Blog

Názov stránky Vyhľadávače pozerajú na názov stránky, tiež známy ako názov značky, aby pochopili obsah stránky. Tiež sa zobrazujú na stránkach s výsledkami vyhľadávania, ako je uvedené nižšie. Nadpis stránky Nadpis  stránok musí byť jedinečný a musí obsahovať najdôležitejšie zacielené kľúčové slovo pre danú stránku. Názov by mal byť...

Pridanie stránky do internetových katalógov pomáha pri zlepšovaní pozície kľúčových slov na prvej stránke Google.  Registrácia do katalógov je efektívna stratégia na zvýšenie návštevnosti webovej stránky. Registrácia do adresára je proces odosielania vašich stránok do rôznych adresárov. Existuje niekoľko adresárov, kde je možné vašu stránku registrovať....

Pre malé podniky má mimoriadny význam budovanie povedomia o značke, sociálny dôkaz a riadenie návštev z miestnych trhov. Našťastie sú sociálne médiá a vyhľadávacie nástroje vybavené lokálnym zameraním a zlepšovaním rebríčka vyhľadávačov lokálne prostredníctvom cielených možností inzercie a zdieľania obsahu. Lokálne prepojenia Odkazy s pridanou hodnotou...

Obsahový marketing sa v marketingovom priemysle rýchlo stal novým slovom. Obsahový marketing je spôsob distribúcie relevantného obsahu v snahe prilákať a zapojiť vaše cieľové publikum. Strategická a dobre plánovaná marketingová stratégia obsahu v podstate funguje ako predajná sila tým, že znižuje tvrdé náklady výmenou za...

Anatómia dobrého obsahu Nezáleží na tom, v akom odvetví alebo na ktorom pracujete, kvalitný obsah je 100% možný. Nie je to však niečo, čo môžete rapídne naraziť. Podľa môjho názoru vytváranie kvalitného obsahu vyžaduje niekoľko krokov. Téma Téma samozrejme je kľúčom k tomu, aké publikum marketingujete. A publikum sa musí...