Pripravte váš eshop pre lokálne vyhľadávenie

Pripravte váš eshop pre lokálne vyhľadávenie

Pripravte váš eshop pre lokálne vyhľadávenie
Spôsoby, ako váš lokálny obchod nájde verných zákazníkov s miestnym vyhľadávaním
Vedeli ste, že 90% zákazníkov uvádza, že ich rozhodnutia o kúpe sú založené na recenzii online?
A miestne vyhľadávanie dáva vašim existujúcim zákazníkom viac podnetov k tomu, aby ste mohli umiestniť žiarivé recenzie do vášho obchodného domu.
To je o to viac dôvod, prečo investovať do kvalitných stratégií SEO, aby ste udržali svoje miestne hodnotenie vysoko.

  1. ZVÝŠIŤ VIDITEĽNOSŤ

Existujú stovky SEO stratégii. A chcete, aby ste sa ubezpečili, že máte nainštalované tie najefektívnejšie nástroje.
Všetci dnes „googlia“. A jeden z najlepších výhod optimalizácie lokálneho vyhľadávania spočíva v tom, že zvyšuje viditeľnosť prostredníctvom vyšších rebríčkov vyhľadávača Google. To znamená, že vaša stránka bude vidieť viac ľudí, keď budú vyhľadávať dymáre v ich oblasti.

  1. Osloviť viac potencionálnych spotrebiteľov

Pomocou lokálneho vyhľadávania budete môcť osloviť viac potenciálnych zákazníkov. Je to preto, že väčšina miestnych zákazníkov prichádza priamo na internet na stolných a mobilných zariadeniach, aby vyhľadávala firmy.
Zatiaľ čo vyhľadávanie prostredníctvom žltých stránok je minulosťou, internetové zoznamy majú oveľa väčší význam,.
Odhaduje sa, že 50% zákazníkov, ktorí vykonali miestne vyhľadávanie v mobilných zariadeniach, navštívilo obchod v priebehu 24 hodín.

  1. VÁŠ ZÁKAZNÍK SA HĽADÁ vašu lokalizáciu

Nie je užitočné, ak niekto nájde vašu firmu so sídlom v Bratislave, ak žije v Dolnom Kubíne.
Keď si človek hľadá služby v Trnave, nechce, aby sa mu zobrazovali služby v Košiciach.
Keď použijete SEO riešenia, ako optimalizácia pre lokálne kľúčové slová, spoločnosť Google bude lepšie prepájať  vašich zákazníkov s vami.

  1. ZLEPŠUJTE VAŠE MIESTNE RANKY

Pri používaní riešení SEO, ako je použitie lokálne relevantného obsahu, zlepšíte miestne hodnotenie.
To umožní, aby vaše podnikanie zaradilo vyššie hodnotenie do vyhľadávania, keď osoba hľadá produkty alebo služby podobné tým, ktoré ponúkate.
 

  1. Zlepšovanie cielenia pre lokálnych zákazníkov

Keď používate lokálne relevantný obsah a kľúčové slová s dlhým koncovým bodom, vaše podnikanie sa bude zobrazovať vyššie v rebríčkoch s dlhými koncami.
 
Použite príspevky blogu, ako napríklad „Najlepšie obchody s tabakom v meste Prešov“, aby ste zostali v predstihu v porovnaní s vašim konkurentom.

  1. ZÍSKAJTE VYŠŠIE VRÁTENIE INVESTÍCIE

Keď je všetko povedané a urobené, vaše miestne hodnotenie diktuje návratnosť investícií (ROI).
Ak sa môžete vyhnúť bežným SEO chybám a naučiť sa z toho, čo nepomohlo vo vašej konkurencii, vaša návratnosť investícií bude viac ako uspokojivá.
 
MIESTNE SEO riešenia, ktoré vám nájdu zákazníkov

Tags:
,