Dôvody, prečo pravidelne meniť svoje bannery elektronického obchodu

Dôvody, prečo pravidelne meniť svoje bannery elektronického obchodu

Mnoho obchodov používa vo svojich návrhoch bannery alebo billboardovú grafiku. Prečo sú tieto grafiky také dôležité a prečo by ste ich mali často meniť? Tu je 5 dôvodov, prečo by ste mali pravidelne meniť návrhy bannerov svojich webových stránok:

Vytvorte pozitívny prvý dojem a uistite sa, že návštevníci presne vedia, že sú na správnom mieste. Návštevníci rozhodujú o vašom webe za menej ako sekundu, takže banner a nadpis vašej domovskej stránky sú kľúčom k pozitívnym prvým dojmom. To je niečo, čo by sa malo pravidelne meniť a testovať na pozitívne výsledky

 

Môžete ich nasmerovať na svoju najpútavejšiu ponuku. Keďže ste stredobodom a ústredným bodom webu, je to skvelé miesto, kde môžete predviesť svoj najnovší a najlepší produkt alebo svoju novú zľavu a prilákať ľudí.

 

Vaše snímky a obsah nadpisu by mali riešiť a vyriešiť problémové body, ktoré má zákazník. Pretože vaši zákazníci pravdepodobne budú mať viac bolestivých bodov a vy máte viac produktov, ktoré tieto bolesti riešia, môžete ich otočiť tak, aby ste zákazníkom poskytli maximálnu hodnotu.

 

Sezónna zmena grafiky alebo revolvingový plán udržiava web čerstvý. Dôležitejšie je, že zdôraznením dovolenky alebo uplynutím platnosti propagačných akcií vytvoríte pocit naliehavosti, ktorý zvyšuje mieru konverzie

 

Ukážte nielen to, ako produkt vyzerá, ale aj to, ako to funguje v skutočnom živote. To ukazuje, ako môže váš zákazník opraviť, vylepšiť alebo potešiť používanie produktu. Tieto zábery životného štýlu by mali byť testované a zmenené v závislosti od vašich aktuálnych promo akcií.

 

Pravidelná výmena bannerov vám umožňuje udržiavať web svieži a zvyšovať jeho efektivitu. Je však dôležité, aby použité vzory bannerov boli v súlade s identitou vašej značky a celkovými marketingovými cieľmi. Napríklad mnoho majiteľov obchodov prevádzkuje e-mailové a reklamné kampane v spojení s billboardmi na svojej domovskej stránke.

No Comments

Post A Comment