Blog

Katalóg webových stránok  v podstate slúži ako katalóg odkazov zoradených podľa relevantných tém. V skorších časom, keď vyhľadávacie stroje neboli tak populárne, adresáre slúžili ako hlavná metóda hľadania relevantných stránok. V dnešnej dobe však vyhľadávače ako Google a Yahoo prevzali  túto úlohu a slúžia i...

Takmer dve tretiny distribútorov B2B uvádzajú, že ich obsahové marketingové programy sú "oveľa úspešnejšie" alebo "o niečo úspešnejšie", ako boli pred rokom. Takže to, čo vedie toto uptick v úspechu v marketingovom obsahu? Ako ukazuje tento graf CMI, obchodníci vyrábajú kvalitnejší obsah, prispôsobujú svoje stratégie pozitívnym výsledkom...

Nie je žiadnym tajomstvom, že ak chce vaša firma byť na dnešnom trhu relevantná, musí mať blog. Predstavenie blogu na vašich webových stránkach je jednou z najúspornejších marketingových stratégií, s ktorými môžete investovať. Avšak, nemôžete jednoducho hodiť veľa náhodných článkov na vaše webové stránky a nazvať...

Content marketing je jedným z podstatných kritérií úspechu predaja na internete. Správne využívanie content – alebo obsahového marketingu nie je len módny trend. Správny obsah má preukázateľné silný potenciál návratnosti. Niektoré podnikatelia si stále myslia, že obsahový marketing nemá zmysel pre ich odvetvie, ale mýlia sa. Investovaním...

Webové adresáre zohrávajú dôležitú úlohu v internetovom marketingu aj dnes, pomáhajú majiteľom webových stránok diverzifikovať zdroje návštevnosti a nájsť nových zákazníkov. Ale toľko adresárov bolo penalizované spoločnosťou Google, alebo už ich zoznamy neaktualizuje. Ako viete, na ktoré z ktorých sa stále môžete spoľahnúť? Poďme sa pozrieť...