Trendy SEO optimalizácie v roku 2019

Trendy SEO optimalizácie v roku 2019

Väčšina podnikov chápe koncept SEO a hodnotu, ktorú prináša. Avšak budovanie úplnej SEO stratégie od začiatku nie je ľahká úloha. S meniacou sa digitálnou dobou musíte upraviť stratégiu SEO podľa najnovšieho vývoja.
Potrebujete usporiadať obsah svojich webových stránok a pomôcť spoločnosti Google pochopiť, čo potrebuje používateľ vidieť. Podľa klasifikácie pre kľúčové slová s dlhým chvostom môžete zlepšiť poradie vyhľadávania vašich webových stránok.
 
Poďme sa pozrieť na to, ako môžete vytvoriť stratégiu SEO webových stránok od nuly na rok 2019.

1. Výskum kľúčových slov

Toto je prvý a najdôležitejší krok pri vytváraní SEO stratégie. Začnite skúmaním kľúčových slov, ktoré vaše publikum pravdepodobne vyhľadá. Toto sú kľúčové slová, ktoré musíte zacieliť na svoju SEO.
Po identifikovaní týchto kľúčových slov môžete použiť nástroje ana získanie ďalších informácií o nich. Nájdete ich variácie a vidieť ich objemy vyhľadávania, rovnako ako ťažkosti s hodnotením pre každého. Týmto spôsobom môžete zúžiť zoznam kľúčových slov, na ktoré je potrebné zacieliť.
Akonáhle budete mať zoznam kľúčových slov, budete musieť kopať trochu ďalej a nájsť  kľúčové frázy. Ideálne ide o podtémy kľúčových slov, ktoré ste identifikovali. Kľúčové slová s dlhými chvostmi vám pomôžu zarábať na presne tému, ktorú ste napísali.
Napríklad, ak vytvoríte obsah okolo kľúčového slova „SEO“, zistíte, že je ťažké zaradiť toto presné kľúčové slovo. Okrem toho môžete skončiť v súťaži s vlastnými stránkami vo výsledkoch vyhľadávania.
Takéto podtémy vytvoria tému clusteru. Spoločnosť Google používa tieto klastre tém na pripojenie ľudí k relevantným výsledkom vyhľadávania.

2. Vytvorte kvalitný obsah

Akonáhle budete mať zoznam kľúčových slov a kľúčových slov s dlhými koncami, musíte začať vytvárať obsah okolo nich. Obsah nemusí znamenať len články. Môže ísť aj o videá, webináre, infografiky a iné.
Tento obsah by mal byť vysokokvalitný a mal by poskytovať hodnotu pre čitateľov / divákov. Tiež je potrebné použiť kľúčové slová na vhodných miestach, kde ich spoločnosť Google môže nájsť. Pridajte ich do záhlavia, názvy stránok, meta popisy a adresy URL.
Informačný obsah, ktorý je napísaný dobre, priťahuje pozornosť čitateľov. Musíte tiež pamätať na to, že pri napísaní nepreháňajte s kľúčovými slovami. Vaše články by mali mať v ideálnom prípade hustotu kľúčových slov približne 0,5-1%.
Napíšte text pre svojich čitateľov a uistite sa, že vyhovuje používateľskému zámeru.
Dĺžka vášho blogu má tiež dôležitosť a je zohľadnená vyhľadávacími nástrojmi. Dlhšie články sú zvyčajne vyššie ako tie, ktoré sú kratšie.
 

3. Optimalizujte svoj vizuálny obsah

SEO textového obsahu môže byť jednoduché. Musíte však tiež optimalizovať svoj vizuálny obsah pre vyhľadávače.
Na rozdiel od textu nemožno obrázky a videá čítať vo vyhľadávačoch. Musíte povedať vyhľadávačom, čo obsahujú. Môžete to urobiť pomocou správnych názvov a alt značiek, aby ich mohli vyhľadávače vyhľadávať.
Alternatívny text poskytuje vyhľadávacím nástrojom informácie o obsahu vašich multimediálnych súborov. Podobne môže byť text nadpisu použitý na opis toho, o čo presne ide.
Pokúste sa pridať kľúčové slová do textu alt a nadpisu, pretože môžu spôsobiť, že váš obsah bude pre Google dôležitejší. Obrázky a videá môžu dokonca získať pozornosť ľudí, ktorí navštevujú vaše webové stránky. Takže sa uistite, že používate aj vysokokvalitný obsah.
 

4. Vytváranie spätných odkazov

Spoločnosť Google používa prepojenia medzi rôznymi stránkami a webovými stránkami a zistila, ako sú prepojené. Na základe týchto odkazov určuje vyhľadávací nástroj autoritu webovej stránky. Obsah webových stránok sa považuje za cennejší, keď k nemu pristupujú iné zdroje s vysokou autoritou. Tieto odkazy sa nazývajú spätné odkazy.
 
Najjednoduchšia verzia spätných odkazov je prirodzené spätné odkazy. Sú to tie, ktoré sú vytvorené bez toho, aby ste vynaložili ďalšie úsilie. Ak chcete získať viac spätných odkazov, môžete sa obrátiť na webmasterov webových stránok vo vašom výklenku. Potom ich môžete požiadať o zahrnutie odkazov vášho webu do ich obsahu.
 
Prístup iba k webovým stránkam, ktoré majú vysokú autoritu domény. Spätné odkazy z týchto webových stránok pridávajú hodnotu SEO. Musíte mať na pamäti takúto taktiku SEO pri vytváraní odkazov. Ak chcete nájsť autoritu domény webových stránok, môžete použiť Moz Link Explorer.

5. Využite sociálne médiá

SEO nie je priamo ovplyvnená prítomnosťou vašej značky na sociálnych médiách. Avšak nepriamo, sociálne médiá ovplyvňujú vašu SEO. Ke uverejníte obsah v sociálnych médiách, budú ho vidieť vaši nasledovníci a ostatní ľudia.
Je pravdepodobné, že niektorí z nich môžu váš obsah a váš obsah prepojiť s článkom na svojich webových stránkach. Týmto spôsobom môžete ľahko získať prirodzený backlink bez veľkého úsilia. Ďalšou výhodou sociálnych médií je, že môžete získať cennú návštevnosť na vašich webových stránkach.
Keď pravidelne pridávate vysokokvalitný obsah, ľudia vás začnú vnímať ako autoritu vo vašom výklenku. To môže nielen zvýšiť sledovanie fanúšikov, ale môže dokonca zvýšiť interakciu a návštevnosť vašich webových stránok.
Mali by ste tiež pravidelne komunikovať s vašim publikom. Je to preto, že sú to práve ľudia, ktorí môžu zdieľať váš obsah a zvýšiť dosah vašej značky.
 

6. Zmerajte svoj úspech

Musíte neustále sledovať, ako dobre funguje vaša SEO stratégia. Sledujte svoj pokrok na dennej, týždennej a mesačnej báze, aby ste zistili, čo funguje a čo nie.
Mali by ste analyzovať každodennú organickú návštevnosť, ktorú získate pri vyhľadávaní. Sledujte spätné odkazy a odstráňte tie, ktoré sú porušené. Takisto by ste mali skontrolovať, ktoré kľúčové slová sa zaradia a ktoré stránky sú zaradené pod každé kľúčové slovo. Týmto spôsobom môžete zistiť, ako úspešná je vaša SEO stratégia.
Keď vstúpime do roku 2019, digitálna krajina je stále viac preplnená. Aby ste sa odlíšili od konkurencie, musíte plánovať a realizovať svoju stratégiu SEO na dokonalosť. Musíte zacieliť správne kľúčové slová a pravidelne produkovať vysoko kvalitný obsah. Vytvorte čo najviac kvalitných spätných odkazov z webových stránok s vysokou autoritou. Tým sa zabezpečí, že vo výsledkoch vyhľadávania získate vyššiu pozíciu.