Pokročilé tipy na vytváranie odkazov

Pokročilé tipy na vytváranie odkazov

Link building sa stala veľmi ťažkou a zložitou prácou a kvôli tomu potrebujete profesionálne nástroje, ktoré vám s tým pomôžu.
.
7. Objavte bežné spätné odkazy konkurentov
Ak skúmate svojich konkurentov, pravdepodobne si všimnete, že majú nejaké spoločné spätné odkazy, ktoré ešte nemáte. No, ak sa im podarilo získať tieto spätné odkazy, prečo by ste nemali vy?
Jediné, čo musíte urobiť, je analyzovať tieto spätné odkazy a pokúsiť sa ich získať rovnako.

  1. Získajte nepriamy spätný odkaz od vášho konkurenta
    Je dosť bežné, že niektorí z vašich konkurentov odkazujú na rovnaké stránky. Link. Tieto stránky sú zvyčajne veľké autority vo vašom odvetví.
    Odkaz z takéhoto miesta by bol veľmi užitočný, pokiaľ ide o silný odkaz vaše webové stránky by dostali. Ale je tu ešte niečo: ak sa vám podarí získať váš spätný odkaz, vaši konkurenti budú nepriamo spojený s vami.
    9. Obnovte svoje mŕtve spätné odkazy
    Niekedy môžete nájsť nefunkčné odkazy na vaše webové stránky. Môže to byť prípad, ak sa zmení umiestnenie vašej stránky alebo ak iný správca webu nesprávne napísal váš odkaz. V oboch prípadoch tieto spätné odkazy vrátia chybu 404.
    Takéto problémy sa môžu vyskytnúť aj po opätovnom spustení stránky alebo migrácii do inej domény. Tieto spätné odkazy by ste potom mali presmerovať na inú stránku.
    Pozrite sa tiež na mŕtve odkazy Wikipédie
    Premýšľali ste niekedy o použití mŕtvych odkazov Wikipedie ako o zdroji odkazov? Spoločnosť Google považuje Wikipédiu za veľmi dôveryhodnú stránku. Nájdete tu mŕtve alebo nefunkčné odkazy a dopredu alebo ich nahradiť. Dobrý, bezplatný nástroj pre toto je Wikigrabber. Tu môžete vyhľadať kľúčové slová a získať stránky, ktoré si vyžadujú citáciu na Wikipédii alebo na ne majú mŕtve spojenie.
    Aj keď odkazy na Wikipédiu sú odkazy NoFollow, stále pridávajú veľa dôvery. Nemyslite si, že spoločnosť Google nehľadá linky NoFollow.
  2. Zmeňte svoje zmienky na spätné odkazy
    To je pravdepodobne jeden z najjednoduchších spôsobov, ako získať nové spätné odkazy. Niekto už o vás niečo napísal. Zmieňujú vašu značku alebo produkt, ale nespojili sa s vašimi webovými stránkami. V situáciách, ako sú tieto, je zvyčajne dostatok kontaktovať webmastera a požiadať ho, aby prevzal túto zmienku do spätného odkazu.
    11. Nájdite najsilnejších konkurentov zdravých spätných odkazov
    Keďže spoločnosť Google spustila aktualizáciu Penguin v roku 2012, silné prepojenia nie sú jediným záujmom správcu webu. Ak nechcete byť potrestaní, odkazy musia byť tiež bezpečné. Ako nájdete tie silné, ale nie rizikové prepojenia, ktoré sú relevantné pre vašu nika?
    12. Nájdite najdôležitejšie možnosti budovania odkazov
    Existuje mnoho príležitostí na budovanie odkazov na internete. Existuje veľa fór, blogov alebo stránok, kde by ste mohli umiestniť svoj spätný odkaz, ale zvyčajne nie je tak ľahké ich nájsť. Či chcete nájsť silnú relevantnú stránku alebo blog, na ktorom môžete umiestniť hosťovský článok alebo tematické fórum s odkazmi Follow (Nasledujúci odkaz), nástroj SERP Research Tool vám pomôže. SERP je navrhnutý tak, aby vám pomohol nájsť najrelevantnejšie a najsilnejšie výsledky.
    Po získaní výsledkov ich môžete zoradiť podľa sily, témy alebo inej požadovanej metriky. Najlepšia vec v oblasti SERP spočíva v tom, že viete, že tieto odkazy sú relevantné a vysoké orgány vo vašom odvetví.
    13. Buďte si vedomí nových odkazov vášho konkurenta
    Veľmi často rýchla reakcia môže znamenať rozdiel medzi úspechom a zlyhaním. Na internete je to dosť podobné. Je mimoriadne dôležité uvedomiť si aktivity vášho konkurenta.
    14. Spustite súťaž o „štipendium“ alebo kampaň na odovzdanie cien
    Odkazy .gov a .edu prinášajú veľa dôveryhodnosti, ale je ich ťažké získať.

seo-štipendijných-požiadavky
Študenti majú prístup k univerzitným blogom a časopisom. Stavím sa, že dostane z tejto kampane veľa odkazov s vysokou dôverou. Po rýchlom pohľade na ich spätný profil vidím, že už získali veľa odkazov .edu z kampane „Štipendium“. Veľmi inteligentná myšlienka budovania odkazov, ak si to môžete dovoliť.
Získajte svoje odkazy!
Vytváranie odkazov je jedna vec, ale môžete tiež zarábať odkazy, ak máte veľký obsah.
Hlavným cieľom spoločnosti Google je, rovnako ako každá iná spoločnosť, zarobiť peniaze. A spoločnosť Google nemôže nič zarobiť, pokiaľ neposkytuje dobré užívateľské skúsenosti. A dobrá skúsenosť používateľov prináša dobré a relevantné výsledky vyhľadávania. Ak sa im nepodarí zobraziť relevantné výsledky, môžu sa používatelia prepnúť na iný vyhľadávač.
Čo pre spoločnosť Google znamená veľký obsah?
Skvelý obsah je:
žiaduce
zistiteľný
užitočný
prístupný
dôveryhodný
cenný
Spoločnosť Google skontroluje technické vlastnosti vašej lokality, ako je rýchlosť načítania webu, navigácia, dizajn, hustota kľúčových slov, zložitosť atď. Tiež budú merať používateľskú skúsenosť prostredníctvom miery prekliknutia, miery odchodov alebo času stráveného na webe.
Ale je tu niečo viac; jeden skutočne jednoduchý fakt: Dobrý obsah prinesie veľa prirodzených spätných odkazov! … a Google sa pozerá aj na odkazy. Odkazy sú v skutočnosti prvým poradcom pre Google.

Tags:
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.