: sila je v kombinácii. Pri príprave stratégie generovania potenciálnych zákazníkov to teda neberte cez noc. Integrujete rôzne techniky generovania potenciálnych zákazníkov, až kým nebudete mať hladký stroj, ktorý generuje potenciálne zdroje pre vašu spoločnosť 24 hodín denne, 7 dní v týždni a po celý rok. Ďalej uvádzame preklad opísaných postupov v marketingovom lieviku založený na teórii RACE, alternatíve k prístupu AIDA.