Small Image With Sidebar

Ak si kladiete túto otázku, pravdepodobne ste položili aj túto otázku: „Potrebujem digitálny marketing?“ Ide o to, že digitálna revolúcia nenechala žiadny priestor pre túto otázku. Každý, kto nedokáže rozpoznať vplyv digitálneho marketingu, zaplatí veľkú cenu stratou peňazí a času, alebo ešte horšie, podnikaním. Či už...

Stratégiu a nastavenie laserovo zameranej kampane naplánujeme s konkrétnym cieľom - či už ide o získavanie potenciálnych zákazníkov pre vaše podnikanie, predaj alebo vytváranie kvalitnej návštevnosti. Nech už sú vaše ciele akékoľvek, môžeme spravovať vašu kampaň AdWords spôsobom, ktorý vám poskytne najlepšiu hodnotu prenosu za...

Každá PR spoločnosť pracuje na dosiahnutí spoločného cieľa, a to zabezpečiť mediálne pokrytie značky. V tomto procese zohráva dôležitú úlohu tlačová správa, pretože zdieľa zaujímavé príbehy, ktoré uľahčujú každému podniku pripojenie k cieľovej skupine. Existuje veľa dôvodov na vydanie tlačovej správy, ako napríklad oznamovanie, zdieľanie...

Remarketing je technika digitálneho marketingu, ktorá spočíva v použití štatistík, ktoré ste uložili o rôznych segmentoch publika, aby ste im prispôsobili reklamy konkrétnejšie. Existuje viac spôsobov, ako kedykoľvek predtým, ako využiť remarketing a kde kedysi to bola novinka alebo doplnková funkcia pre mnoho reklamných platforiem, teraz...

Tlačová správa je odvekou formou komunikácie značky. Jeho účelom bolo sprostredkovať informácie o konkrétnej udalosti - alebo o akejkoľvek záležitosti považovanej za zaujímavú - do médií v nádeji, že novinár napíše novinový článok založený na príbehu obsiahnutom v tlačovej správe alebo ho aspoň nejakým spôsobom...