SEO tipy a triky

SEO tipy a triky

SEO optimalizácia sa môže zdať zložitá, ale aj začiatočníci môžu využiť jednoduché SEO tipy a triky na zvýšenie ich hodnotenia stránok na stránkach výsledkov vyhľadávačov. Od zlepšovania komponentov svojich webových stránok až po registráciu na výkonné SEO analytické platformy môžu začiatočníci ľahko používať rovnaké techniky a nástroje ako SEO odborníci.
Tu je osem tipov a trikov pre SEO, ktoré môže urobiť každý:
1. Výskum kľúčových slov a konkurenti
Výskum kľúčových slov je nevyhnutný pre pochopenie stránok vašej SEO a vašich konkurentov, ale našťastie nemusíte byť SEO guru a vedieť, ktoré kľúčové slová použiť. Používajte bezplatné nástroje, ako je SEM Rush, na vyhľadávanie vašich aktuálnych a potenciálnych kľúčových slov súvisiacich produktov a služieb, na témy záujmu vášho publika alebo na iné aspekty SEO. Hoci existuje obmedzenie na voľné vyhľadávanie kľúčových slov za deň, SEM Rush je užitočné vidieť štatistiky kľúčových slov, ako sú množstvo mesačných vyhľadávaní cielených kľúčových slov a hodnotenie súťaže o frázy. Môžete tiež zobraziť zoznam súvisiacich kľúčových slov pre frázy, ktoré hľadáte, aby ste získali nápady na obsah.
Navyše experti SEM používajú nástroje ako SEM Rush na výskum svojich konkurentov. Použite funkciu Doména a doména zadaním domény svojej lokality a ľubovoľného z vašich konkurentov. Vyberte typ kľúčového slova, ktorý chcete skúmať, ako sú organické kľúčové slová a uvidíte porovnanie týchto stránok vedľa seba podľa kľúčového slova, pozície na stránkach s výsledkami vyhľadávača a ďalších. Tým, že viete, ako ste sa postavili proti konkurencii, môžete riadiť svoje prichádzajúce marketingové a obsahové stratégie, aby ste sa dostali pred ostatné značky.
2. Použite kľúčové slová v najdôležitejších častiach stránky
Známe ako SEO na stránke, optimalizácia konkrétnych častí vašej webovej stránky je kľúčom k zvýšeniu vašej stránky. Zamerajte sa na zvýšenie SEO na stránkach pre prvky stránky vrátane:
Názov stránky
Popis meta
H1, H2, H3 atď
URL
Text na odkazy na stránky v rámci vašej lokality
Uistite sa, že používate vybrané kľúčové slová vo vyššie uvedených aspektoch vašich stránok s najvyššou úrovňou kvality, ktoré signalizujú vyhľadávacím nástrojom, že váš obsah je relevantný pre tieto vyhľadávania kľúčových slov. Jedným zo spôsobov, ako sa vyhnúť odhadom z optimalizácie SEO na stránke, niektoré nástroje ako BrightEdge poskytujú odporúčania na používanie kľúčových slov v týchto prvkoch stránky. Spoločnosť BrightEdge vás môže upozorniť na to, či chýbajú kľúčové slová z titulkov stránok a meta popisov, a dokonca vám navrhne, ktoré kľúčové slová sa majú používať.
3. Automatizujte svoje príspevky zo sociálnych médií
Automatizácia je ďalším spôsobom, ako SEO experti uľahčujú život. V prípade sociálnych médií často naplánujú príspevky vopred, aby mohli naďalej sledovať radar svojich sledovateľov a držať krok s angažovanosťou.
V službe Facebook prejdite na kartu Nástroje na publikovanie a v položke Príspevky v postrannom pruhu môžete zobraziť plánované príspevky. Kliknutím na tlačidlo Vytvoriť môžete odosielať správy, fotografie a video a ďalšie možnosti s nasledujúcimi možnosťami:
Plán – Vyberte dátum a čas na publikovanie príspevkov
Publikovať – ​​okamžite publikujte príspevky
Spätná udalosť – na vašej časovej osi sa zobrazujú príspevky v predchádzajúcom dátume
Uložiť návrh – Uložte príspevok a vráťte sa k nemu neskôr, kým nebudete pripravení publikovať
Tieto nástroje sú skvelé pre nastavenie vášho kalendára sociálnych médií a vedenie záznamov o vašich uverejnených a nepublikovaných príspevkoch.
4. Monitorujte výkon pomocou platformy SEO Analytics
Či sa vaša prichádzajúca marketingová stratégia zameriava na on-page SEO alebo marketing sociálnych médií, môže platforma SEO analytics sledovať aktuálne výkony a výsledky vášho marketingového plánu.
Bezplatná, ale komplexná platforma na analýzu SEO, ktorú môžu začiatočníci použiť, je služba Google Analytics. Tento nástroj rozdeľuje funkcie do kategórií ako napríklad Správanie a Akvizícia, aby ste pochopili, odkiaľ pochádza vaša návštevnosť, množstvo návštev, ktoré ste dostali, a ktoré z vašich stránok sú najpopulárnejšie. Napríklad v časti Akvizícia môžete zobraziť počet návštev z organických zdrojov, ako sú stránky s výsledkami vyhľadávacích nástrojov, sociálnych sietí alebo iných zdrojov.
Keď prehliadnete všetky funkcie platformy na analýzu SEO, môžete sledovať kľúčové trendy návštevnosti návštevnosti a ktoré stránky získajú najväčšiu návštevnosť, aby ste mohli vylepšiť svoju prichádzajúcu marketingovú stratégiu a sústrediť sa na vaše najvyššie stránky o príjazde a premávke.
5. Skontrolujte počet externých lokalít prepojených s vašimi stránkami
Vaše externé odkazy sú veľkým faktorom v tom, či vaše stránky patria na prvú stránku Google alebo sa skrývajú pod výsledkami vyhľadávania konkurentov. Prirodzene, stránky, ktoré sú najviac prepojené s externými stránkami, budú pravdepodobne považované za vyhľadávače za najrelevantnejšie a najdôležitejšie.
Ak chcete určiť popularitu vašich stránok podľa počtu externých odkazov, zaregistrujte sa na nástroje ako Ahrefs, ktoré vám dávajú výsledky pre domény na základe množstva odkazov na vaše stránky a či sú stránky autoritatívne. Nestačí, aby ste získali najviac odkazov na vaše stránky. Vaša stránka by mala tiež získavať odkazy na stránky, ktoré sú rešpektované a majú vysokú autoritu vo svojom odbore alebo výklenku.