Prípadová štúdia: Ako registrácia do katalógov maximalizovala stránku so šperkmi v lepších pozíciách

Prípadová štúdia: Ako registrácia do katalógov maximalizovala stránku so šperkmi v lepších pozíciách

Som rád, že vidím výsledky a moja pozícia vo vyhľadávačoch Google pre kľúčové slová, ktoré sme použili na prepojenie s mojimi obchodmi rastie! Získala som od začiatku tohto roka skutočne skvelé pozície a  myslím, že mám najviac objednávok, ktoré som kedy dostal za tri roky.
Požiadavky a výzvy
Cieľom majiteľky  stránky bolo dosiahnuť vyššiu návštevnosť tým, že sa zaradila medzi vyhľadávané konkurenčné podmienky a vytvorila si trhovú povesť pred rozšírením podnikania. Táto webová lokalita potrebuje zaradiť do top 10 niekoľko dôležitých kľúčových slov Bolo jasné, že potrebujú zvýšiť svoju viditeľnosť na trhu.
Výzva  prijatá
Boli tu dve fázy tejto kampane, ktoré sme súčasne vykonali na dosiahnutie našich cieľov. Okamžite sme začali pracovať na prilákaní návštevnosti na webovú stránku. Zároveň sme začali robiť rýchle a efektívne kroky na zlepšenie rebríčka organických vyhľadávačov prostredníctvom agresívnych prepojovacích kampaní.
Podrobnosti o službách, ktoré sme zistili ako užitočné:
Služba sociálnych záložiek: Odkazy na sociálne ukladanie záložiek zabezpečili, že stránky získali okamžitú viditeľnosť a expozíciu, čo zase zvýšilo návštevnosť.
Linkový zoznam odkazov: Príslušné a segmentovo orientované odkazy z našich webových adresárov  sa ukázali ako veľmi prospešné, pretože je všeobecne známe, že vyhľadávacie nástroje dávajú väčšiu hodnotu prepojeniam na relevantných stránkach. Získanie odkazov z týchto adresárov určite pomohlo zlepšiť hodnotenie vyhľadávačov.
Odoslanie miestnych adresárov: Predali sme obľúbené lokálne adresáre, ako sú napríklad Miesta Google, Yahoo a Bing, ktoré viedli okamžitú návštevnosť webových stránok. Zvýšil sa tak predaj.
registrácia do katalógov: Aby sme diverzifikovali profil zákazníka, vytvorili sme tiež kvalitné, jednosmerné permanentné odkazy od niektorých vysoko kvalitných a SEO priateľských všeobecných webových adresárov, ktoré pomohli site rank číslo 1 pre svoje cielené kľúčové slová.
Výsledok
Výsledky boli zmätené. Väčšinu kľúčových slov v službe Google sme zaznamenali na stránkach zákazníka. Boli v top 5 pre 9 cielených kľúčových slov. Táto stránka zaznamenala zmätok v objednávkach v porovnaní s číslami za posledné tri roky. Bolo to nielen úspech, ale skvelá realizácia našich plánov, na ktoré sme hrdí.