Výhody tlačovej správy pre marketing

Výhody tlačovej správy pre marketing

Tlačová správa je odvekou formou komunikácie značky. Jeho účelom bolo sprostredkovať informácie o konkrétnej udalosti – alebo o akejkoľvek záležitosti považovanej za zaujímavú – do médií v nádeji, že novinár napíše novinový článok založený na príbehu obsiahnutom v tlačovej správe alebo ho aspoň nejakým spôsobom vyhlási. Ak by tento príbeh zachytil novinár, ktorý píše pre niektoré z najvýznamnejších regionálnych alebo celoštátnych novín, znamenalo by to prínos pre každú spoločnosť alebo organizáciu, pretože by to znamenalo priamu reklamu a rozsiahlu podporu čitateľom tejto publikácie.

 

„Tradičná“ tlačová správa však aj dnes dominuje, napriek dominancii digitálnych médií. Spoločnosti teraz používajú tlačové správy na propagáciu správ prostredníctvom tlačených, rozhlasových, podcastových, televíznych a online obchodov. Stále sú však písané obvyklým formálnym štýlom, aj keď často sú použité kvalitné obrázky a videá, aby bol obsah pútavejší a stráviteľnejší pre moderných čitateľov.

Tlačové správy môžu doplniť vašu existujúcu stratégiu digitálneho marketingu a môžu byť použité na podporu vašich marketingových aktivít v oblasti obsahu, blogov, sociálnych médií a aktivít bloggerov. Sila tlačovej správy môžu spoločnosti stále využiť niečo, čo je hodné kričať, a potenciál pre publicitu zostáva. Ako však môžete použiť tlačové správy ako formu digitálneho marketingu a aké sú výhody marketingu tlačových správ?

Ako môžete využiť tlačové správy ako formu digitálneho marketingu?
Je to viac ako výkladná skriňa alebo digitálna predajná brožúra. Váš web je živým a dýchajúcim marketingovým spojencom a mal by viesť vašu digitálnu stratégiu. Môže to však urobiť, iba ak prevezmete kontrolu nad jeho silou.

Ale aby vaše webové stránky dosiahli ciele týkajúce sa akvizície, konverzie a retencie, stanovili ste ich nákladovo efektívnym spôsobom a vyžadujú pravidelnú starostlivosť, pozornosť a aktualizáciu.

Ako už bolo spomenuté, tlačové správy sú zvyčajne písané odborníkmi v oblasti komunikácie alebo PR, aby oznamovali novinky, ktoré chce spoločnosť zverejniť, ale vedľajší produkt publikácie a distribúcie tlačových správ rozširuje váš dosah online, zvyšuje povedomie o značke a zvyšuje počet odporúčaní. návštevnosť a zvyšuje organické hodnotenie vášho webu v službe Google.

Existuje mnoho spôsobov, ako použiť tlačovú správu ako súčasť svojej digitálnej marketingovej stratégie a ako prostriedok na podporu angažovanosti a privedenia čitateľov na váš web. Môžete napríklad:

Vytvorte vstupnú stránku pre svoju tlačovú správu a sledujte výsledné konverzie.
Optimalizujte tlačovú správu rovnako ako v blogu (vykonajte prieskum kľúčových slov, uistite sa, že je vaša tlačová správa optimalizovaná pre určité kľúčové slová a osvojte si bežné techniky SEO na stránke);
V kópii použite odkazy a ukotvený text a spätné odkazy „nofollow“;
Používajte multimediálne pomôcky, napríklad videá a obrázky;
Uveďte podrobnosti, ktoré môžu byť použité v citáciách (viac o tom neskôr) a citáciách;
Zvážte použitie stránky na distribúciu tlačových správ na rozšírenie vášho spravodajského oznámenia na širšie publikum;
Zdieľajte tlačovú správu na svojich kanáloch sociálnych médií;
Aké sú hlavné výhody marketingu tlačovej správy?
Tlačové správy možno použiť na propagáciu prostredníctvom médií online a offline. Výhody marketingu tlačových správ sú veľké množstvo, zahŕňajú však:

Zvyšovanie sprostredkovania. Ak je vaša tlačová správa publikovaná na webe a publikovaná na viacerých miestach, môže to podporiť viac kliknutí na vaše webové stránky, čím sa vaša značka vystaví novému publiku;
Posilnenie rebríčka Google pre určité kľúčové slová. Optimalizáciou vašej tlačovej správy sa môže umiestniť v vyhľadávaniach podľa kľúčových slov, čo zlepší organickú viditeľnosť;
Rozširovanie dosahu publika pri udeľovaní bezplatnej reklamy a propagácie značky.