22 júl Linbuildingové idei
Počul som veľa diskusií v komunite SEO, ktorá spochybňuje hodnotu prepojení .
Súčasné SEO trendy sa zdajú byť naklonené so zameraním na technické aspekty SEO a odchod odkaz ako nápad – alebo nie myšlienka vôbec.
Myslím, že technické SEO je nesmierne dôležité a veľký technický SEO profesionál stojí za každý cent, ktorý zarobia.
Ale neschopnosť vytvoriť stratégiu okolo budovania kvalitných odkazov zanecháva peniaze na stole.
Ak ste uviazli na meraní odkazov podľa objemu, myslím, že to robíte zle.
Mám veľa prípadových štúdií, ktoré ukazujú, že niekoľko relevantných, vysoko kvalitných odkazov získa lepšie výsledky ako niekoľko tisíc nevýznamných, menej kvalitných odkazov.
Moderné prepojenie budovy nie je hra čísel.
Moderné prepojenie budovy je vzťah hra.
Vzťahy sú ťažké.
Vzťahy si vyžadujú určitý čas.
Link budova je ťažké.
Vytváranie odkazov si vyžaduje určitý čas.
Ale tento článok nie je o vytváraní celkovej stratégie budovania prepojení.
V tomto článku vám poskytnem štyri taktiky prepojenia budov, ktoré fungujú.
Žiadna z týchto myšlienok nie je prelomová.
Ale moja nádej je, že niektorí z vás dostanú nejaké nápady z tohto zoznamu a vložia do toho svoj vlastný spin.
Niektorým z vás som si istý, že aspoň pár z týchto taktík bude pre vás nových.
Využite všetky tieto nápady a neváhajte sa na ne obrátiť.
Napokon, existuje mnoho spôsobov, ako prepojiť budovy nesprávne, ale neexistuje jeden spôsob, ako to urobiť správne.
- Predajcovia, zákazníci a priatelia
Link budova je o vzťahoch.
Je logické, že jedným z najjednoduchších spôsobov, ako získať kvalitné odkazy, je využiť vzťahy, ktoré vaša spoločnosť už má.
Jedným z prvých aktivít súvisiacich s prepojením budov, ktoré robíme s každým klientom, je požiadať ich o brainstorming o zoznam dodávateľov, zákazníkov a priateľov, o ktorých si myslia, že by boli ochotní poskytnúť odkaz.
Potom pomocou našej metodiky hodnotenia prepojenia budov vyhodnotíme každú príležitosť a stanovíme priority.
Nechápem ma zle, nechodíme po každej príležitosti, ktorá je tam vonku.
Dôležitosť je dôležitá.
Napriek tomu, že vysokokvalitné prepojenie je vždy žiaduce a môže v mnohých prípadoch stále prinášať významnú hodnotu aj pri malej miere relevantnosti, osobné kontakty väčšiny ľudí môžu poskytovať iba odkazy, ktoré nie sú výnimočne autoritatívne.
Povedal by som však, že ak máte obchodný vzťah so spoločnosťou, ich stránky majú v podstate význam pre vás.
Akčným bodom pre túto taktiku je vytvoriť si zoznam a nerobiť skimp.
Vytvorte čo najkomplexnejší zoznam.
Potom vyhodnotiť odkazy, ktoré by mohli byť zozbierané zo zoznamu a stanoviť ich priority na základe vašich hodnotiacich kritérií.
Ďalšie, vziať top vyhliadky na vašom zozname a stretnúť sa s nimi, alebo im zavolať na telefóne!
Ako všeobecný tip zistíme, že ak môžeme hovoriť s niekým osobne alebo telefonicky, je oveľa pravdepodobnejšie, že sa nám podarí získať odkaz, ako keby sme im poslali e-mail.
Pre zvyšok zoznamu s nimi komunikujte prostredníctvom vhodných kanálov.
Vhodným kanálom je spôsob, akým je vyhliadka najpohodlnejšia komunikácia s vami.
Nezabudnite požiadať o prepojenie.
- Obchodné publikácie
Keď som pracovala vo firme Public Relations, obchodné publikácie boli chlieb a maslo s jednoduchým propagačným úspechom.
Akonáhle, kolega z PR firmy bol chválený za pristátie príbeh v obchodnej publikácii.
Nikdy nezabudnem, keď veľký šéf stlačí odpoveď (namiesto toho, aby odpovedal), aby povedal manažérovi, že by nemala chváliť manažérov účtov za získanie hitov v odborných publikáciách.
Povedal, že by sme mali vlastniť obchodné publikácie.
Mal pravdu.
Ak máte slušný produkt a môžete sa odlíšiť, mali by ste mať články v odborných časopisoch zameraných na vertikálne.
Články, ktoré sa často objavujú v online verziách obchodných publikácií, by vám mali poskytnúť vysoko relevantné, kvalitné prepojenie.
Akcia položky pre túto taktiku je preskúmať rôzne obchodné publikácie vo vašom nika a začať ich čítanie.
Zoznámte sa s častými spisovateľmi – ktorí sú s najväčšou pravdepodobnosťou buď redaktori alebo živnostníci.
Sledujte tých spisovateľov na sociálnych médiách – Twitter, Instagram, Facebook, nech sú kdekoľvek.
Spolupracujte so spisovateľmi a poskytujte im spätnú väzbu o svojich príbehoch, ako aj informácie, ktoré nemusia mať nič spoločné s vašou spoločnosťou.
V podstate pracujte na uľahčení ich práce.
Potom, keď prídeš s niečím zaujímavým o tvojej spoločnosti, budeš preč.
Nezabudnite požiadať o odkaz v príbehu.
To ma udivuje, koľkokrát ľudia vo vzťahu s verejnosťou ani nepožadujú prepojenie.
Novinári často nemyslia, čo sa týka odkazov, takže im pripomenúť, že by ste chceli, aby ich niekto spravidla nepoškodil – v skutočnosti sú zvyčajne vďační.
Oficiálne šablóny reklám Google
Vyberte svoj priemysel. Prevezmite šablónu svojej kampane. Prispôsobené kľúčové slová s presnou zhodou a konvertovanie reklamnej kópie s vysokou mierou prekliknutia
Stia
- Kampane s prepojením na obsah
Prečo stránky odkazujú na iné stránky?
Odpoveď je veľmi jednoduchá.
Stránky odkazujú na položky, o ktorých si myslia, že budú užitočné pre ich publikum.
Jednou z najbežnejších taktík, ktoré vidím na stránkach, je pozrieť sa na to, čo v súčasnosti pracuje pre vašich konkurentov a kopírovať typ obsahu, ale snažiť sa prekonať konkurenciu z hľadiska kvality obsahu.
Toto je životaschopná taktika – ale tá, ktorá často nedokáže poskytnúť optimálne výsledky.
Čím menší je počet vašich pravdepodobne prepojených stránok, tým menej bude kopírovať obsah.
Vytvorenie prepojiteľného obsahu je ťažké.
Ale nikdy nebudete vedieť, či je obsah obsahu prepojiteľný, až kým to nevyskúšate.
Akčné položky pre túto taktiku je brainstorming aspoň tri kvalitné kúsky obsahu, ktoré si myslíte, že vplyvníci vo vašom priestore bude páčiť taky.
Aj keď je dobré pozrieť sa, aký typ obsahu pracuje pre iných, snažte sa neprivádzať príliš veľa od vašich konkurentov.
Pracujte, aby ste prišli s myšlienkou na obsah, ktorá nebola veľmi dobre preskúmaná.
Pri vytváraní obsahu premýšľajte o vyžarovaní expertízy, autority a dôvery, alebo ako to Google rád nazýva E-A-T.
Obsah, ktorý vytvoríte, by mal byť zdrojom pre ovplyvňovateľov a koncových používateľov, kdekoľvek je to možné.
Vytváranie obsahu však nestačí.
Tu prichádza časť „kampane“.
Musíte zostaviť plán, aby si vaši návštevníci mohli všimnúť obsah, ktorý vás môže odmeniť odkazom.
Nepokúšajte sa hádzať ku každému na svete.
Aj keď je lákavé hrať hru s objemovými číslami, budete efektívnejší, ak obmedzíte rozsah ovplyvňovačov, ktorým chcete tiež rozbehnúť vaše prepojiteľné produkty.
Sústredenie sa na najdôležitejšie kontakty vám umožní stráviť čas potrebný na úspešné získanie najkvalitnejších odkazov.
- Buďte kontroverzný
Diskusia dostane odkazy.
Značky, ktoré chápu svoje publikum, môžu využiť kontroverzné stánky.
Ak viete, ako sa vaše publikum zaujíma o konkrétny problém, zaujatie stanoviska k tejto otázke len posilní význam značky pre vašich cieľových zákazníkov.
Značky ako Ben & Jerry’s, Patagonia, Heneiken, Starbucks a mnohí ďalší úspešne prekonali kontroverzné sociálne stánky do tisícov odkazov z vysoko kvalitných stránok.
A prepojenia pochádzajú nielen z relevantných lokalít, ktoré sa starajú o priaznivcov značiek, ale aj z vysoko kvalitných stránok, ktoré vyhovujú tým, ktorí sú proti spoločenským pozíciám značiek.
Inými slovami, dostávajú odkazy od svojich priaznivcov a ich kritikov.
Tvrdenie „Nezaujíma ma, čo hovoríš o mne, len hláskuj moje meno správne“ nebolo nikdy pravdivejšie ako v boji o kvalitné odkazy.
Akčným bodom pre túto taktiku je uistiť sa, že rozumiete publiku a čo je pre nich dôležité.
Ak nechápete svoje publikum, nepoužívajte túto taktiku.
Len sa opýtajte ľudí na Komen Race for the Cure, ktorí sa stále zotavujú z kontroverzného rozhodnutia prestať financovať plánované rodičovstvo takmer pred desiatimi rokmi.
Ale ak poznáte svoje publikum, buďte hlasní o príčinách, ktoré sú pre nich dôležité.
Nebojte sa zaujať stanovisko, ktoré vaše publikum ocení.
Jedna námietka – zaujatie stanoviska môže byť trochu vyčerpávajúce.
Trollovia sú skutoční.
Budú tí, ktorí sa postavia proti vášmu postoju, ktorý vás bude poškodzovať online.
Ak máte extrémne obmedzené zdroje na boj proti svojim kritikom, zaujatie kontroverzného postoja nemusí byť uskutočniteľné, bez ohľadu na to, ako dobre to bude hrať s vašou cieľovou skupinou.
Ale ak môžete bojovať s trollom, odkazy, ktoré môžete získať od prijatia stánku, stoja za riziká.
Akonáhle ste si postavili, nie ste hotový. Musíte vytvoriť kampaň, ktorá umožní ľuďom vedieť o vašom stánku.
Rovnako ako v poslednej taktike, musíte sa uistiť, že dôležití ľudia vedia o stánku, ktorý ste si vzali.
Opäť nehrajte hru s číslami.
Nájsť najdôležitejšie ľudí, a uistite sa, že sú si vedomí svojho stánku.
Tento zoznam bude s najväčšou pravdepodobnosťou odlišný od vašich ostatných zoznamov, pretože budete chcieť nájsť vplyvníkov, ktorí sa zaujímajú najmä o stánok, ktorý beriete.