Sú pre SEO v roku 2020 dôležité interné a externé odkazy?

Sú pre SEO v roku 2020 dôležité interné a externé odkazy?

Sú interné a externé prepojenia dôležité? Je SEO stále relevantné aj v roku 2020?

A krátka odpoveď na vyššie uvedené otázky je ÁNO.

Z dôvodu pravidelných aktualizácií spoločnosti Google je potrebné pamätať na to, že SEO nezávisí iba od obsahu vytvoreného vydavateľmi. Stále je to však jedna z najdôležitejších súčastí pri vytváraní vašej digitálnej marketingovej stratégie, pretože prináša dlhodobé výsledky pre váš web.

Aby bola vaša SEO stratégia úspešná, musíte pochopiť dôležitosť interných a externých odkazov.

V tomto článku sa dozviete rozdiely medzi internými a externými odkazmi, výhody a ako vám to môže pomôcť dosiahnuť vyššie umiestnenie v službe Google.

Čo sú interné odkazy?

Jednoducho povedané, ide o odkazy, ktoré sa používajú na stránku na rovnakom webe.

 

Čo sú externé odkazy?

Toto sú odkazy, ktoré sa používajú na stránke vášho webu z iného webu. Ak na váš web odkazuje aj nejaký iný web, je to známe ako spätné odkazy.

 

Čo je interné a externé prepojenie v SEO?

Interné a externé prepojenie by malo byť určite súčasťou vašej SEO stratégie, pretože môže zvýšiť hodnotenie vášho webu vo vyhľadávačoch.

Aby bolo jasné, Google sleduje obsah, ktorý je prepojený. Týmto spôsobom hovorí Googlu: „Tento obsah je hodnotný a kvalitný; preto by malo byť na prvej pozícii, keď ľudia hľadajú konkrétne informácie! “

Je užitočné si osvojiť proces vytvárania odkazov, pretože to môže pomôcť vášmu webu zvýšiť návštevnosť.

Pamätajte, že ak zvýšite svoju návštevnosť, môžete tiež zvýšiť výnosy z reklám.

Výhody interných odkazov

Na jednej stránke môžete mať veľa prepojení, ale uistite sa, že sú primerané. Dobre štruktúrované interné odkazy umožňujú spoločnosti Google rýchlejšie prehľadávať a indexovať vaše webové stránky, čo dáva zelenú lepšiemu hodnoteniu SERP (Stránky s výsledkami vyhľadávacieho nástroja).

Interné odkazy môžu vytvárať skvelý dojem používateľa. Používateľov môžete viesť k tomu, aby si na vašom blogu prečítali viac ako jeden článok.

Ak používateľ klikne na prepojenie, môže to zvýšiť hodnotenie ďalších stránok vo vašom blogu, čo znamená, že prepojenie pomáha budovať autoritu pre ďalšie články.

Môžu prispieť k zvýšeniu organickej návštevnosti vašich stránok. Pre vyhľadávače je jednoduchšie článok vyhodnotiť, ak obsahuje relevantné prepojenia. Ak používatelia navštívia viac ako jednu stránku, zvyšuje to zapojenie a znižuje sa miera okamžitých odchodov, čím sa váš článok lepšie zobrazuje vo výsledkoch vyhľadávania.

Výhody externých odkazov

Externé odkazy môžu zvýšiť autoritu vašej domény, ktorá meria profil spätného odkazu vášho webu. To znamená, že ak na váš web odkazuje iná webová stránka, zvyšuje to vaše hodnotenie.

Zvyšuje dôveryhodnosť vášho webu.

Pomáha vyhľadávacím nástrojom ako Google alebo Bing pochopiť, o čom je váš článok.

Interné a externé odkazy

VNÚTORNÝ VONKAJŠÍ

Nasmerovanie používateľa z vášho webu

na inú stránku vášho webu.

Nasmerovanie používateľa ďalej od vášho

webovej stránky na inú webovú stránku.

 

Možnosť zoradiť vaše ďalšie stránky

v Google vyššie.

Získavanie odkazov na vaše stránky z iných zdrojov

webové stránky môžu zvýšiť vaše hodnotenie.

Pomáha čitateľom pri prechádzaní

svoj web ľahko.

Môže to spoločnosti Google pomôcť pochopiť

o čom je váš obsah

ak odkazujete na dôveryhodný zdroj.

Pomáha SEO prepojenie na iné stránky?

Odpoveď je ÁNO.

 

Prepojením článkov s príbuzným obsahom pomôžete vyhľadávacím nástrojom pochopiť, o čom je váš blog, a zaistíte tak spoľahlivosť svojej webovej stránky na webe. Ukazuje kvalitu vášho webu a hrá dôležitú úlohu pri SEO vášho blogu aj v roku 2020.