Obsahový marketing a SEO: nápady na stratégie

Obsahový marketing a SEO: nápady na stratégie

Máte skvelý nápad na nový obchod. Máte hotové produkty, webová stránka je postavená, koncepty sú vírivé; ale kde sú všetci zákazníci? Viete, že vaše publikum je vonku – pravdepodobne ste dokonca strávili niekoľko hodín skúmaním a identifikáciou – ale nezdá sa, že by našli vašu stránku ani vaše produkty.

Čo robíš?

To je miesto, kde obsah marketing a optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) naozaj lesk, ako kombinácia oboch umožňuje vaše publikum, aby vás nájsť.

ContentAndSEO-vybavený
Vziať na obsah marketing a SEO na vašich stránkach sa môže zdať ako skľučujúca úloha, ktorá môže vyžadovať pomoc odborníkov, ale najdôležitejšie aspekty SEO skutočne nevyžadujú veľa odborných znalostí. Všetko, čo potrebujete, je webová stránka, publikum a plán na zacielenie a zapojenie vašich zákazníkov.

Pozrime sa, čo znamená obsahový marketing, ako SEO spolupracuje s marketingom obsahu a ako môžete využiť základné pochopenie oboch pre vytvorenie dokonalej obsahovej stratégie.

Čo je to Content Marketing?
Obsahový marketing je chlieb pre maslo SEO. Obaja môžu existovať sami, ale keď sa spoja dohromady, urobia lahodnú pochúťku.

Po prvé, definujme marketing obsahu v jeho najzákladnejšom zmysle. Content marketing je forma marketingu, ktorá si vyžaduje vytváranie a zdieľanie materiálov, ktoré sú určené na stimulovanie záujmu alebo odpovedanie na otázky súvisiace s témou, so spoločným cieľom predávať produkty a poskytovať cenné informácie o priemysle. Môže to zahŕňať:

Videí.
Príspevky blogu.
Fotky.
Infografiky.
Animácia.
Príspevky zo sociálnych médií.
Atď.
Obsahový marketing bol asi dlhšie ako internet, ale internet má naozaj umožnil obsahu marketingu zažiariť a začať dominovať nad väčšinou iných marketingových taktík.

Pred internetom, obsah marketing mohol byť videný prostredníctvom reklamy alebo reklamy v novinách. To tiež krváca do našej zábavy, ako „umiestnenie produktu“ vo filmoch môže byť formou obsahu marketing.

Teraz, vďaka internetu a cielené SEO taktiky, sme zaplavení obsahu marketing z takmer každej strane – niekedy doslova, ako obe sidebars vo vašom prehliadači môže byť preplnený reklamy.

Obsahový marketing však nemusí byť veľkým podnikom, aj keď zaberá väčšinu vášho marketingového rozpočtu a je to ťažká práca. Niektoré z najlepších príkladov marketingu obsahu sú blogové príspevky alebo videá, ktoré odpovedajú na veľmi základné otázky – napríklad „kto, čo, kde, kedy a ako“ napíšu otázky – ktoré sú tangenciálne spojené s vaším podnikaním.

Obsahový marketing nemusí byť obzvlášť kreatívny ani výklenok, a to ani v prípade, ak je váš produkt nika. Všetko, čo musíte urobiť, je zdieľať informácie o téme súvisiacej s vaším podnikom, ktoré môžu prilákať záujem a pomôcť udržať publikum.

Čo je to SEO obsah?
Ďalšou formou marketingu je optimalizácia pre vyhľadávače alebo SEO. Je definovaný v najzákladnejšom zmysle, SEO je proces vytvárania online viditeľnosti stránky cieleným optimalizovaním stránky tak, aby bola „prehľadávateľná“ alebo viditeľná pre vyhľadávače.

Vyhľadávače fungujú tak, že „prehľadávajú“ web, identifikujú informácie a potom tieto informácie spracúvajú vo svojom indexe vyhľadávacieho nástroja, aby čo najlepšie odpovedali na vyhľadávacie dotazy.

ContentAndSEO-1
SEO môže dostať zložité pomerne rýchlo, pretože sa zameriava veľa na technické vnútorné-fungovanie HTML kódovanie, pokyny pre vyhľadávače, a ďalšie.

Základy sú však všeobecne zrozumiteľné pre začiatočníkov a ich cieľom je pomôcť viditeľnosti stránok vo vyhľadávačoch, ako je napríklad Google, Bing alebo iné vyhľadávacie nástroje. Dokonca aj SEO Sprievodca Google zdôrazňuje, že SEO často prichádza vo forme malých úprav na stránkach, ktoré mnohí vlastníci stránok už možno poznajú, ale nevyužívajú ich správne.

Obsah SEO, potom, je obsah, ktorý je vytvorený špeciálne pre odvolanie k vyhľadávateľom, ktoré môžu hľadať odpovede prostredníctvom vyhľadávača. Keď sa to urobí správne, SEO obsah je často nerozoznateľný od iných on-line obsahu marketing. Avšak, SEO obsah sa zameriava veľmi špecificky na technickej strane apelovať na vyhľadávače. Ako vysvetľuje Sprievodca SEO Starter spoločnosti Google:

„Optimalizácia pre vyhľadávače je o tom, že vyhľadávače pomáhajú porozumieť a prezentovať obsah.“

Pri vytváraní obsahu marketingovej stratégie, ktorá je zameraná na SEO, využitie ako cielené SEO obsah a tradičný obsah môže naozaj urobiť rozdiel. Tieto dve majú schopnosť skutočne profitovať a dopĺňať sa, keď sú správne integrované do marketingovej kampane.

Integrujte svoje SEO a stratégie marketingu obsahu
Napriek tomu môžete byť zvedaví: ako si vybudovať úspešnú marketingovú stratégiu, ktorá integruje SEO a tradičné obsah?

Tam, kde dve disciplíny SEO a obsah marketing stretnúť je vytvorenie autoritatívne obsah, ktorý sa vzťahuje na širokú škálu tém týkajúcich sa vášho nika. Google a ďalšie vyhľadávače hodnotia stránky a blogy, ktoré pokrývajú širokú hĺbku a šírku dobre napísaného a dobre optimalizovaného obsahu, a to, čo chcú vyhľadávatelia vidieť, tiež.

Spokojnosť s vyhľadávačom
Často najsilnejšou zložkou obsahu SEO sú cielené kľúčové slová, ktoré signalizujú vyhľadávačom, čo podnik robí, aké publikum dúfajú, že budú zacielené, a ako môžu odpovedať na otázky vyhľadávača.

Kľúčové slová môžu byť jedinečné slová alebo celé frázy, ako napríklad „definovať optimalizáciu kľúčových slov“ a stránky môžu využiť tieto informácie na vytvorenie obsahu, ktorý je optimalizovaný na zodpovedanie týchto otázok.

Pochopenie kľúčových slov je viac než len vypracovanie toho, čo ľudia hľadajú. musíte tiež pamätať na zámery týchto vyhľadávaní. Má vaše publikum záujem dozvedieť sa viac o odvetví, v ktorom pracujete? Obávajú sa o konkrétny „bod bolesti“, ktorý im môže váš produkt pomôcť vyriešiť?

Pochopenie alebo špekulácia zámeru týchto vyhľadávacích dopytov vám môže pomôcť vytvoriť obsah, ktorý im nielenže pomôže odpovedať na ich otázky, ale prináša výsledky aj vo vyhľadávaní.

Začnite svoj výskum definovaním publika na základe kľúčových slov, na ktoré chcete zacieliť. Akonáhle ich definujete, zvážte ich body bolesti alebo záujmy a na základe týchto informácií napíšte svoj obsah.

Zostavte si svoje online oprávnenie
Vyhľadávače uprednostňujú webové stránky a obsah, ktorý je autoritatívny. To je dôvod, prečo webové stránky, ako je Wikipedia, Forbes, Wall Street Journal, Amazon, YouTube a mnoho ďalších informačných gigantov, sú často na vrchole bežných vyhľadávaní: sú autoritami mnohých bežných tém.

Vytvorenie autority vašej lokality vyžaduje obsah, ktorý je dôkladný, založený na výskume a obsahuje komplexné definície alebo príklady. To často znamená, že obsah, ktorý je orientovaný na propagačné, produktové alebo public relations (PR), by nemal byť primárnym obsahom, ktorý vaše stránky vytvárajú. Tieto typy obsahu môžu byť dôležité, aby ste informovali svoje publikum, ale mali by byť v porovnaní s obsahom „orientovaným na vyhľadávače“ málo a ďaleko.

ContentAndSEO-3
Ďalším dôležitým aspektom je prepojenie. Vložené hypertextové odkazy (na interné stránky aj externé zdroje) majú tiež veľký vplyv na to, ako dobre stránka funguje na stránkach s výsledkami vyhľadávacích nástrojov (SERP), pretože tieto prepojenia môžu signalizovať „prehľadávačom“, ako dobre organizované a lokálne autoritatívne stránky.

Odkazy môžu šíriť autoritu cez web, pretože viac relevantných odkazov (nie spamových odkazov), na ktoré ste ukazovali na vaše stránky a obsah, tým lepšie budú vaše stránky fungovať.

Čím viac budete odkazovať na autoritatívne stránky vo svojom obsahu, tým viac si prehľadávatelia uvedomia, že na vytvorenie svojho obsahu využívate informované zdroje.

Rozšírte svoju hĺbku a šírku obsahu
Zvážte aj typ a šírku obsahu na vašej stránke. Nemôžete očakávať, že sa umiestnite vo vyhľadávačoch jednoducho existujúcim – váš obsah a pokrytie by mali byť vyčerpávajúce vo vašom výklenku.

Stránky sa často píšu do rohu, pretože sa čoraz viac a viac špecificky vyjadrujú k tomu, ako môžu ich výrobky pomôcť zákazníkom. Pri použití makro-šošovky na svoje publikum však stránky môžu nájsť témy, ktoré sú tangenciálne spojené s ich produktom, ale sú viac zamerané na pomoc svojim divákom rôznymi spôsobmi.

Obsah by mal skúmať témy do hĺbky, aby sa zvýšila autorita, a zahrnúť širokú škálu tém, ktoré oslovujú ľudí, ktorí ju konzumujú. Čím viac budete písať, tým širšie sa stane vaše kľúčové slovo netto, a čím viac sa vaše stránky budú zobrazovať vo vyhľadávačoch.

Ak sa ocitnete napísaný v rohu, pozrite sa na svoje kľúčové a okamžité speňažené kľúčové slová pre iné relevantné témy. Zoberme do úvahy iné body bolesti, ktoré môžu byť zažívané, alebo iné starosti, ktoré môžu mať, a vytvorte obsah, ktorý sa zameriava aj na tieto obavy.

Obsah skupiny logicky
Organizácia vašich webových stránok môže byť skutočne významným faktorom pri interakcii vašich používateľov a vyhľadávacích prehľadávačov s vašou stránkou.

ContentAndSEO-4
Rovnako ako roboti, aj členovia publika musia byť schopní navigovať sa na vašich stránkach a vaša organizácia a logický tok by mali dávať zmysel pre priemerného používateľa.

Organizácia môže byť tak jednoduchá ako zoskupovanie špecifických tém a prepojenie medzi nimi. Je však dôležité mať na pamäti, že interné odkazy by sa nemali nachádzať iba na navigačnej lište, ktorá sa zobrazuje na každej stránke; mali by byť tiež vložené do obsahu, ktorý produkujete, prepojením na stránky, ktoré sa môžu ďalej podrobnejšie rozpracovať na túto tému.

Tok informácií by mal byť logický a kotviaci text, ktorý používate na prepojenie na stránky, by mal byť opisný a vysvetľujúci. Okrem toho, keď sú používatelia na vašej stránke, mali by existovať jasné a logické spôsoby prístupu k ďalším zdrojom a predajným stránkam.

Najprv napíšte pre ľudí
A napokon, a čo je najdôležitejšie, ako je SEO pre webové stránky, váš obsah by nikdy nemal byť napísaný výlučne pre robotov, ktorí prehľadávajú vaše stránky. Napriek tomu, že obsah môže oklamať spoločnosť Google, používatelia na vašej stránke nezostanú dlho, ak váš obsah nedáva zmysel.