Remarketing pre váš biznis

Remarketing pre váš biznis

Remarketing je technika digitálneho marketingu, ktorá spočíva v použití štatistík, ktoré ste uložili o rôznych segmentoch publika, aby ste im prispôsobili reklamy konkrétnejšie.

Existuje viac spôsobov, ako kedykoľvek predtým, ako využiť remarketing a kde kedysi to bola novinka alebo doplnková funkcia pre mnoho reklamných platforiem, teraz je to základná súčasť všetkého marketingu, ktorý robíme, a my považujeme remarketing za nevyhnutný prvok všetkých nové a existujúce kampane s plateným vyhľadávaním, ktoré spravujeme.

Remarketingové kampane zvyčajne prevádzkujeme na Facebooku a v Reklamnej sieti Google (vrátane YouTube), ako aj prostredníctvom vyhľadávania Google (svoje reklamy s platbou za kliknutie môžete prispôsobiť ľuďom, ktorí už navštívili váš web).

opätovné zacielenie typov reklám – remarketing
Typy remarketingových reklám
Prevádzkujeme dva typy remarketingových reklám:

Tradičné reklamy – sú to reklamy špeciálne vytvorené na to, aby priviedli potenciálnych zákazníkov späť na vaše stránky alebo zvýšili povedomie o značke.
Dynamické reklamy – tieto reklamy používame, keď chceme prilákať nových kupujúcich alebo nájomcov a zvýšiť počet žiadostí o prezeranie. Tieto reklamy sa generujú dynamicky pomocou informačných kanálov vlastníctva z webov našich klientov a zobrazujú presné vlastnosti, ktoré si potenciálny zákazník predtým prezrel.