Google Adwords: reklama pre váš úspech

Google Adwords: reklama pre váš úspech

Stratégiu a nastavenie laserovo zameranej kampane naplánujeme s konkrétnym cieľom – či už ide o získavanie potenciálnych zákazníkov pre vaše podnikanie, predaj alebo vytváranie kvalitnej návštevnosti. Nech už sú vaše ciele akékoľvek, môžeme spravovať vašu kampaň AdWords spôsobom, ktorý vám poskytne najlepšiu hodnotu prenosu za dané peniaze

Google je najväčší a najpoužívanejší vyhľadávací nástroj na svete. Stal sa takým normalizovaným nástrojom, ktorý je tak ponorený do kultúry, že ho doslova používame ako sloveso na opísanie hľadania čohokoľvek – „Google to pre vás vyhľadám.“
Stačí povedať, že väčšina ľudí si ako hlavný zdroj informácií pre Google vyberie Google. Všetko – dá sa povedať, že predstavuje obrovské množstvo hypercielených prevádzkových príležitostí pre vaše podnikanie.

Ak ste niečo hľadali na Googli, nepochybne poznáte „sponzorované“ výsledky, ktoré sa zobrazujú v hornej a pravej časti vašich vyhľadávaní. Toto sú kampane AdWords. Vďaka zacieleniu na ľudí, ktorí zadávajú určité frázy súvisiace s vašimi výrobkami alebo službami, môžete dosiahnuť, aby sa vaše reklamy zobrazovali v hornej časti výsledkov vyhľadávania (a tiež v iných oblastiach, napríklad na webových stránkach hostiacich „Adsense“).

Prečo potrebujete správu Google Ads
Lepšia návštevnosť za menej peňazí
Pokiaľ ide o akýkoľvek druh PPC reklamy, existuje obrovské riziko pre ľudí, ktorí v nej nemajú silné zázemie. Pre tých, ktorí majú peniaze, ktoré môžu stratiť pri pokusoch a omyloch, by sa z dlhodobého hľadiska mohlo stať, že by ste sa učili sami Google Adwords. Ak to však chcete dosiahnuť hneď na prvý pokus, potrebujete manažérsky tím, ktorý má skúsenosti a čas robiť veci správne. Náš tím pre správu AdWords má dlhoročné skúsenosti a know-how na znižovanie nákladov a zvyšovanie kvality prenosu pre požadovaný výsledok – či už je to získavanie potenciálnych zákazníkov, uskutočňovanie predaja alebo získavanie kontaktov s vašou firmou na vyhodnotenie.

Prispôsobenie a opätovné nastavenie
Je nevyhnutné pozorne sledovať každú kampaň AdWords, aby ste sa uistili, že nedochádza k nadmernému míňaniu. To zahŕňa neustále prispôsobovanie a opätovné prispôsobovanie kampaní – vypúšťanie nefunkčných reklám, škálovanie fungujúcich reklám, testovacie reklamy rozdelené na inú kópiu a všeobecné testovanie / opätovné testovanie pravidelne. To si vyžaduje veľa času a odborných znalostí.

Podrobné správy
Jednou z obáv mnohých nových klientov je, že nebudú mať žiadnu kontrolu nad svojou kampaňou Google Adwords, ak ju spravujeme my. Tím v spoločnosti Online Marketing Whiz vás chce ubezpečiť, že to tak nie je. V skutočnosti si dávame záležať na tom, aby sme boli s našimi zákazníkmi neuveriteľne transparentní, aby sme sa uistili, že vedia, čo robíme, prečo to robíme a aké sú výsledky nášho snaženia. Robíme to tak, že vás informujeme o podrobných analytických správach a vždy vám pomôžeme odpovedať na akékoľvek otázky alebo obavy. Predovšetkým by ste chceli, aby ste vedeli, aké sú konečné výsledky našich kampaní a ako vám pomáhajú dosiahnuť váš konečný cieľ – nech už je akýkoľvek.