Linkbuilding a jeho význam

Linkbuilding a jeho význam

Link building je jednou z najdôležitejších vecí, ktoré môžete urobiť z hľadiska optimalizácie vyhľadávacích nástrojov mimo lokality. Ako asi pravdepodobne vyhľadávači ako Google majú tendenciu zaradiť stránky vo výsledkoch vyhľadávania na vyššiu úroveň na základe počtu a kvality odkazov na tieto stránky. V podstate, čím viac odkazov máte, tým je pravdepodobnejšie, že budete dobre zaradení, keď niekto vyhľadá kľúčové slová súvisiace s vašimi webovými stránkami. Medzi najbežnejšie spôsoby vytvárania odkazov na webovú stránku patria:
Žiadosti o prepojenie – Môžete jednoducho požiadať iného vlastníka webových stránok o prepojenie na vašu webovú stránku. Sú skutočne hit alebo miss a závisí od toho, ako dobre môžete presvedčiť majiteľa webových stránok, že váš odkaz na ich webové stránky je prínosom pre nich aj ich návštevníkov.
Adresáre – existujú celé adresáre – všeobecné adresáre, miestne adresáre a adresáre založené na medzerách. Niektoré vám umožnia vytvoriť bezplatný zoznam, zatiaľ čo iní budú účtovať poplatok. Ten druhý nepredstavuje „zlý nákup“, aj keď platíte za odkaz.
    Odkazy na obsah – Existuje mnoho spôsobov, ako vytvoriť odkazy prostredníctvom obsahu, od vytvárania článkov o článkoch marketingových sietí až po hosťovanie blogov s odkazom vo vašom autorovi bio.
    Sociálne prepojenia – nehovorte iba o odkazoch vo vašich sociálnych profiloch (aj keď sa k nim dostaneme). Týka sa všetkých spôsobov, ako získať sociálne on-line (komentáre blogu, účtovanie fóra, odpovedanie na otázky a používanie sociálnych médií) môže viesť k odkazom.
Pre tento príspevok sa nebudú sústrediť na prvé tri (žiadosti, nákupy alebo adresáre), ale na posledné dva – obsah a sociálne. Prečo? Pretože je pravdepodobné, že už teraz robíte väčšinu z nich, alebo viete, že by ste mali byť!
Dôvodom, prečo sú tieto dva dôležité, je, že sa netýkajú iba vytvárania odkazov na hodnotu SEO (aj keď niektoré budú mať určitú hodnotu SEO). Ide o vytváranie odkazov, ktoré ľudia pravdepodobne mohli kliknúť, takže namiesto čakania na kliknutia a konverzie z vyšších vyhľadávacích tabuliek by ste mohli získať oboje hneď od odkazu!
Prepojenie s obsahom
Vytváranie obsahu je skvelý spôsob, ako získať cenné spätné odkazy na vaše webové stránky a súčasne demonštrovať odbornosť vo vašom odvetví. Existujú tri spôsoby, ako môžete získať odkazy z iných webových stránok okrem vlastného blogu, kde by ste mali mať aj skvelý obsah.
Blogovanie
Blogovanie je skvelý spôsob, ako získať svoje meno, spoločnosť a odkaz pred novým publikom. Keď budete mať dobrý obsah na svojom vlastnom blogu, ktorý sa zobrazí ako vzorka vášho písania, môžete začať hľadať ďalšie blogy vo vašom odvetví, ktorých členovia môžu byť potenciálnymi klientmi. Ak máte úspech s menšími blogami vo vašom odvetví, môžete ich použiť ako príklady prezentácie na väčších blogoch vo vašom odvetví.
Niektoré tipy pre vytváranie blogov pre hostí zahŕňajú nasledovné:
Nemyslite si na hosťovanie blogov ako na cvičenie odkazov. Premýšľajte o tom ako spôsob ako postaviť seba alebo značku ako orgán vo vašej obývačke a spôsob, ako viesť návštevníkov späť na vaše stránky. Z tohto dôvodu vytvorte úžasný obsah, ktorý vyhovuje blogu a jeho publiku.
Najprv si prečítajte ostatné príspevky hosťa na blogu. Pozrite sa, ako formátovať svoje príspevky a postupujte podľa toho.
Keď príde na odkazy, budete pravdepodobne pridávať ich prostredníctvom autora bio. Pozrite sa na blogy iných blogov, aby ste zistili, koľko odkazov môžete mať a čo by sa malo (vaše webové stránky, váš blog a / alebo vaše sociálne siete).
Uistite sa, že kľúčové slovo a stránka, na ktorú odkazujete vo svojom autorovi, sú príťažlivé pre blogy, aby maximalizovali počet potenciálnych kliknutí.

Tags: