Google predstavuje názvy stránok vo vyhľadávaní: Prečo je to skvelá správa pre vašu firmu

Google predstavuje názvy stránok vo vyhľadávaní: Prečo je to skvelá správa pre vašu firmu

Google zobrazuje adresu URL stránky nad značkou názvu na stránke s výsledkami vyhľadávacieho nástroja (SERP). Čítanie adries URL však nie je jednoduché. Výsledkom je, že väčšina používateľov ignoruje adresu URL a namiesto toho sa zameriava na názov stránky. Zavedením názvov stránok do výsledkov mobilného vyhľadávania však spoločnosť Google uľahčuje používateľom identifikáciu webových stránok v mobilných SERP.

Pozoruhodné aktualizácie SERP spoločnosti Google sú nasledujúce:

• Názov lokality . Google použije rôzne zdroje na zobrazenie názvu webovej lokality nad adresou URL a názvom stránky.
• Favicon . Google začal zobrazovať ikony favicon vo výsledkoch mobilného vyhľadávania v roku 2019. Čo sa týka veľkosti ikony, Google teraz odporúča použiť aspoň 48 pixelov.
• Reklamy . Google zobrazuje v reklamách vo výsledkoch mobilného vyhľadávania štítok „Reklamy“. Označenie „Sponzorované“ ho teraz nahrádza.

Tieto zmeny zlepšujú používateľskú skúsenosť. Názvy stránok a obľúbené ikony napríklad uľahčujú používateľom rozpoznávanie webových stránok. Používatelia môžu na mobilných zariadeniach tiež lepšie rozpoznať „Sponzorované“ ako „Reklamy“.

Ako značka môžete tiež profitovať z aktualizácií tým, že ich integrujete do svojich pokročilých SEO stratégií. Najprv však musíte vedieť, „čo sú štruktúrované dáta? Potom sa musíte naučiť, ako pridať štruktúrované údaje na svoj web, aby sa vo výsledkoch mobilného vyhľadávania zobrazoval názov webu a ikona favicon.

Táto technika optimalizácie webových stránok vám pomáha nielen zvýšiť expozíciu značky pre mobilné zariadenia, ale môže vám tiež pomôcť zlepšiť povedomie o značke a zlepšiť kampane mobilného marketingu.

Ako môžete vidieť, v oblasti SEO pre mobilné zariadenia a zvyšovaní pozície mobilného vyhľadávania je toho viac, a to jednoduchým premýšľaním o tom, ako zaradiť číslo 1 v službe Google. Chcete tiež zlepšiť viditeľnosť pomocou názvov stránok a favicon, aby ste zvýšili mieru prekliknutia a organickú návštevnosť.