Google update november 2019

Existujú významné dôkazy o tom, že prebieha neohlásená aktualizácia Google. Táto aktualizácia ovplyvňuje webové stránky v širokej škále výklenkov. Väčšina spätnej väzby je negatívna, aj keď v nej sú zmiešaní výhercovia vrátane výhercov v komunite spamu.

Dopad sa prejavil v mnohých priemyselných odvetviach

„Sledujem 47 stránok

Znalostná databáza a adresár o duševnom zdraví – až 20%

Rezervácia ubytovania – až 14%

Rezervácia ubytovania – až 25%

Recepty – až 12%

Technické novinky – pokles o 20%

Pridružený produkt pre starostlivosť o pleť – pokles o 48%

Alternatívne zdravie – nemá vplyv

Spoločnosť Google nezacieluje na konkrétne miesta. Výklenok pre blogerov na recepty je vysoko organizovaná komunita. Z tohto dôvodu, keď sa niečo stane, sa hlas komunity zlepší.

Preto si komunita blogerov receptov všimla túto aktualizáciu. Od dnešného dňa sa rozrastal zoznam 47 blogov o receptoch, ktoré zaznamenali straty z tejto aktualizácie.

„Všetky z nich, veľké stránky, malé stránky, stredné stránky, všetky vykazujú 30% +.

Ale je to ako hádzať šípky na dosku, so zaviazanými očami, v tme, zatiaľ čo pod vodou. Rozhodne je potrebné počkať na ďalšie údaje, až kým sa táto aktualizácia (alebo čokoľvek) úplne nezavedie. “

Súhlasím, je najlepšie počkať, kým sa dozvieme, čo spoločnosť Google hovorí o tejto aktualizácii. Rýchlo som sa pozrel na dve stránky s receptami, ktoré stratili návštevnosť, a obidve tieto výrazy používali kľúčové slová.

Vidieť to bolo hlásené aj vo svete blogov o cestovaní – desiatky blogov s vysokou návštevnosťou sú výrazne mimo anekdoty, ktoré počúvam.

Mnoho obetí služby Google Update prvýkrát

Kurióznou poznámkou k tejto aktualizácii je, že existuje mnoho vydavateľov, že ich predchádzajúca aktualizácia nikdy nezasiahla, a sú prekvapení, že ich konečne zasiahla aktualizácia spoločnosti Google z novembra 2019. Reprezentatívnym príkladom je, že jeden vydavateľ tweetuje:

 · 9. november 2019

VEĽKÁ neohlásená aktualizácia Google od včera? Keď som robil týždenné porovnávanie 11/8 až 11/1, mal som na dosah viac-blogových blogov o potravinách a životnom štýle, ktoré hlásia 30% + poklesy návštevnosti

Za posledné dva dni som o 25% menej organický. Videl som pozitívny vplyv z každej predchádzajúcej aktualizácie alga.

Napríklad člen Facebooku uviedol, že jeho sedemročná stránka, ktorá bola v prvých troch rokoch roky, náhle klesla na stranu dve a tri.

Možno, že je to zaujímavé alebo možno nie, tento člen uviedol, že na analýzu SERP použil softvér na analýzu obsahu na pochopenie toho, ako slová vyhľadávajú otázky. Bez ohľadu na to, či ide o potuchy alebo nie, je to ďalšia osoba z mnohých, ktorí uviedli, že nikdy netrpeli predchádzajúcou aktualizáciou Google, a teraz má s touto aktualizáciou ťažkosti.

Ďalší člen Facebooku oznámil 20% zmenu v premávke, ale s malou zmenou v pozíciách kľúčových slov. Tento výsledok je niekedy spôsobený zvýšením počtu ľudí, ktorí sa pýtajú, úryvkov, karuselov, najlepších príbehov a ďalších „užitočných“ funkcií Google, ktoré majú tendenciu tlačiť organické výsledky nadol.

Mohlo by to zapríčiniť pokles prenosu? Ťažko povedať, že ide o prvé dni aktualizácie a informácie stále stúpajú.

Skúsenosti s aktualizáciou Gray Hat

Členovia samo opísanej „šedej čiapky“ správnej skupiny SEO sú vo všeobecnosti pozitívni. Táto skupina je zameraná na prepojenia Private Blog Network (PBN). Správca skupiny zverejnil graf Accuranker, ktorý ukazuje, že všetky jeho kľúčové slová boli na strmej trajektórii smerom nahor, pričom jeden člen uviedol, že jeho graf sa podobal hokejke.

Ďalší člen poznamenal, že mal týždenné zlepšenie predaja rádovo o 30%, s piatkovým sledovaním o 70%.

Niekoľko členov uviedlo, že zmeny v službe Google Local dosiahli obrovské zisky.

Sivé klobúky celkovo reagujú pozitívnejšie ako negatívne.

Niektoré z nich však zaznamenávajú vylepšenia z aktualizácie spoločnosti Google z novembra.

Zatiaľ čo v ďalšej diskusii čierny klobúk komentoval:

“Práve dnes som konečne videl obrovské zlepšenia …”

Pozorovania SEO spoločnosti No-Hat v službe Google Update

Spoločnosť Google už nedokáže oddeliť legitímnu a spamovú stránku. Toto je vážne. Tím anti-spam prehral bitku. “

Zdá sa, že toto zistenie potvrdzuje pozitívne správy v komunitách čiernych a šedých klobúkov.

“Zábavný priemysel tu vidím veľa pohybu na svojom konci, veľa stránok strácajú svoje hodnotenie ťažko ao pár hodín neskôr sa všetko vráti na miesto, kde boli.”

Niekto sa ma pýtal, či som biely klobúk SEO. Moja odpoveď bola, že som skôr rybárskym klobúkom typu SEO. Inými slovami, pokúšam sa zamerať na to, čo robí spoločnosť Google, a odtiaľ budovať pochopenie toho, ako reagovať.

V mojich 20 rokoch práce vo vyhľadávacom marketingu som videl trendy a teórie vyhľadávacieho marketingu prichádzajúce a odchádzajúce a potom sa znova vracať.

Spoločnosť Google sa napríklad už dlho hovorí, že zacieľuje na pridružené stránky. Nebolo to však tak, že spoločnosť Google zacieľovala pridružené weby. Išlo skôr o pridružené weby využívajúce propagačné stratégie, ktoré prestali fungovať, pretože vývoj stránok hodnotených spoločnosťou Google.

Za posledných päť rokov došlo k častejšiemu poklesu hodnotenia zmien v tom, ako spoločnosť Google chápe vyhľadávacie dotazy a ako rozhoduje o tom, čo je relevantné.

Na nedávne aktualizácie sa vyskytli početné reakcie, ktoré sa ukázali ako nepravdivé, pretože boli založené na zlých zdrojoch informácií alebo nesprávnom odôvodnení.

Príklady slabých pozorovaní sú:

Pokyny na porovnávanie kvality vyhľadávania sa dajú použiť na stanovenie cieľov toho, čo môže byť web, az týchto cieľov je možné vytvoriť stratégie na dosiahnutie týchto vysokých štandardov.

Tento dokument však nikdy nebol plánom algoritmu spoločnosti Google. Bola to cestovná mapa, ako hodnotiť webovú stránku. To je všetko. Dve rôzne veci. Tento dokument je však zbytočný na to, aby sme sa snažili pochopiť, prečo dané miesto prestáva byť hodnotené, pretože v pokynoch na hodnotenie kvality vyhľadávania nie sú žiadne tajnosti.

Spoločnosť Google nezacieluje na individuálnych výklenkov

Spoločnosť Google málokedy zacieľuje na dané odvetvie. V minulosti niektoré SEO podporovali myšlienku, že spoločnosť Google zacieľovala na lekárske stránky. Mýlili sa a teraz sme uviaznutí v nešťastne pomenovanom Medic Update, aby sme pripomenuli odvetviu SEO, že spoločnosť Google sa nezameriava na konkrétne odvetvia.

Táto aktualizácia ovplyvnila vydavateľov zo všetkých oblastí. Je to rozsiahla aktualizácia, ktorá ovplyvňuje širokú škálu tém stránok.

Write a Comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *