SEO pre lokálne firmy

SEO pre lokálne firmy

Pred takmer dvoma rokmi v auguste 2015 spoločnosť Google spustila niekoľko dôležitých zmien, ktoré spôsobili, že miestni podnikatelia posúvajú hodnotenie. Dotazy špecifické pre konkrétnu lokalitu vyústili do troch hlavných výsledkov, nie na sedem. Zatiaľ čo sa tým vytvoril užívateľsky prívetivší zážitok, značne zvýšil konkurenciu.
Hlavným cieľom spoločnosti Google bolo uľahčiť navigáciu zoznamov. Zatiaľ čo podniky mimo prvých troch zostali sklamané, „pravidlá hry“ sa čoskoro stali jasnými, čo prinútilo optimalizátory vyhľadávačov, aby vzali miestne SEO naozaj vážnejšie než kedykoľvek predtým. Avšak aj po tomto čase sa mnohé podniky stále nedotýkali úderu a zotavili sa.
Ak sa s týmito zmenami stále pracujete, tieto päť tipov vám pomôže:

1. Vyrobiť vynikajúci „lokálny“ obsah

Čerstvý obsah „v očiach Google“ v dnešnej dobe nič neznamená. Obsah by nikdy, EVER, nemal byť napísaný pre roboty, ale skôr pre ľudí. Toto je obzvlášť dôležité, keď sa snažíte zaradiť miestnu firmu. Namiesto toho, aby ste publikovali generické príspevky blogu, uistite sa, že sú špecifické pre kraj / mesto / mesto. Môžete dokonca použiť svoj blog na označenie iných súvisiacich podnikov (nie sú konkurenti samozrejme) a zapojiť sa do nejakej propagácie medzi rôznymi odvetviami.

2. Udržujte konzistentnú fyzickú adresu

 
Uistite sa, že máte konzistentnú fyzickú adresu pre svoju firmu. Ak pracujete z domova alebo nemáte pevnú polohu, zvážte prenájom virtuálnej kancelárie. Tým sa nielen zvýši vaša firemná identita v režime offline – vizitky, hlavičkové papiere atď. – ale prinesie vám všetky výhody SEO z oblasti asociácie. Napríklad, keď má spoločnosť s registrovanou spoločnosťou Shoreditch, ktorá má vysokú koncentráciu tech / kreatívnych začiatkov (dokonca sa môže pochváliť aj prezývkou „tech city“), zvýši vašu dôveryhodnosť a zvýši vaše hodnotenie pre žiadosti o vyhľadávanie založené na Shoreditch.

3. Urobte podnikové informácie bezproblémové vo všetkých platformách Google

Všetky obchodné informácie o Vyhľadávaní Google, Mapách Google a Google Plus by mali byť bezproblémové. Uistite sa, že celý obsah je dôležitý a dôsledný, overený vlastníkom a spomína konkrétne mesto / oblasť, na ktorú sa snažíte zacieliť. Toto je jeden z jediných aspektov kritérií hodnotenia Google, ktoré uprednostňujú duplicitný obsah.
 

4. Vložte mapu do svojej stránky kontaktov

Je dôležité, aby ste dostali mapu do svojich obchodných priestorov, aj keď nepracujete vo fyzickom kancelárskom priestore. Prečítajte si túto príručku a zistite, ako vkladať Mapy Google na vaše webové stránky. Okrem toho by ste mali obsahovať nasledujúce informácie: otváracie hodiny a otváracie hodiny, trasy jazdy, odkazy na telefón / Skype, odkazy na sociálne médiá.

5. Získanie miestnych citácií a spätných odkazov

 
V princípe dobré miestne SEO je menej o spätných odkazoch a autorite domény (konkurencia nie je tak tvrdá) a viac o budovaní verného čitateľstva. Nebojte sa urobiť krok späť a humanizovať svoj prístup.
 
Nezabudnite, kvalitný internetový marketing nie je len o rebríčkoch, konverziách a návštevnosti; ide o zlepšenie internetu. To je dôvod, prečo sa toľko strašných algoritmov Google aktualizuje. Rozrušili status quo a tí, ktorí boli prijatí krátkymi zmenami, vedia, že ich úsilie stratí význam cez noc. Ako etické optimalizátory pre vyhľadávače by sme mali všetci uvítať zmeny a mať potešenie vediac, že ​​robíme správne veci. Napokon sme tí, ktorí budú odmeňovaní v dlhodobom horizonte.