SEO základy pre podnikateľov

SEO základy pre podnikateľov

SEO základy pre podnikateľov: Jednoduché tipy na optimalizáciu vašich webových stránok
Jedným z najdôležitejších kľúčov k rozvoju podnikania je predstaviť sa ľuďom, ktorí potrebujú vaše produkty a služby. Skvelá správa! Výskum naznačuje, že pri hodnotení nákupu používa internet viac ako 90% ľudí. Inými slovami, internet je plný ľudí, ktorí vás hľadajú.
Ale ako ich prinútite nájsť svoje webové stránky?
Existujú dve možnosti: buď si zakúpite návštevnosť zakúpením online reklám, alebo nie. Ak ste jedným zo 100% ľudí, ktorí uprednostňujú bezplatné možnosti platených možností, tento článok je pre vás.
Možnosťou je optimalizácia pre vyhľadávače (SEO).
Čo je SEO?
Termín sa týka techník, ktoré môžete použiť na zlepšenie hodnotenia vašich webových stránok na stránkach s výsledkami vyhľadávacích nástrojov, ako je Google. Ak chcete získať viac bezplatného internetovej návštevnosti, je to niečo, na čo sa musíte zamerať a robiť správne.
SEO môže byť zložité, keď sa do ním hlboko zaoberáte. Ale je relatívne jednoduché pochopiť základy a implementovať ich na vašich stránkach. A práve tým, že pokryjete ABC, budete v mnohých prípadoch podnikať lepšie a budete pred konkurenciou.
Jednoduchý SEO recept
Tu je postup, ako to urobiť
Po prvé, pozrite sa na svoje webové stránky a štruktúrujte ich tak, aby každá stránka bola postavená okolo jednej témy.
Musíte  to urobiť, pretože vyhľadávacie nástroje majú za cieľ poskytovať používateľom informácie, ktoré hľadajú po prvýkrát, zakaždým. Musia pochopiť obsah vašich webových stránok.
Vytváraním každej stránky vašich webových stránok okolo jedinej témy uľahčíte ich klasifikáciu stránky a jej prezentáciu, keď je to dôležité pre vyhľadávanie.
Potom vyberte kľúčové slová, ktoré použijete na optimalizáciu každej stránky. Premýšľajte o kľúčových slovách, s ktorými ľudia s najväčšou pravdepodobnosťou použijú informácie uvedené na tejto stránke.
Ako si vybrať kľúčové slová
Zapíšte si svoje voľby pre 5 až 10 najrelevantnejších kľúčových slov pre stránku.
Prejdite do služby Google AdWords. Ak ešte nemáte účet Google, vytvorte ho. Je to zadarmo.
Keď sa dostanete do služby Google AdWords, prejdite do ponuky Nástroje a vyberte Plánovač kľúčových slov.
Vyberte položku Vyhľadávanie nových nápadov na kľúčové slová a reklamné skupiny. Tým sa dostanete na stránku, kde môžete vložiť kľúčové slová, ktoré ste si zapísali, ako aj adresu stránky, ktorú optimalizujete, a kategóriu produktov / služieb.
Po zadaní informácií kliknite na tlačidlo Získať nápady.
Hneď pod grafikou trendov objemu vyhľadávania uvidíte dve karty; Nápady na reklamné skupiny a nápady na kľúčové slová. Kliknite na kartu Nápady na kľúčové slová.
Tu môžete pridať hľadané výrazy (kľúčové slová, ktoré ste si zapísali) a nájsť priemerné mesačné vyhľadávania pre každú z nich. Teraz viete, či ľudia skutočne hľadajú kľúčové slová, s ktorými ste prišli, a ako často to robia. Uistite sa, že kľúčové slová, ktoré optimalizujete pre vašu stránku, sú čo najpopulárnejšie a zároveň sú veľmi dôležité pre tému vašej stránky.
Pod hľadanými výrazmi nájdete návrhy kľúčových slov od spoločnosti Google, ako aj ich priemerné mesačné vyhľadávania. Vyhľadajte relevantné kľúčové slová s vysokými priemernými mesačnými vyhľadávaniami.
teraz pridajte svoj konečný zoznam piatich relevantných kľúčových slov s najvyšším priemerným mesačným vyhľadávaním. Boli to vaše cielené kľúčové slová na optimalizáciu vašej webovej stránky. Je pravdepodobné, že bude kombináciou niektorých vašich vlastných kľúčových slov a tých, ktoré Vám navrhne spoločnosť Google.