Spätné odkazy sú podstatné pre vyhľadávanie

Spätné odkazy sú podstatné pre vyhľadávanie

Sme 100% istý, že webové stránky nemôžu byť zaradené do vyhľadávanie bez odkazov.
Prečo si to myslíme?
pretože odkazy sú prvým hodnotením Google
pretože odkazy sú WEB
pretože odkazy odkazujú na skvelý obsah (ktorý si zaslúži pozornosť)
pretože prenášajú energiu
pretože prenášajú dôveru
pretože prostredníctvom odkazov Google objavuje váš web …
zoznam môže pokračovať navždy …
V marci 2016 uviedol Andrey Lipattsev, strategický analytik pre kvalitu vyhľadávania v spoločnosti Google, v Q & A so spoločnosťou Google, že prvé dva faktory sú odkazy a obsah:
„Môžem vám povedať, aké sú. Je to spokojný. A sú to odkazy smerujúce k vašim stránkam. „(Andrey Lipattsev, senior stratég pre vyhľadávanie v Google)
Videli sme spoločnosť Google, ktorá potvrdzuje, že odkazy sú veľmi dôležitým faktorom hodnotenia a že hodnotenie bez odkazov je takmer nemožné aj pri iných príležitostiach.
Prípadová štúdia spoločnosti Stone Temple zverejnená v roku 2017 opäť dokázala, že odkazy zostávajú silným faktorom hodnotenia a pravdepodobne zostanú tak na ďalšie roky.
Sú všetky odkazy rovnaké?
„Čím viac, tým lepšie“ hovorí, nejde o odkazy. Aspoň nie tak dlho, ako „viac“ znamená prepojenia, ktoré kupujete, bez toho, aby ste si overili, či sú rizikové pre váš spätný profil alebo nie. Radšej by ste sa mali snažiť o menej kvalitných odkazov, potom o tisíce odkazov, ktoré pre váš spätný profil nemajú žiadnu hodnotu. Slabé alebo rizikové spätné odkazy vôbec nepomôže vaše hodnotenie. Môže to ísť ešte horšie. Tieto prepojenia môžu dostať pokutu spoločnosti Google a závažnú (ak nie 100%) stratu organickej návštevnosti.
Odkazy nie sú vôbec rovnaké. Ide o pochopenie:
koľko prepojovacích stránok, subdomén, domén a koreňových domén?
koľko odkazov za mesiac?
aké typy odkazov (Follow, NoFollow, Redirects, Javascript, Frames, ..)?
aký odkaz má silu a dôveru?
ktoré spájajú kľúčové slová („peniaze“ alebo „značka“)?
Tieto faktory môžu byť v rôznych prípadoch hodnotené odlišne. Odkaz môže byť tiež dobrý alebo zlý v závislosti od odvetvia, krajiny, jazyka a kľúčových slov. Bohužiaľ neexistuje všeobecné pravidlo. Napríklad nie je to isté, či doména odkazuje na 1000 podstránok alebo či 1000 domén odkazuje na podstránku.
Aké sú pravidlá spoločnosti Google, pokiaľ ide o budovanie odkazov?
Pretože nie všetky odkazy sú rovnaké, musíte byť veľmi opatrní pri spustení kampane budovania odkazov. Vytvárajte odkazy pre svoju firmu, pre svojich zákazníkov, robte ich relevantné a spojte ich s veľkým obsahom. Vaši používatelia budú spokojní, spoločnosť Google vás udrží vo výsledkoch vyhľadávania a vaša firma bude rásť.
Uistite sa, že vytvorené odkazy sú prirodzené a že spoločnosť Google nedospel k záveru, že sa snažíte manipulovať s jej vyhľadávacím algoritmom.
Akékoľvek prepojenia, ktoré majú za cieľ manipulovať s hodnotením PageRank alebo s hodnotením stránky vo výsledkoch vyhľadávania Google, sa môžu považovať za súčasť schémy odkazov a porušenia pokynov spoločnosti Google pre správcov webu. Toto zahŕňa akékoľvek správanie, ktoré manipuluje s odkazmi na vaše stránky alebo odchádzajúce odkazy z vašich stránok.

Tags: