Obsahový marketing v marketingovom priemysle

Obsahový marketing v marketingovom priemysle

Obsahový marketing sa v marketingovom priemysle rýchlo stal novým slovom. Obsahový marketing je spôsob distribúcie relevantného obsahu v snahe prilákať a zapojiť vaše cieľové publikum. Strategická a dobre plánovaná marketingová stratégia obsahu v podstate funguje ako predajná sila tým, že znižuje tvrdé náklady výmenou za digitálne rozvíjanie vzťahov a vedie – v konečnom dôsledku dáva obchodníkom možnosť predávať bez skutočného predaja.
Znie to jednoducho. Účinná marketingová stratégia obsahu však závisí v značnej miere od kvality a dôkladného vykonávania, aby zákazník zmysluplným spôsobom poskytoval užitočné informácie o konkrétnej téme. Aby ste uspeli, je nevyhnutné porozumieť cieľovému publiku a byť schopný identifikovať svoje jedinečné záujmy a potreby.
Spotrebitelia chcú informácie a chcú to teraz. Vzhľadom na to spotrebitelia častejšie čítajú obsah, ktorý sa načíta rýchlejšie. Spoločnosť Facebook a Google v snahe pomôcť podnikom reagovať na túto požiadavku nedávno vykonali zmeny, aby pomohli správnemu publiku prijímať obsah rýchlejšie a jednoduchšie.
Vzhľadom na to, že sa rýchlosť stále viac stáva nevyhnutnou súčasťou marketingu obsahu, Facebook nedávno vydal Instant články. Táto nová funkcia umožňuje používateľom prezerať obsah bez toho, aby opustil sociálnu platformu, aby priniesol rýchlejšie a optimalizované používateľské prostredie. Na druhej strane Google propaguje obsah vytvorený predajcami obsahu na vyššiu pozíciu vo výsledkoch vyhľadávania prostredníctvom zrýchlených mobilných stránok (AMP), čo nakoniec umožňuje spotrebiteľom nájsť správny obsah, ktorý hľadajú, omnoho rýchlejším tempom.
Čo to znamená pre budúcnosť marketingu obsahu? Už vidíme, že iní mediálni giganti reagovali na dopyt po efektívnych spôsoboch realizácie stratégií marketingu obsahu. Spoločnosť LinkedIn nedávno vydala Sprievodcu marketingu sofistikovaných obchodníkov s obsahom, aby pomohla používateľom zmeniť spôsob, akým premýšľajú o obsahu – o tom, ako sú vytvorené, ako sa doručujú a ako sa doručujú.
Je vaša firma zvyšujúca úsilie v oblasti marketingu v snahe nahradiť tradičné marketingové arény? Ak áno, chceme o tom počuť. Nechajte svoje pripomienky a otázky nižšie!