Tipy a triky pre lokálne SEO

Tipy a triky pre lokálne SEO

Dnešné stratégie optimalizácie pre vyhľadávače sa drasticky zmenili, aby  držali krok s neustále sa meniacimi algoritmami spoločnosti Google. Hoci národné  SEO je rozhodujúce, miestne marketingové stratégie ponúkajú hlavne životaschopný zdroj návštevnosti  a potenciálneho príjmu. V skutočnosti niektoré podniky získajú väčšiu ziskovosť tým, že zabezpečia miestne publikum, namiesto toho, aby sa sústredili na národný trh.
Samozrejme, aby ste to urobili, je nevyhnutné, aby ste dodržali príslušné kroky na optimalizáciu stránok pre váš miestny štát, mesto a všeobecný región. Existuje nespočetné množstvo spôsobov, ako využiť výhody. Tieto metódy budú podrobne popísané nižšie.
Vytváranie špecifických stránok pre individuálne umiestnenia
Aby ste mohli vhodne zaradiť na svojom miestnom trhu, je mimoriadne dôležité zamerať sa na tieto oblasti pomocou vhodného obsahu. Použitím stránok s určením polohy a webových adries pre každé konkrétne mesto a štát, určite budete mať lepšie hodnotenie. Existuje veľa výhod pri budovaní rozvinutých stránok pre každé mesto, pretože skutočne môžete optimalizovať každú stránku pre vyhľadávač. Keď nastavíte stránku pre vaše konkrétne mesto a štát, budete sa chcieť spoliehať na štandardné pokyny SEO na optimalizáciu a hodnotenie tejto stránky.
Použite vhodné značky H1
Názov  stránky je rozhodujúci
Geografické kľúčové slová v obsahu
Použite lokalizované adresy URL
Miestne kľúčové slová v značkách IMG, ak je to možné
Aj keď je možné rýchlo vytvoriť obsah pre každú jednotlivú stránku, odporúča sa, aby to urobilo meraným spôsobom, aby sa zabezpečilo, že každá stránka je jedinečná. Ak máte konkrétne prevádzkové hodiny, posudky alebo recenzie pre konkrétne miesto, presuňte ich na konkrétnu lokalizovanú stránku. Keď sa všetky stránky dostanú k záveru, uistite sa, že sú navzájom prepojené v jednej forme druhej. Môžete napríklad vytvoriť hlavnú stránku, ktorá slúži ako základňa a odkazy na ďalšie stránky individualizovanej lokality.

Tags: