Blog

Ako už väčšina firiem vie, optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) je rozhodujúca pri získavaní zákazníkov na ich online platformách. SEO sa však neustále mení a je potrebné, aby ste mali prehľad o najnovších trendoch, aby ste zaistili efektivitu svojich obsahových stratégií. To znamená, že ak sa stále spoliehate...

Nakupovanie naživo alebo jednoducho živé nákupy je marketingová stratégia, v ktorej hostiteľ, zvyčajne influencer alebo celebrita, propaguje produkt prostredníctvom živého videa. Je to podobné ako v televíznych reláciách o domácom nakupovaní, kde osoba predvádza, ako používať výrobok, ale všetky vzťahy medzi hostiteľom a publikom sú, ako naznačuje...

Ak ste vo svete marketingu vo vyhľadávacej sieti relatívne nový, možno ste počuli, ako sa na marketingových stretnutiach vrhá pojem „obsah SEO“. Táto príručka pre začiatočníkov je navrhnutá tak, aby zodpovedala tri otázky: Čo je „obsah SEO“? Aké typy SEO obsahu existujú? Aká je moja obsahová stratégia SEO? Ak máte...

Neprepadajte panike z vyhlásenia, ktoré urobíme, ale banner domovskej stránky je jedným z najdôležitejších nástrojov, ktoré môžete použiť na budovanie značky, a ak sa použije nesprávne, môže skutočne poškodiť vašu značku a konverzný pomer. Ak je však použitý správne, môže vám ohromne pomôcť pri konverzii používateľov...

Mesačné SEO nie je pre všetky stránky, ale môže to byť riešenie pre konkrétnych klientov, ktorí chcú so SEO začať bez záväzku veľkej zmluvy. V pláne z mesiaca na mesiac sú dobré aj zlé veci. Ak vlastníte web, ktorý sa zameriava hlavne na miestnych klientov,...

Ak si kladiete túto otázku, pravdepodobne ste položili aj túto otázku: „Potrebujem digitálny marketing?“ Ide o to, že digitálna revolúcia nenechala žiadny priestor pre túto otázku. Každý, kto nedokáže rozpoznať vplyv digitálneho marketingu, zaplatí veľkú cenu stratou peňazí a času, alebo ešte horšie, podnikaním. Či už...