Kvalitný obsah je dôležitý

Kvalitný obsah je dôležitý

Nie je žiadnym tajomstvom, že ak chce vaša firma byť na dnešnom trhu relevantná, musí mať blog. Predstavenie blogu na vašich webových stránkach je jednou z najúspornejších marketingových stratégií, s ktorými môžete investovať.
Avšak, nemôžete jednoducho hodiť veľa náhodných článkov na vaše webové stránky a nazvať to blog. (V skutočnosti algoritmus spoločnosti Google funguje proti stránkam, ktoré to robia.) Musíte vytvoriť a obsahovať kvalitný, originálny obsah, ktorý pomôže vašej značke vyčleniť sa od konkurencie a získať ju.
Tento článok sa bude zaoberať tým, čo presne prináša kvalitný obsah, prečo by ste sa mali obťažovať blogom a kľúčom k písaniu úspešných blogových príspevkov. Takže bez plytvania časom, poďme sa skočiť!
Čo je kvalitný obsah?
Vo svete prichádzajúceho marketingu často hovoríme, že „obsah je kráľ“, ale naozaj kvalitný obsah je kráľom.
Kvalitný obsah je stále zelený; stáva sa testom času a udržuje ľudí, aby sa vrátili viac.
Samozrejme, to, čo sa považuje za kvalitu, môže byť subjektívne pre vás a vaše publikum – ale existujú určité všeobecné pokyny, ktoré by mal každý blog nasledovať a budeme ich všetky pokryť.
Pochopenie toho, čo prinesie vaše publikum
Prvým krokom k vytváraniu skvelého obsahu je naučiť sa čo najviac o vašich kupujúcich osobách. To platí pre všetky svoje prichádzajúce marketingové snahy.
Existuje dôvod, že niektoré spoločnosti sa snažia prilákať nových zákazníkov, zatiaľ čo iné nemôžu držať krok s dopytom. Najlepšie spoločnosti vedia presne, s kým sa uvádzajú na trh a priamo s nimi hovoria.
Vykonajte svoj výskum ešte predtým, než budete písať príspevok na blogu, takže nestrácajte čas na niečom, čo nie je v tvojich publikoch záležalo čítať.
Aké sú vaše najväčšie problémy a najväčšie túžby? Vytvorte obsah, ktorý sa do týchto oblastí dotýka. To bude s nimi rezonovať a kde budú s najväčšou pravdepodobnosťou minúť svoje peniaze.
Získajte všetko, čo potrebujete, aby ste mohli skúmať a vytvoriť svojich najcitlivejších kupujúcich.
Keď hovoríme rovnakým jazykom
Tak ako hovorí vaša osobnosť? Aké slová používajú? Aký je ich tón hlasu?
Ľudia uprednostňujú obsah, ktorý je relatívny. Použite štýl písania, ktorý zodpovedá spôsobu, akým vaša osoba hovorí vo svojom odvetví a svojim kolegom.
Ak hovoríte svojmu publiku pomocou slov a tónu hlasu, s ktorým sú oboznámení, je pravdepodobnejšie, že vyvolajú požadovanú odpoveď, než je tá, ktorá je úplne cudzia.
Získanie spätnej väzby
Keď budete mať publikum, požiadajte o spätnú väzbu. Nechajte, aby vám povedali, čo chcú a nechcete počuť od vás. Okrem niekoľkých otvorených jednotlivcov, väčšina ľudí nikdy neposkytne spätnú väzbu, ak ich nepožiadate.
Poskytnite reálnu hodnotu
Keď zistíte, kto je vaše publikum a čo chcú, musíte prejsť a poskytnúť hodnotný obsah.
Najlepší spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie, je poskytnúť najlepšiu hodnotu!
Tri najúčinnejšie spôsoby, ako poskytnúť hodnotu, sú:
Vytvorte jedinečný a originálny obsah
Nastavenie obsahu je možné spustiť
Buďte zdrojom
Byť originálny
Ak chcete, aby váš obsah bol cenný, musí byť originálny. Chcete vytvoriť obsah, ktorý vyčnieva z davu a pridáte do konverzácie, namiesto opakovania starých správ.
Dokonca aj keď píšete o niečom, čo bolo pokryté značne, skúste nájsť spôsob, ako dať na seba svoje vlastné jedinečné točenie. (Dať svojim osobám niečo, čo majú znova a znova, nie je žiadny spôsob, ako vybudovať špecializované publikum.)
Nechajte svoju osobnosť svietiť vo vašom písaní! Ľudia sa týkajú ľudí, preto pripomeňte svojim čitateľom, že za každým slovom je skutočná osoba.
Buďte akcieschopní
Keď niekto pristane na vašom blogu, snaží sa vyriešiť problém alebo sa o niečom dozvedieť viac. Častokrát hľadajú riešenie, ktoré môžu okamžite implementovať. Kde mnoho blogov zlyhá, je pri vytváraní obsahu, ktorý nie je okamžite možné spustiť.
Dajte im niečo, čo môžu robiť hneď, ako budú čítané. V každom príspevku nemusíte poskytovať poradenstvo pri výmene života, jednoduché zdieľanie zdroja alebo poskytnutie podrobných pokynov stačí na to, aby cesta prebiehala.
Keď to urobíte, budujete dôveru s vašimi čitateľmi. Budú si pamätať, že oni našli váš blog a objavili niečo užitočné, ktoré im v tom istom čase prinieslo prospech. Potom, keď budúci ľudia chcú viac informácií, vaše meno a lokalita budú prví, čo vám prídu na myseľ.
Ľudia sa budú vracať späť na váš blog ako svoj zdroj.
Dobrou správou je, že nemusíte mať všetky odpovede byť skvelým zdrojom. Ak nemôžete vyriešiť problém, musíte aspoň nasmerovať ľudí správnym smerom.