Masonry

Nastavenie správnych kľúčových slov, ktoré ľudia s najväčšou pravdepodobnosťou použijú pri hľadaní vášho produktu alebo služieb je veľmi dôležité. Tieto pojmy spájajú vašu ponuku s najzaujímavejšími používateľmi vyhľadávaním podrobnosťami o produktoch vašej firmy. Čo ponúka váš web a a ako sa snažíte osloviť? Ak ste cestovná kancelária, špecializujete...

Existuje niekoľko dôvodov, prečo potrebujete optimalizáciu pre vyhľadávače. Ľudia hľadajú relevantný obsah, a tomu sa prispôsobujú roboty vyhľadávačov. Je treba dôležité zohľadniť v rámci vašej stránky viacero aspektov a zostaviť plán na získanie lepšej viditeľnosti pre vyhľadávané výrazy. Z nárastom pozícii vo vyhľadávaní príde nárast návštevníkov. Táto návštevnosť môže pochádzať z...

Chystáte sa vytvoriť novú webovú prezentáciu, alebo nie ste dostatočné spokojný s výkonom svojej existujúcej? Návštevnosť webov z mobilných zariadení rýchlo rastie. Tomuto trendu sa prispôsobil aj Google. Aby sa vaša webová stránka zobrazovala čo najvyššie vo vyhľadávaní, je potrebné aby boli použiteľné pre mobilné zariadenia. Ak vašej...

SEO je vlastne súbor metód a postupov, ktorých cieľom je priviesť návštevníkov s vyhľadávačov na webové stránky. SEO je skratka „Search Engine Optimization“ – teda optimalizácia pre vyhľadávače. Existuje viacero SEO prístupov, ktoré je možné rozdeliť: - pred implementačné analýzy – veľmi dôležitý faktor pri budovaní novej stránky. Takáto...

WordPress je bezplatný OpenSource Content Management System (CMS) založený na PHP a MySQL. Pôvodne bola blogovacia platforma, ktorá sa prvýkrát objavila v roku 2003 a vďaka ľahkému nastaveniu, flexibilite, škálovateľnosti a jednoduchosti použitia sa stala CMS voľbou pre online obchodníkov a malé a stredné podniky. Odhaduje...

WordPress je v súčasnosti najrýchlejšie rastúcim CMS softvérom. Spočiatku, WordPress bol do veľkej miery spojený s blogmi, pretože jeho hlavnou funkciou bolo umožniť jednoduché blogovanie. Napriek tomu jej vývojári časom rozšírili funkčnosť, aby umožnili vytváranie zložitejších webových stránok a rozšírili ich na systém správy obsahu,...

Marketingová komunikácia pomáha rozvíjať povedomie o značke, čo znamená, že spotrebitelia prekladajú informácie o výrobkoch do vnímania atribútov produktu a jeho postavenia na trhoch. Podniky využívajú aj marketingovú komunikáciu na zachovanie súčasnej zákazníckej základne produktu a na upevňovanie vzťahov so zákazníkmi a dodávateľmi. Marketingová komunikačná stratégia...

Reklamné kampane pomáhajú majiteľom firiem  a marketingovým manažérom načrtnúť najlepšie stratégie a taktiky na propagáciu produktov a služieb spoločnosti. Bez ohľadu na to, či ponúkate produkt alebo službu alebo plánujete propagovať svoj produkt offline alebo on-line, je správny návrh  reklamnej kampane dôležitý. Ešte pred tým ako...

Firemné informačné newslettre  obsahujú aktuality, novinky, propagačné akcie a udalosti, ktoré sa oznamujú v tlačenej alebo elektronickej podobe. Zatiaľ čo informačné newslettre sú užitočné pri získavaní pozornosti z perspektívy, ich primárna dôležitosť spočíva v udržiavaní už s existujúcimi  kontaktmi a existujúcimi zákazníkmi. Spoločnosti zasielajú informačné...