08 mar Webové adresáre
Webové adresáre zohrávajú dôležitú úlohu v internetovom marketingu aj dnes, pomáhajú majiteľom webových stránok diverzifikovať zdroje návštevnosti a nájsť nových zákazníkov. Ale toľko adresárov bolo penalizované spoločnosťou Google, alebo už ich zoznamy neaktualizuje. Ako viete, na ktoré z ktorých sa stále môžete spoľahnúť?
Poďme sa pozrieť na niekoľko vecí, ktoré by ste mali hľadať v webovom adresári pred odoslaním svojej webovej stránky v roku 2018.
3 veci, ktoré treba hľadať vo webových adresároch v roku 2018
Kľúčom k nájdeniu renomovaných webových adresárov v týchto dňoch sa hľadajú tie, ktoré ponúkajú reálnu hodnotu a stúpajú nad stádom „link farma“. Tu sú tri veci, na ktoré sa môžete pozrieť, ktoré vám pomôžu zoradiť hodnotu z bezcenného.
1. Adresáre, ktoré sa predávajú konečným používateľom, a nielen vlastníkom webových stránok –
Keď je adresár skutočným zdrojom potenciálnych zákazníkov, je pravdepodobnejšie, že títo zákazníci budú vyhľadávať v podnikoch, ako je tá vaša. Miestne adresáre sú skvelým príkladom toho, že pomáhajú kupujúcim nájsť podniky, ktoré chcú v okolí.
2. Adresáre s vysokými edičnými normami –
Nechcete, aby odkazy na webové stránky vašej firmy boli v „zlých štvrtiach“ s nevyžiadanými spammi a nevhodnými webovými stránkami. Kvalitné adresáre nemajú okamžite schváliť zoznamy. Redaktori starostlivo skúmajú každý príspevok a občas dokonca pridávajú vlastné návrhy. Pamätajte, že vyššia kvalita adresára je ako zdroj ako celok, tým viac dôveryhodnosti (a čím viac dôveryhodnosti vám to prináša).
3. Adresáre, ktoré sa zameriavajú na výhody, ktoré vám môžu skutočne poskytnúť –
Pred niekoľkými rokmi spoločnosť Google sankcionovala množstvo webových adresárov, o ktorých sa zistilo, že majú nízku hodnotu. Vtedy bolo bežné, aby adresáre propagovali sami seba ako zdroje odkazovej šťavy pre SEO. Tieto dni sú v minulosti. Ak v roku 2018 plánujete používať odosielanie adresárov v marketingu, zamerať sa na tie, ktoré ponúkajú skutočnú hodnotu – spájajú vás s aktuálnymi zákazníkmi (či čitateľmi alebo predplatiteľmi alebo s čímkoľvek sa zameriavate). Inými slovami, vyhľadajte adresáre, ktoré majú účel mimo SEO.